Mijn slechtste ervaring ooit

Dit is werkelijk een van de slechtste scooterzaken die ik ooit heb mij gemaakt. Ik kwam eerst instantie omdat hij slecht op trok. Maar omdat ik erg nieuwsgierig werd van de vorige grote beurt ben ik zelf gaan sleutelen het weekend. Waarbij ik het probleem al opgelost had. Maar omdat ik graag een goede controle wilde op de slechte grote beurt die ik ervoor had gehad ben ik toch teruggegaan. Het blijkt dat zij hier €80 voor een grote controle vragen en daar bij voorhand al €200 voor totaal willen hebben zodat zij onbezorgd kunnen verdienen aan je door nutteloos onderdelen te kunnen plaatsen. Maar omdat ik dit een beetje te veel geld vond voor een scooter die net een grote beurt heeft gehad heb ik dit terug kunnen draaien tot €150. Alles daarboven zou ik gecontacteerd en overlegd worden. Nou, dat is dus niet gebeurd. Ik kreeg een sms dat hij voor 249€ klaarstond om opgehaald te worden. Terwijl het op de factuur staat dat zij vanaf €150 mij moesten bellen. En als bonus toen ik mijn factuur bekeek waren er allemaal onnodige onderdelen geplaatst die totaal niet nodig waren Wederom nieuwe V-snaar, rolletjes, luchtfilter, olie, bougie. En een complete carburateur, want die was cruciaal. Terwijl ik met een rijdende scooter ben aangekomen. En als ik er wat van zeg ben ik bijdehand en een betweter. De bon werd teruggedraaid naar €150, maar ik moest beloven nooit meer terug te komen en geen garantie te krijgen op mijn scooter. En het mooie is dat de dingen die er mis waren nog steeds een probleem zijn. Geen werkende knipperlicht ​e​n verlichting en er zit een​ vreemd geluid ergens. Wat achteraf mijn oliepomp ​bleek te zijn, waardoor mijn motorblok​ bijna in de soep is ​g​elopen. Dankjewel Piet Hordijk​ voor deze fijne les waardoor ik ondanks mijn drukte mijn onderhoud toch maar weer zelf gaat doen. Skip Nolles

Zeer Asociaal en onbeschoft.

Kort lontje en altijd oog om de boel te belazeren. Is zich niet bewust van eigen houding en gedrag richting de klant. Geef zelf aan dat ie continu last heeft van klanten. Is niet kundig en daardoor zie ie het probleem niet. Wil snel geld verdienen zonder diagnose te stellen. Snapt zelf niet dat als ie gisteren heel de dag gezeik heeft gehad dat het dan aan hem zelf ligt. Iedereen is niet correct behalve hijzelf. Waardeloos dat hij niet in staat is te verplaatsen in de schoen van de klant. Daardoor begrijp ik dat het ellendig is voor deze eigenaar.

Slechte klantenservice

Al jaren klant met de fiets/ Nu even een accu voor een brommer vervangen. Duurt lang, maakt niet uit. Vroeg om prijs, 40 euro de goedkoopste 50 euro de duurste. Afrekenen ineens 60 euro. De weg op, maar na paar honderd meter stopt de brommer. Helemaal geen spanning meer. Verlichting werkt ook niet meer. Terug. Opmerking, mijn monteur kan echt wel accu vervangen. Overige mankementen van brommer doen we niets mee. Maar de brommer was helemaal goed, alleen oude accu. Hoor je vanuit de werkplaats dat ze een schroef niet goed hadden aangedraaid. Kan gebeuren, maar de tegen mij zeggen ze, was niets mis mee, overige mankementen doen we niets mee. Die brommer is gewoon goed. Waarschijnlijk hebben ze een zekering kapot gemaakt. Kan allemaal gebeuren, maar de behandeling naar de klant toe bij de balie. De monteur is verder prima vent. Foutjes kunnen, maar dit was slecht in werk en vooral behandeling.

erg fijn geholpen

24-5 mijn nieuwe iva ego S4 gekocht. bij de aanschaf en bij aflevering heel prettig geholpen. Goede adviezen en correcte aflevering. De scooter rijdt geweldig! Een terechte winnaar van de ANWB scootertest. Hordijk tweewielers is zondermeer een fijne en betrouwbare zaak.

Onze fietsen zijn tot volle tevredenheid in onderhoud bij Piet Hordijk. Ik word servicegericht te woord gestaan en prima geholpen. Zelfs een fiets, welke ik in onze vorige woonplaats bij een andere winkel had gekocht en door een lasfout het frame doormidden brak, werd door Hordijk vervangen, waarbij gebruik werd gemaakt van de garantie en het door hen administratief werd afgehandeld. Zeer tevreden. Een aanrader.

