Lekker eigenwijs maatwerk

Een nieuw huis is als een onbeschreven blad. Je mag het helemaal zelf opschrijven. We wilden een wandvullende kledingkast, een boekenkast en 'iets' voor in de gang waar je je schoenen uit kunt doen, je jas ophangen en je sleutels kwijt kunt. We maakten een afspraak met Leonard en legden onze wensen op tafel. Hij maakte met zijn team een eerste schetsontwerp en na wat heen en weer pingpongen waren we er uit. Het ontwerp vonden wij best wel gedurfd. Twee maanden later werd alles door een team van vakkundige en enthousiaste timmerlieden als een bouwpakket ter plekke in elkaar gezet. En we zijn nog altijd heel erg tevreden dat we dit met de Rotterdamse Meubelmakerij hebben gedaan!

Maken beloftes helemaal waar !

In onze nieuwe woning hadden wij slaapkamer kasten en een specifieke uitbreiding van de keuken nodig. Uiteraard hebben we eerst gekeken naar enkele van de "Kast giganten" websites maar de reviews daarvan deden het ergste vrezen. Aangelopen tegen de site van deze meubelmakerij en daar waren de recensies onverdeeld positief. Derhalve contact opgenomen en dat was al direct heel plezierig. Geen slappe verkooppraatjes en direct duidelijkheid over het prijsniveau en vermoedelijke levertijd. Vervolgens een gesprek ter plekke waar we rustig onze wensen uiteen konden zetten en we zeer waardevolle suggesties kregen voor onze plannen. Na nog wat email discussies gekomen tot een duidelijk definitief plan met tekening en prijs. De uitvoering heeft daarbij onze verwachtingen overtroffen. Compleet zoals het beloofd was en de aanbouw aan de bestaande keuken is zo perfect uitgevoerd dat er geen onderscheid te zien tussen het bestaande en aangebouwde deel. De slaapkamerskasten zijn super strak en zien er heel mooi uit. Leonard en Bart met team werken zeer netjes en er is geen enkele beschadiging of wat aan de bestaande of nieuwe zaken geweest. De flexibiliteit is optimaal en last minute aanpassingen zijn mogelijk. Toen achteraf er wat problemen waren met de leverancier van de nieuwe ingebouwde vriezer, die vervangen moest worden, stond Leonard binnen een half uur bij ons thuis om de de vervanging, wederom zonder een krasje, mogelijk te maken. Ja als je met deze club in zee gaat dan wordt het wat duurder dan de bij bekende "Kast giganten". Maar de kwaliteit, vakmanschap en betrokkenheid is zodanig dat je gegarandeerd heel veel langer plezier van het product zult hebben. Inderdaad de Meubelmakerij Rotterdam belooft best veel, maar in tegenstelling tot veel van hun concurrenten maken ze het onvoorwaardelijk waar.

Goede samenwerking met klant en een erg mooi eindproduct.

Goede service een een mooi stukje vakmanschap

Ze maakten wat wij niet konden bedenken!

Helder proces, eigen inbreng zoals gevraagd. Top resultaat!

Fantastic experience

We entrusted Leonard and Bart with the task of making the furniture for our renovated living room and this eventually turned out to be the best choice we could make. It was a relatively big project including a large entrance closet, a sliding door, a TV cabinet, and a studying/reading corner with book shelves, a bench and a desk. From the very first contact, Leonard showed an immediate understanding of our needs and tastes and a complete willingness to find the best solutions matching both our ideas and our budget. During the course of the planning stage, communication has also been smooth and effective, with each email sent by us being replied to within less than 48 hours. Getting to the final version of the project also required several online meetings, where Leonard invariably strived to come up with new ideas and proposals. The furniture was ready on the planned date and Leonard has come to our place with his colleague Maciek to mount it. The quality of their work is outstanding. Everything they manufacture looks stylish, of sober, timeless elegance, while being at the same time sturdy and made to withstand the time. We couldn't be happier with our new custom-made furniture, which perfectly fits and add value to each corner of our living room. We would like to conclude on a personal note by saying that Leonard and Maciek, besides being extremely professional and competent in their work, are gorgeous, outgoing, friendly persons, whose company one cannot help enjoy. We can only recommend them!

