Ze komen gemaakte afspraken na. Prijs kwaliteit is goed. Vriendelijk.

Ze doen wat ze beloven!

Geweldig werk mannen!

Goei petton

Ike petton bestelle goei jongens kwame afsprake hele na ik blij met service Dobre

Gekregen wat ik heb besteld

Prima geregeld,ik bestelde 5 kuub beton en een pomp met 40 meter pijp. Nou dat is geleverd Ik betaal en hun leveren zo hoort het ook

Ging super snel

Netjes optijd Ik dacht dat het uren ging duren maar met een uur was alles al klaar en opgeruimd Complimenten

Alles gelukt

Besteld in de webwinkel, is toch spannend zo een bedrag maar volgende ochtend was er al contact dat de bestelling stond en gerustgesteld. Pompman was een goeie gozert die meedacht om de straat niet vast te zetten. Netjes achter gelaten en het beton is keihard geworden.

Bikkels

Met takken weer vandaag zonder zeuren een nat pak op de wind. Ben blij met jullie.

Makkelijk afwerk beton, en snel leveren

Is mij bedrijf voor leveren beton. Aardige mannen en handige pomp.

1000 kub geleverd door Ruud van Pelt

Top vakman,,, prijs kwaliteit scherp geprijsde beton kwaliteit,,, stikstof opslag cement industrie kan oplopen van 10% tot 23% per ton ,, kwaliteit is belangrijker,, dan % opslag Sjaak Toonen betontechnoloog

Topper

Strak afspraak Goed service Helderheid in communicatie

Perfect. Goed advies en begeleiding

Komt afspraken keurig na. Goede kwaliteit. Inplannen ging moeiteloos. Pompmachinst behulpzaam. Laten netjes werkplek achter. Goede prijs - kortom aanrader!!

Super bedrijf

Net bedrijf, duidelijke communicatie en komen afspraken na. Zeer netjes gevlinderd!!

Snel en op tijd

Snel en op tijd erg handig

Vriendelijke gasten, vanaf bestellen gelijk vriendelijk en duidelijk telefonisch contact. Er werd meteen mee gedacht met het type mortel. kwamen op tijd 06:30. Pomp bediener met baard (weet zijn naam niet) topgozer, vriendelijk, perfect verdeelt. Ik had te kort slang mee besteld. Geen discussie niks, gelijk handelen en vol blubberen. Over een maand weer 8/10 kuub nodig voor aanbouw achter. 100% weer via deze weg. Als je hier bestelt dan bouw je zonder zorgen en zonder stress.

Beton met betonpomp

Ik bestel beton met een pomp goede service komt afspraken na denkt vooral mee om fundering met juiste beton te storten en leveren

Goede service, verwachtingen waargemaakt.

De levering ging gewoon volgens afspraak, dat is niet altijd in deze markt is onze ervaring. Een echte aanrader dus.

Ben al ruim 20 jaar bezig met bouwen uitbouwtje enz. Maar nog nooit zo geholpen als door dit bedrijf in een woord geweldig

Voordelig betonstort zonder stress

Pomp en beton kwamen precies volgens planning. We zijn vriendelijk en deskundig geholpen, zonder gedoe en voor een prima prijs. Als je zelf een beetje kan/wil assisteren ben je al gauw zo'n 40% voordeliger uit dan bij een ander bekend adres.

uitstekend goed service tegen een super prijs. bedankt

geweldig

Prettige afstemming, vakkundig geleverd

Zowel aanvraag afhandeling, storting als de administratie handelingen verliepen naar wens. Heeft alle ingrediƫnten voor een herhaling. Helemaal goed.

Toppers!

Supersnelle en hele vriendelijke service! Er werd geregeld dat we heel snel beton konden krijgen en de mannen die kwamen leveren waren eg behulpzaam en heel aardig. We zijn heel erg tevreden. Nogmaals bedankt!

Better kan niet dan Onlinebetoncentrale.

Meer dan verwacht gekregen, hoeft niet zelf de slang te bedienen, ervaren jongens echt toppers , heel veel bedankt, door jullie heb en heel strak fundering.

Kan niet beter!

Voor het eerst zelf betonvloer storten en was super nerveus, we kregen barry en die heeft ons super geholpen! Contact met de betoncentrale verliep ook super. Echt een aanrader! Niks op aantemerken

Top !!!!

Keurig op tijd naar afspraak en goede service. Ik ga ze voor mijn volgende klus zeker weer bellen!!!!!

Topbedrijf

Het bestellen ging makkelijk De jongen die het kwam storten erg aardig en snel ze lieten het netjes achter En voor een mooie prijs