Goed voorgelicht en er kon rap geleverd worden. Het storten ging heel snel en netjes met de pomp. Nooit meer een kruiwagen voor mij!!

• Betrouwbaarheid

Contact met verkoper verliep stroef omdat hij twijfels had bij de hoeveelheid beton. Met storten begreep ik wat hij bedoelde, we hadden tekort. Maar met een uur was dr een mixer met de nodige 4 m3 zodat alles alsnog gestort kon worden . Top service!

• Betrouwbaarheid

Zeer duidelijk in de communicatie. Komen hun afspraken na. Verstaan hun vak. Zeker aan te raden om contact met ze op te nemen.

• Betrouwbaarheid

Bij deze mensen kun je altijd terecht, hebben kennis van wat ze doen en staat de klant op nummer 1! Ik ervaar dit bedrijf als zeer positief en zal het aanraden bij andere mensen/bedrijven.

• Betrouwbaarheid

Erg vriendelijk contact, doelgerichte samenwerking. In goed overleg kon er snel geleverd worden. Erg fijn om zo zaken te doen!!

• Betrouwbaarheid

Professionals die weten wat ze doen,zowel in de communicatie vooraf alswel de beton storting zelf met de mobile pomp, die op de afgesproken tijd plaatsvond. En zelfs wat tips gehad over het zelf afwerken,waar ik uiteraard zelf voor gekozen had,keep up the good work 👍🏻

• Betrouwbaarheid

Top bedrijf! Altijd goed bereikbaar en werken heel netjes!

• Betrouwbaarheid

Uitermate vriendelijke en vakkundige mensen, snelle levering en een uitstekende service.

• Betrouwbaarheid

Goed en betrouwbaar bedrijf. Fijne communicatie!

• Betrouwbaarheid

Goed telefonisch contact uitstekende service, op de dag zelf werd er door de pomp machinist wat vertraging opgelopen wat kan gebeuren. Maar door de goede communicatie en professionele werklui niet als vervelend ervaren. Ging zeer vlot en erg netjes dus dik tevreden.

• Betrouwbaarheid

Super geregeld allemaal Het weer zat tegen maar goed advies gehad zodat er toch gestort kon worden. Ze hebben verstand van zaken.

• Betrouwbaarheid

Ik kende deze firma nog niet eerder maar mede door de duidelijke website met rekenhulp heb ik een offerte aangevraagd. Het contact verliep soepel en een paar dagen later werd het beton bezorgd. Er stond op de afgesproken tijd een enorme combinatie voor de deur (grote bus met pomp en dan nog de betonwagen) en al snel werd het beton gespoten. Al met al heeft het gieten een half uur geduurd, ik had eigenlijk geen idee wat ik met het beton aan moest. De betongieter was zo behulpzaam om van twee stokken een trekspaan te maken, waarmee ik het beton kon glad strijken. Het resultaat is een gladde betonvloer en dat voor de eerste keer ! Bedankt !

• Betrouwbaarheid

Via Google kwam ik bij Onlinebetoncentrale.nl. Daar heb ik hun calculatie formulier ingevuld en zag gelijk alle details eruit rollen. Binnen een uur werd ik gebeld en hebben we de deal rondgemaakt nadat enkele van mijn vragen in duidelijke taal voor mij als leek werden beantwoord. Storten op mijn gewenste tijdstip was mogelijk en die ervaring was ook fijn: snel, netjes en zonder zooi. Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Beton was goed . jammer dat ik teveel had en daar voor moest betalen maar ben ik tevreden met snelle levering en hoe netjes is gewerkt .

Toppie

• Betrouwbaarheid

Online Betoncentrale heeft mij goed geholpen met mijn vragen. Zeer vriendelijke medewerkers met kennis van hun vak. Top bedrijf!

• Betrouwbaarheid

Thuis een verbouwing waarbij beton en advies nodig was. Advies planning en service hoog niveau waardoor de klus eenvoudig geklaard kon worden .

• Betrouwbaarheid

Goede afspraken en zijn zeer meegaand om oplossingen te bedenken ook op tijd de leveringen

• Betrouwbaarheid

Handig, betrouwbaar en snel geregeld voor een keurige prijs.

• Betrouwbaarheid

Erg vriendelijk en behulpzaam. Netjes op tijd geleverd.

• Betrouwbaarheid

Goede service,men was netjes optijd Alles volgens afspraak gegaan. Zeer tevreden over het resultaat Prijs kwaliteit zeer tevreden Zeker een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Prettig contact gehad zowel via mail als telefonisch. Betrouwbaar qua afspraken en snelle service. Raad dit bedrijf dan ook zeker aan!

• Betrouwbaarheid

Online betoncentrale was zeer behulpzaam bij onze kleine verbouwing. De mannen hebben er echt verstand van. En waren zelfs niet te beroerd vooraf ter plaatse advies te komen geven.