Ben ondanks de beperkte gemeentelijke voorwaarden (Zevenaar) prettig verder op weg geholpen door Mw. Zewuster. Met oprechte dank voor haar follow up!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

info is goed, maar het kostenplaatje beperkt de mogelijkheden. bij meer subsidiemogelijkheden wil ik veel meer doen. Bijv. palletkachel met radiatoren. Buitenmuurisolatie aan buitenzijde.

• Afspraken nakomen

nee er werd goed geluisterden goede adviesen gegeven top

• Afspraken nakomen

Het gesprek met de hr Schoonderbeek, was plezierig en nuttig. Snelle reactie op vragen na afloop. De door mij gevraagde warmtescanwandeling o.l.v.Irma Corten met 2 groepen buren overtrof mijn verwachtingen. Zeer deskundig, ruim de tijd voor ieder huis, veel foto's,zeer nuttig en plezierig in de omgang

plezierig en nuttig gesprek

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na mijn aanmelding is er een bevestiging van aanmelding gekomen, maar er is nooit follow-up aan gegeven. Ik wacht al 6 weken op contact

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Wij begrijpen dat u graag snel uw warmtescan uitgevoerd wilt hebben om meer inzicht te krijgen in de situatie van uw woning. Vanwege de wachtrij was er nog geen contact met u opgenomen. Gelukkig staat uw aanvraag inmiddels bijna bovenaan. De wachttijd voor warmtescans is langer dan verwacht want de uitvoering vereist goede koude weersomstandigheden. Het is warm voor de tijd van het jaar en daardoor hebben er minder scans plaatsgevonden. Er is al contact met u opgenomen via e-mail en als het weer het toestaat zal de warmtescan van uw woning binnenkort plaats kunnen vinden.

goed initiatief, procedure uitvoering vergt de nodige tijd met zo'n oud huis en weinig standaardsituaties

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en breed georienteerde coach. Heeft veel eigen ervaring.

• Afspraken nakomen

Een bijzonder prettig en informatief gesprek met mw Joke Zewuster, dat ook op vaktechnisch gebied op een hoog peil stond en met veel praktische adviezen over eenvoudig te nemen maatregelen.

• Afspraken nakomen

De coach ging gericht te werk, zowel in het gesprek als de bij de visitatie van de woning. Dat gaf me vertrouwen en dat leidde tot een open uitwisseling van opvattingen, adviezen en wederzijdse deskundigheid. In de toegezonden rapportage is dat allemaal prima verwoord. Aan de hand daarvan kan ik tot acties komen. Dank daarvoor!

• Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Fijne communicatie wat betreft afspraken. Een transparante warmtescan ter plekke, met heldere toelichting. Een boven verwachting snelle levering van het rapport.

• Afspraken nakomen

De uitstekende waardering op alle vlakken onderbouw ik doordat de dienstverlening op alle fronten mijn verwachtingen overtrof. Het was een zeer geïnformeerd, zinvol en aangenaam gesprek waar ik veel aanknopingspunten uit kan halen voor het verduurzamen van ons huis.

• Afspraken nakomen

via Google de site van Energieloket gevonden; gebeld, direct vriendelijk te woord gestaan, afspraak gemaakt, laagdrempelig; bijzonder prettig bezoek van de coach; goede informatie, aan de hand waarvan we een actieplan kunnen maken

• Afspraken nakomen

Prettig contact, ook bij het maken van een afspraak voor de woonwensenscan. De woonwensenscan is ook goed verlopen, plezierig en informatief. Ik heb een offerte via het loket aangevraagd zoor zonnepanelen. Daar ben ik minder tevreden over. Er was een foto gebruikt van 2 huizen verderop met een ander dak. Ook was er geen rekening gehouden met onze situatie (beschermd stadsgezicht). Ik heb op de offerte gereageerd maar daar geen respondenten meer op gehad

• Afspraken nakomen

Dank u voor de hoge waardering van onze dienstverlening. Energie Loket Midden Gelderland is onafhankelijk en niet betrokken bij het verstrekken van offertes. Wel houden wij een bestand bij van potentiële aanbieders van producten en diensten voor energiebesparing in de regio. Wij zullen contact met u opnemen over de ervaring die u heeft opgedaan.

Met andere blik door huis lopen en met expertise informatie geven en goed luisteren naar wensen.

GOEDE VOORLICHTING

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prettig en deskundige kijk op de mogelijkheden

• Afspraken nakomen

Door ICT-problemen bij jullie verliep het versturen van de informatie niet optimaal, maar eenmaal ontvangen heb ik veel aan de aangedragen informatie en zal step-by-step mijn huis gaan verduurzamen. Ga zo door!

• Afspraken nakomen

We waren echt geholpen met concrete ideeën en adviezen voor isolatie en 'vergroenen'.

• Afspraken nakomen

Ik heb eerlijk advies ontvangen, we hebben ambities om gasloos te worden alleen zijn we gewezen op de ontwikkelingen. Het advies was om ongeveer 2 jaar te wachten, er is veel in de maak. We hadden alleen wel de behoefte om stappen te ondernemen, niet twee jaar wachten en niets doen. Vandaar om op zonnepanelen over te gaan om energie te besparen. Ben zelf niet weg van zonnepanelen maar ook in de toekomst mocht er toch een warmtepomp komen die trek veel energie en dan hebben we al enige compensatie. We houden bij aanschaf ook rekening met eventuele uitbreiding van aantal panelen. De omvormer zou daar op voorbereid moeten zijn.

• Afspraken nakomen

Prettig en uitvoerig contact met veel resultaat

• Afspraken nakomen

Mijn verwachting was anders dan gepresenteerd:tafelgesprek en geen rondgang door het huis.....maar wellicht werd dit niet geboden. Uiterst vriendelijke man....maar uiteindelijk heb ik meer aan het eveneens uitgereikte boekje:Winst Wonen van Monkau,Göbel...zeer overzichtelijk en doeltreffend