Geweldig wat een perfectie is er geleverd

Bart en Leonard zijn twee vakkundige jongens en de perfectie straalt dan ook er vanaf. Van het begin tot de oplevering is alles korrekt en naar wens verlopen, ze begrijpen wat je wil en dat is zeer prettig. Een echte aanrader dus. Jongens nog veel succes met al jullie projecten. Lieve groetjes Elli

Super geholpen door Meubelmakerij Rotterdam!

Leonard en Bart hebben me enorm geholpen bij het maken van de kast. We hebben vooraf veel contact gehad wat het beste aansloot bij mijn wensen en mijn budget, gedurende het traject veel aanpassingen gemaakt maar dat was allemaal geen probleem. Afgelopen vrijdag is de kast geplaatst en we zijn er enorm blij mee!

Zeer tevreden!

Bart en Leonard ontwerpen prachtige kasten, denken goed mee en zijn ook nog eens heel prettig in de omgang. Het resultaat is dat we nog lange tijd veel plezier gaan beleven aan ons huis.

Vriendelijke vakmannen

Na veel afwijzingen van meubelmakers terecht gekomen bij Meubelmakerij Rotterdam. Ook zij hebben het heel druk, maar in tegenstelling tot de andere meubelmakers kon met hen een planning gemaakt worden. Uiteindelijk werd onze wandkast en dressoir eerder geleverd. Gedurende de hele periode werden we op de hoogte gehouden van de voortgang. Het ontwerp van de wandkast en dressoir is op basis van onze ideeën verder uitgewerkt door Leonard tot een prachtig resultaat. Op de dag van de installatie waren Bart en Leonard samen aan het werk. Dat ging op en heel prettige manier. Met veel vakmanschap werden de wandkast en dressoir in elkaar gezet. Ik was onder de indruk van de hoeveelheid gereedschap en materialen die ze bij zich hadden om de klus netjes af te werken. We vonden een deurtje in onze zwarte eikenhouten kast niet zo fraai. Door de lichtinval in onze woonkamer leek een houtnerf een verf druiper. Bart en Leonard zagen dit ook en zijn direct aan de slag gegaan met een nieuw deurtje. Dit nieuwe deurtje werd een week later gemonteerd. De mannen maken hun stelling als genoemd op hun website waar: "Onze houding is coulance. Rotterdammers hè?; niet lullen, maar schroeven". We zijn heel tevreden met onze wandkast en dressoir, vooral in de avonden met de LED lijsten aangeschakeld.

na tien jaar nu eindelijk een goede bergingkast!

Mijn mooie huis miste al sinds aankoop genoeg keukenbergruimte. Ik had wel een idee over wat ik wilde (namelijk: een specifieke, open inbouwkast in een bijkeukenruimte), maar ja... Enfin, Bart en Leonard hebben deze inbouwkast nu gerealiseerd op een mooie manier! Ik heb zo een meer opgeruimde keuken/woonkamer. En dat voelt erg fijn! O ja, zij hebben toen ook een grote spiegel geplaatst in 'mijn ontvangsthal'. Best indrukwekkend! Complimenten voor Bart en Leonard? Ja, zeker!

Helemaal blij en gelukkig!

Wij zijn samen 9 maanden geleden een traject in gegaan om een wandkast en zitvensterbank incl. ombouw t.b.v. wijnklimaatkast te ontwerpen en ik kan alleen maar zeggen dat als je iets bijzonders wilt van kwaliteit met een perfecte afwerking je bij deze mannen met een gerust hart een opdracht kan neerleggen. Van het begin tot het einde voel je de betrokkenheid in het creëren tot het plaatsen en afmonteren. Niets wordt aan het toeval overgelaten en tot op detail uitgevoerd. Ik ben zeer gelukkig met mijn nieuwe meubelstukken in mijn woning wat oprecht aanwinsten zijn in mijn dagelijkse beleving in mijn huis. Je moet wel even geduld kunnen opbrengen want de mannen maken samen alles zelf en hebben een volle portefeuille. Wil je iets unieks voor een redelijke prijs om jarenlang plezier van te hebben dan zou ik zeker deze mannen eens benaderen om het zelf te ervaren. Als ik weer iets nieuws wil ga ik dat op zeker doen.