Asociale houding aan de telefoon

12 juni 2021 heb ik voor mijn vrouw en mijzelf een Giant Dailytour e-bike gekocht. De totale prijs voor deze twee fietsen bedroeg € 7.000,--. Bij de aanschaf bleek de software van beide fietsen niet in orde. Dit resulteerde in het niet op de juiste wijze activeren van de verlichting op de fiets. Volgens mijn dealer was er op het moment van aanschaf van beide fietsen nog geen nieuwe update beschikbaar. Ik werd geadviseerd om dus te wachten... Dit wachten duurde uiteindelijk tot maandag 16 augustus jl. Ik zag op de website van Giant, dat ik een app op mijn telefoon kon downloaden, genaamd de RideControl. Met deze app zou ik verbinding kunnen leggen met de Giant fietsen om de nieuwe software te updaten. Geregeld zou je zeggen. Niet dus. Na installatie en verbinding te hebben gelegd met de computer van de fietsen kreeg ik direct een pop-upscherm op mijn telefoon met de mededeling dat er een nieuwe update voor de fietsen beschikbaar was. Zodoende direct beide fietsen een update gegeven. Het resultaat.. De verlichting van mijn fiets werkt niet meer en bij de fiets van mijn vrouw werkt het display niet meer!! U zult begrijpen dat ik mij hier zorgen om maakte. Helaas bleek op maandag 16 augustus mijn dealer voor twee weken met vakantie. Daar ik mij zorgen maakte over de ontstane storing besloot ik om een dealer te bellen die op maandag wel open was. Dit bleek Piet Hordijk Tweewielers in Rotterdam te zijn. Ik belde genoemde fietsenwinkel en kreeg een man aan de telefoon, die ik vertelde wat er aan de hand was. De man zijn reactie was: "Je hebt die fietsen niet bij mij gekocht, dus ik zou niet weten waarom ik je dan zou moeten helpen en of te woord moet staan. Ga lekker naar je eigen dealer waar je deze fietsen hebt gekocht!" Toen ik nogmaals uitlegde dat ik mij zorgen maakte om de storing en alleen van hem wilde weten of deze storing gerepareerd kon worden antwoordde de man mij: "Joh, ik heb helemaal geen zin om hier antwoord op te geven. Ik heb wel wat beters te doen!" Waar

Oplichters

Uit gemak een nieuwe ketting op een eenvoudige stadsfiets laten zetten. Kosten 50 euro inclusief een kut verhaal dat ik achterlijk ben dat je wel zo’n bedrag betaald voor een kleine reparatie. Niet de fijne fietsenmaker voor een klein klusje. Nooit meer.

Nieuwe achterband laten monteren, 9,00 uur gebracht een uurtje later sms dat hij gereed was met de kosten 86 euro dit inclusief nieuwe band. Zelfs de ophanging uitlaat extra nagekeken super, duidelijke afspraak vooraf kosten i.v.m dat het best een oudere scooter betrof. Dit was mijn 3e reparatie, niks anders dan lof voor de vriendelijke behandeling en accurate reparatie.

oplichters

Nadire FreedomHordijk Tweewielers 21 min · Vraagje of meer mensen dit opgevallen is. Ik laat in februari mijn scooter hier maken hij wilde slecht starten. Reken 50 euro incl 5 euro fooi. Begreep dat ze geen scooters mochten verkopen dus afhankelijk waren van de reparaties. De zaterdag nadat ik mijn scooter had laten maken ga ik voor het eerst weer met mijn scooter rijden, breekt midden in de stad mijn linker handrem af. Ik heb dit laten onderzoeken en blijkt dat deze bewust gesaboteerd is. Mijn scooter staat altijd binnen. Dit is mijn 3e scooter nog nooit meegemaakt. Ben hier zo ziek van dat ik niet meer terug ben gegaan omdat ik in staat ben om al hun ruiten eruit te slaan. En ze hebben dit bericht al verwijderd van hun site

Verschrikkelijk! Wilden me niet helpen!

Wilde mijn remkabels laten maken en de fiets (online aangeschaft in 2017) brengen voor een onderhoudsbeurt. Nadat er werd geconstateerd dat de fiets online is gekocht werd ik doodleuk niet geholpen. Ik moest het maar regelen met de online partij. Uitgelegd dat ik geen garantie meer had en dat ik de fiets nodig heb om mijn kinderen naar school te brengen (en zelfs met eventuele garantie het me niet kan veroorloven de fiets lang kwijt te zijn). Meneer trok mijn woorden in twijfel. De fiets zag er namelijk nog netjes uit. "Weet u zeker dat de fiets is aangeschaft in 2017?" Pardon? Verwezen naar het bordje op de deur: "Wij zijn open voor onderhoud en reparatie". Vroeg me af wat nu het probleem was. "Het is ons recht om klanten te weigeren." Duidelijk. Zoek het maar uit dan.

Goede service en meedenken

Kosten van onderzoek werden niet berekend daar het probleem snel was vastgesteld.

Goede service bij aanschaf elektrische scooter

Goed geholpen bij de aanschaf van een elektrische scooter. De service en afhandeling verliep vlot. Ik had veel vragen omtrent de werking van een toch relatief nieuwe manier van rijden. Deze werden allemaal uitgebreid beantwoord waardoor het mij nu een stuk duidelijker wat te verwachten van elektrisch scooter rijden. Mijn eerste ervaring elektrisch rijden is zeer positief.