Meubelmakerij Rotterdam maken je dromen waar!

De jongens van Meubelmakerij Rotterdam zijn toppers voor het realiseren van maatwerk. Het proces is fijn en ze zijn persoonlijk. Ze denken mee maar laten je vooral ook vrij als je precies weet wat je wilt en zij zijn in staat om dat perfect uit te voeren.

Pragmatische professionals, zowel in ontwerp als in uitvoering.

Duidelijk no nonsense verwachtingsmanagement. Heldere afspraken, luisteren naar de klant, goede suggesties, prachtig eindresultaat.

Fijne samenwerking en een mooi eindproduct.

Duidelijke communicatie en duidelijk ontwerp. Genoeg ruimte om aan te geven wat de wensen zijn, ook na het ontwerpproces nog mogelijk om veranderingen aan te brengen. Montage van de kasten ook naar tevredenheid.

Klantvriendelijk

Bereikbaar; stipt op tijd; vakmanschap en humor !

Creatief, snel, goed afgewerkt en goede service

Creatief, snel, goed afgewerkt en goede service

Vakmannen die meedenken en leveren. Lache gasten bovendien

Tweede keer dat we deze vakmannen inhuren. Wederom naar volle tevredenheid.

Vakwerk!

Voor de tweede keer een keuken laten ontwerpen en maken door Bart en Leonard! Leonard luistert goed naar onze wensen en komt met originele ideeën en praktische oplossingen. Het ontwerp is prachtig uitgewerkt en het resultaat een supermooie keuken, waar we heel blij mee zijn! Alles op maat, wat heel fijn is in een dijkwoning waar elke muur scheef staat. In het ontwerp zat ook een tafel met bankje. Het ontwerp van de tafel hebben we geheel overgelaten aan deze 2 ontwerpers. Het resultaat is een originele tafel en is ongelooflijk mooi afgewerkt! Tip: leg je wensen neer voor het ontwerp en geef deze 2 mannen de ‘vrije hand’! Leonard kan goed luisteren en snapt wat de onderliggende wensen zijn. Het resultaat is dan een perfect afgewerkte en originele keuken. Origineel, omdat zij ideeen hebben waar wij geen kijk op hebben! Over de uitvoering geen zorgen: deze is perfect!

Ik ben tevreden

Ook na een aantal jaren blijft de service

Alles werd gemaakt zoals we wilden. Leuk om samen te overleggen en dan prachtige kasten te krijgen. Zoals bv een kast voor de wasmachine, garderobekast en een prachtige inloopkast Mooi gecombineerd met zwarte steigerbuizen Dank je wel en ook voor jullie prima service

Uitstekend werk afgeleverd door vaklui die meedenken met de klant

Positieve ervaringen, als volgt: Samen al brainstormend een eerste concept gemaakt; Op basis daarvan al snel een betrouwbare kostenschatting; Inmeten ter plekke door Leonard, en Plaatsen van kasten door Leonard en Bart. Dit alles passend binnen ons schema, dat enkele keren door ons aangepast is. Dit getuigd van flexibiliteit.

Praktisch, creatief en helder.

Het contact verliep prettig geen poeha of onduidelijkheden. Er wordt vooraf genoeg aandacht besteed aan wat je kan verwachten. Het functionele kastontwerp voor onze keuken ontstijgt de middelmaat. Precies wat we wensten: heel erg tof! Professionele afwerking: piekfijn en strak.

Mooie kast

Bart en Leonard hebben een hele mooie kast voor ons gemaakt die we zelf hebben ontworpen. Ze werken netjes en we zijn heel blij met het eindresultaat. We zouden de volgende kast weer bij hun laten maken.

Heel fraai uitgevoerde en opgeleverde kasten.