Goed bedrijf; meedenkend, oplossingsgericht en mooi eind product

Het duurt even maar dan heb je ook wat! Het eind resultaat is erg mooi geworden. Het spuitwerk geeft de kasten en het bureau net dat extra voor het WoW effect wat ik voor ogen had. Overall zeer tevreden over wat er gebouwd is en hoe het ontwerp tot stand gekomen is.

Topwerk!

Mooie kast op zolder gebouwd. Heel tevreden met eindresultaat!

Prachtige inloopkast en boekenkast

Bart en Leonard van Meubelmakerij hebben ons verrast met 2 prachtige op maat gemaakte kasten. In een proces van diverse gesprekken werden onze ideeën steeds concreter gemaakt. Diverse aanpassingen in onze wensen werden moeiteloos overgenomen. Zelf geeft Leonard ook veel advies vanuit zijn ervaring. Het resultaat mag er zijn met 2 pronkstukken in ons appartement.

Professioneel, denken mee en een prachtig resultaat

Fijne bedrijf om mee te werken, denken mee en leveren mooi resultaat. Zijn open over leveringsverwachtingen, even geduld hebben maar dan krijg je ook wat.

Uitstekend vakmanschap en flexibiliteit.

Bart en Leonard hebben geholpen om onze nieuwbouwwoning helemaal af te maken. De kasten, erkerbank, zwevende planken en TV meubels zijn door hen met de grootste zorg en vakmanschap ontworpen en gefabriceerd. Zij onderscheiden zich door de kwaliteit van hun werk, flexibiliteit en uitstekende communicatie. We hadden ons geen beter eindresultaat kunnen wensen.

Uitermate vakkundig en aardig bovendien.

Heel prettig om samen tot een ontwerp te komen en dan voeren ze het ook nog eens keurig en vakkundig uit. Wij zijn heel erg tevreden met onze boekenkast/roomdivider en de slaapkamer kasten.

sympathieke, loyale, meedenkende vakmensen die goed werk hebben afgeleverd

Vanaf de eerste ontmoeting klikte het. Goed eerste gesprek en vervolggesprekken, er werd goed naar ons geluisterd, er werd meegedacht. Snelle en adequate reactie op emails en telefoontjes. Alle afspraken werden goed nagekomen. Het eindresultaat, de inbouwkasten in onze slaapkamer is zoals we het wensten. We zijn zeer tevreden.

Te gekke oplossing voor onze woonkamer

Leonard heeft meegedacht om onze woonkamer meer een geheel te laten worden. Onze woonkamer ligt een stukje lager dan de keuken. We misten veel opbergruimte en de looproute naar de keuken was onhandig. Er stonden veel losse elementen wat het onrustig maakte. We hebben nu een prachtige kast / tv meubel / speelgedeelte van 3 meter hoog. Een mooie bredere trap en vaste zitbanken rondom de eettafel. Met overal verstopte kasten. In de gang hebben we een schoenenkast, opbergruimte en een bankje wat ook meteen een extra lade is. Slimme praktische oplossingen die luxe zijn afgewerkt met kwaliteit materiaal. Zeer tevreden klanten!

Super fijne gasten, en top werk geleverd!

Leonard en Bart zijn super relaxte vakmannen. Ze leveren heel goed werk, werken netjes en de sfeer is ook top. Ook de after-service is perfect. 100% aan te raden!!

Het resultaat is heel mooi, iedereen beaamt dat

We wilden iets anders dan anders en echt op maat, dus daarom zijn we niet met een leverancier van "standaard" wandmeubels in zee gegaan. Gedurende het ontwerpproces konden we onze wensen goed kwijt, ook als we toch weer wat veranderd wilden hebben. Het resultaat is heel fraai, mooi materiaal en heel goed afgewerkt.

Wat een perfectie in uitvoering

Er was volop de tijd om te brainstormen over ons ontwerp voor een dressoir met televisie-lift. Wij kregen een duidelijke uitleg over wat wel en niet mogelijk was en waarom; zowel betreffende de uitvoering als de te gebruiken materialen. De uiteindelijke uitvoering voldeed volledig aan onze verwachting, zelfs beter!