Zeer slechte service

Ik heb 2 jaar geleden elders een scooter gekocht scooter was toen 5 jaar Maar omdat die zaak verder weg zit .gekozen voor reperatie.s en onderhoud naar Hordijk te gaan .Dit had ik beter niet kennen doen Vorig jaar december een service beurt laten uitvoeren omdat hij steeds slecht starte tijdens de kou ..Kosten €225 Wat ze gedaan hebben weet ik niet maar volgens hun was alles nodig Hij reed weer prima ..maar na een maand of 6 begonnen de problemen weer .Weer terug en toen hebben ze er een nieuwe accu ingezet probleem was opgelost 2 maanden en daar was ik weer voor t zelfde probleem ..nu bleek de regulator kapot te zijn Nieuwe regulator en hoppa weer €86 Ik had toen ook aangegeven kijk gelijk mijn verlichting na want hij was met de storm omgevallen en t schroefje bij de verlichting was eruit getrild Komt goed mevrouw ..nou komt niet goed want t was niet nagekeken ze hadden enkel een nieuwe koplamp erin gedaan en me achterlicht deed het nog steeds niet Maar nu komt het Na 14 dagen nadat de nieuwe regulator erin is gezet wil ik zondags mijn scooter pakken en wil hem starten en hoor een tik en voel mijn zadel weg glijden Dacht wtf mijn achterband knalt eronder uit Nee mijn hele motorblok lag los Hoe dan ? Zijn ze iets vergeten aan te draaien want volgens vele is dit onmogelijk dat zoiets los trilt Levensgevaarlijk ook Weer op laten halen €35 reperatie €32.50 Hij was klaar dus ik kon hem.weer ophalen En ik zeg tot over 14 dagen sarcastisch Komt die hork uit zijn kantoortje en zeg u zeg nu wel tot over 14 dagen maar hier kunnen wij niks aan doen De scooter is op en alle reperatie.s is die niet waard Wat ? Scooter is 7 jaar en een gewoon A merk Ze hebben u een barrel verkocht Tuurlijk zou ik ook zeggen ..want dan koop ik er vast wel 1 bij jullie Ben gisteren uiteraard naar de scooterzaak gegaan waar ik hem gekocht heb met dit verhaal Ook verteld van t motorblok wat los lag Zijn antwoord is ..Dat is onmogelijk en levensgevaarlijk..

Ik werd goed geadviseerd. Levertijd vanuit de fabrikant was opeens langer, ze hebben ervoor gezorgd dat de scooter alsnog enigzins optijd geleverd kon worden.

Onbeschoft

Breng mijn scooter op afspraak (13-8) langs met vermelding van mijn klachten. Op 18-8 bel ik op om te vragen naar status scooter. Zou worden terug gebeld, maar niks gehoord. Op 19-8 weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat er niks raars was. Heb toen gezegd dat ik hem eind van de middag wel kwam halen. Daar aangekomen nogmaals gevraagd hoe het kan dat hij naar olie ruikt. De verkoper ging toen naar oliepijl kijken en deze bleek aardig leeg?? Na wat vragen kreeg ik het antwoord dat ik een goede goede scooter wenste dat dat dan 1200 euro ging kosten. Zeer raar antwoord en ik zij dat een klant toch koning was. Zijn antwoord was toen nee en hij was het ook beu dat ik al zes keer had gebeld(niet gedaan). Heb hem toen maar verteld dat ik niet met hem op school had gezeten en gelijk mijn scooter ongerepareerd meegenomen. Wat een flut zaak!!!!!!!!!

Altijd tevreden

Bij aanschaf (elektrische) fiets kundig en uitgebreid advies gekregen waardoor ik een fijne fiets heb gekocht. Verder ook erg tevreden over onderhoud en wanneer nodig reparatie waarbij men ook gelijk kijkt of er nog andere zaken aandacht verdienen dan hetgeen wat gerepareerd wordt. Personeel is vriendelijk en servicegericht.

Goede service!

In overleg kon ik mijn gerepareerde fiets na sluitingstijd ophalen, erg fijn! Niet echt goedkoop, maar ook weer niet overdreven duur.

Fijne fietsafdeling met goed en vriendelijk personeel. Goede adviezen gekregen m.b.t. de aanschaf van onze e-bikes. Kortom vanaf de eerste dag tot aan de eerste beurt van onze fietsen zeer tevreden.

Uitstekend geholpen

Klantvriendelijke behandeling Stipte levertijd Redelijke prijs

Oke

Service is oké, zeker omdat er een vervangende fiets is geregeld.

professioneel en keurig geholpen

deskundig geholpen

Uiterst tevreden

Bij het uitzoeken van nieuwe fietsen zeer deskundige voorlichting idem bij het afleveren nemen ze de tijd voor je met goede uitleg

Zie hier onder

De rek . 250€ ,fiets afgeleverd vuil en smerig moest ik zelf schoon maken in alle 50 jaren als klant nooit meegemaakt. Ik vroeg waarom, het antwoord was: stond niet vermeld in de bon.

Goede voorlichting

Deskundig advies en ruim te tijd om zaken uit te leggen

Goede uitleg,tijd ervoor nemen en goede service.