De 3 ontwerpen zijn naar wens uitgevoerd en de kasten zijn heel mooi geplaatst. Het heeft onze verwachting overtroffen: complimenten aan Leonard en Bart! We vonden het fijn dat ze met ons meedachten, precies werkten, de vloer met dekens beschermden tijdens het werk en nog even met hun eigen stofzuiger de vloer keurig achterlieten. Hartelijk dank, wij zijn heel tevreden.

Vakmannen!

Korte lijnen, helder advies en concrete aanpak. Doen wat ze beloven. Kwaliteitsproducten op maat. En gewoon heel mooi. Prettige en no-nonsense mannen met passie voor hun vak!

Perfectie in alle opzichten !

Vanaf het begin heb ik een uitermate prettig en effectief contact gehad met Leonard en Bart . Er werd aandachtig geluisterd en al mijn wensen werden nauwkeurig in de tekeningen verwerkt . Het betrof twee grote kasten in ruimtes waar echt alles verticaal en horizontaal scheef loopt . Een heel moeilijke klus die veel vakkundige en persoonlijke aandacht vraagt . Ter plekke werd alles bekeken en opgemeten en ik kreeg zeer efficiënte adviezen want er werd uitgebreid meegedacht . Voeg daar nog aan toe dat er ook bij het plaatsen hoor eel precies , rustig en schoon werd gewerkt en toen ontstond vanzelf de perfectie die ik zoek . Uiteindelijk ben ik dus een heel blije klant met prachtige kasten en een woning die daardoor nog veel mooier is geworden . Deze Meubelmakerij Rotterdam is echte aanrader voor wie ouderwets vakmanschap , empathie en stijl zoekt . Ik wens de jongens heel veel mooie opdrachten .

Fantastisch bedrijf!

Vanaf het meedenken tot aan de uitvoering van ons project was echt alles mogelijk. We zijn uitgenodigd tijdens het timmerwerk dat gedaan is in hun eigen fabriek. Toen alles af was werd het in delen naar ons huis gebracht en daar is alles in elkaar gezet. Dat zorgde voor weinig overlast! Leuke gasten, gezellige sfeer. Er is samengewerkt met http://koe-design.nl

Topkwaliteit en vakmanschap afgestemd op onze wensen.

Via googelen naar een slaapkamerkast op maat kwamen wij bij Meubelmakerij Rotterdam terecht. Na een bezoek aan de werkplaats en een gesprek met Leonard, waarin wij onze wensen kenbaar maakten, hebben zij een garderobekast en t.v.-meubel ontworpen. Het resultaat is prachtig! Het straalt vakmanschap en maatwerk uit en is gemaakt naar hoe wij het willen. Dit alles in een fijne samenwerking met Leonard en Bart, terecht dé meubelmakers van Rotterdam!

Opnieuw een prachtige kast geplaatst door deze vakkundige mannen!

Na een prettig verlopen ontwerpfase, is er weer een prachtig meubel gemaakt en geplaatst. We zijn blij!

Prachtig ontwerp en robuuste ambacht

No-nonsense vanaf het eerste contact. Na een eerste afspraak was met een paar keer heen en weer mailen het ontwerp helemaal naar ons zin en de werkelijkheid is zo mogelijk nog mooier geworden. Alles perfect op maat, onzichtbare sluitingen die lopen als een klok en kwaliteit van materialen die staat als een huis. Contact verliep altijd snel en gemakkelijk.

Met zorg en zorgvuldigheid gewerkt naar een mooi resultaat

Dat ze ervaring hebben en bereid waren hun grens iets te verleggen was essentieel om tot het resultaat te komen die we hebben behaald. Weten dat aspecten gedurende een traject opnieuw gereviewed/overlegd moeten worden, omdat het invloed kan hebben op het resultaat is hen bekend. Dat zijn belangrijke elementen om teleurstelling te voorkomen. We zijn meegenomen in de ontwikkeling en dat was goed en leuk. Complimenten!