Vakwerk, waarbij alles tot in de puntjes was verzorgd!

Getriggerd door de fraaie website hebben wij een afspraak gemaakt met Leonard. Onze ideeën met hem besproken, snapte direct goed wat wij wilden. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit!

Alles prachtig gemaakt

Prettige en zinvolle gesprekken gevoerd Geweldig uitgevoerd werk Prima levering en aflevering Kan iedereen aanraden om naar Leonard en Bart te gaan.

Vaklui

Meedenkers, komen afspraken na, leveren vakwerk, zijn plezierig in de omgang e-mails het af is begrijp je waarom het zoveel heeft gekost. Het zijn ware kunstwerken. Voor ons een vakkenkast gebouwd van 7,5 meter!! Niet verder zoeken, hier moet je zijn! Peter Prins

Totaal ontzorgt door professionaliteit en medelevings vermogen

Wij kwamen bij Meubelmakerij Rotterdam via vrienden die hun kledingkasten door hen hadden laten maken en dit was precies wat wij voor ogen hadden - op maat gemaakt en top kwaliteit. Leonard was onze contactpersoon en hij is rustig, informatief en meedenkend. We zijn in de werkplaats geweest om ideeen en informatie over hun werkprocessen uit te wisselen en vervolgens is Leonard bij ons nieuwe appartement geweest voor inmeting. Tijdens corona hadden we prima video calls waarbij hij via het delen van zijn scherm gelijk aanpassingen op de tekeningen kon laten zien. In de woonkamer hadden wij steeds kleine wijzigingen, en Leonard toonde veel begrip en geduld. Geduld ook omdat onze verbouwing klaar moest zijn. Na 5 maanden kwam de installatie. Toen kennis gemaakt met Bart en een paar mannen die hen helpen met de opbouw. Iedereen was vriendelijk en zorgzaam in hun werk. Ze hebben alle zorg genomen om de meubels en de nieuwe staat van onze wanden en vloeren te beschermen. Bart zei, als het goed gaat, lijken de meubels er altijd te hebben gestaan, en dit is precies wat wij ervaren. De woonkamer en de slaapkamer zijn enorm veranderd, maar het lijkt alsof ze altijd zo waren - ten minstens in onze gedachten. Bedankt, thank you - het is fantastisch mooi en we zijn super happy.

Fijn contact, mooie maatkast voor de slaapkamer gemaakt

Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen voor een kast op maat in de slaapkamer met een schuine kant. Ik ben goed geadviseerd. Het eindresultaat mag er zijn!

Een schitterende kast op maat

We hebben contact gehad met Leonard. Wat een deskundige en vriendelijke man om mee te werken. Aan de hand van onze wensen is een prachtig ontwerp voor de kast gemaakt. Leonard is eenmaal komen inmeten. We hebben nog een afspraak gehad in de werkplaats om het materiaal voor de kast uit te kiezen in overleg met Leonard. De kast is vervolgens bij hen in de werkplaats kant en klaar gemaakt. Vorige week is de kast geplaatst. De kast past perfect. De plaatsing ging erg soepel. Kortom, we zijn bijzonder tevreden over het eindresultaat en de weg ernaartoe

Professioneel vakwerk

Het was een complexe opgave om een kast op maat in ons halletje te plaatsen, aangezien zich in die ruimte ook een water- en gasmeter bevinden. Het resultaat is meer dan perfect!

Meubelmakerij Rotterdam levert professioneel ontspannen kwaliteit

Werken met Meubelmakerij Rotterdam was top. Komen tot een ontwerp en plan ging op een ontspannen wijze, waarbij er ruimte was voor ideeen van zijn kant en natuurlijk onze wensen. Alle details werden doorgesproken en na gesprekken volgde snel een nieuw ontwerp. De installatie in ons huis was vakkundig. Hieruit bleek ook weer de professionaliteit: alles op de millimeter passend en strak ingebouwd. En het was leuk om het team over de vloer te hebben en aan het werk te zien. Het eindresultaat is fantastisch. Wij zijn bijzonder tevreden over en blij met onze kasten, precies zoals afgesproken en onze verwachtingen zijn overtroffen.