Filters

10

heel goed , informatief, op maat en sympathiek

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Ik heb een zeer vriendelijke dame aan de lijn gehad .

Ik hoop de volgende keer meer antwoorden te krijgen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
9

Zeer complete beoordeling van alle duurzaamheidsopties

In 2 uur heeft de Woonwensencoach nagenoeg alle aspecten die er zijn om ons huis te verduurzamen, doorgenomen. Van ramen tot dak, van spouw tot vloer. Ook verbruik van gas, elektriciteit en besparingsmogelijkheden zijn besproken. De coach had veel kennis en nam de tijd ook om onze wensen te beluisteren. Ik zou de Woonwensenscan aan ieder aanraden die wil beginnen met verduurzamen en niet weet waar te starten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Veel kennis en betrokkenheid, warmtewandeling was top.

De warmtewandeling was goed geslaagd met veel inzichten en nuttige tips. Communicatie was ook zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
7

ik ben op goede manier in contact gekomen met een gebruiker van wandverwarming

Mogelijk had ik een lastige vraag om in contact te komen met een gebruiker van wandverwarming. Het was immers ook van belang dat de andere partij contact wil hebben. Toch heeft het lang geduurd voordat er een contact kon komen. Mijn advies is om een data bank aan te leggen met gegevens van gebruikers van nieuwe technieken. Ik ben docent geweest en vul de beoordeling ook als zodanig in

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid? N.v.t.
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
9

ruim voldoende

duidelijk en ter zake

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
10

geweldig

gedegen analyse van mogelijkheden tot verduurzaming woning

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
8

Geeft een volledig beeld voor onze situatie.

Het bezoek gaf ons een goed beeld wat gas loos betekend. Tevens werd verteld wat de consequentie is en wat het gaat kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

uitstekende, snelle en adequate service

Het energieloket is er echt om mensen te helpen met een eerlijk en vakkundig advies op het gebied van woningverduurzaming. Onafhankelijk van energieaanbieders of bedrijven die hun waar aan u willen verkopen. Wordt wijzer en laat u voorlichten, of misschien andersom, laat u voorlichten en wordt wijzer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
8

de organisatie wordt ieder jaar beter

Heb echt het idee, dat zaken die beter kunnen ook echt worden aangepakt. Klein puntje.....ook dit bericht kwam uit de spambox! Is daar iets aan te doen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
10

Ik ben blij dat Energieloket Midden Gelderland Rheden bestaat!

Een enthousiaste club mensen die kennis hebben van energie besparing en een warme blik op de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
7

snelle reactie

Mijn vragen werden zeer snel en uitvoerig beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
9

Deskundig en gezellig

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Onze coach was betrokken, geduldig, deskundig en opmerkzaam!

Heel goed om eens 'met andere ogen' naar je eigen huis te kijken. Onze woonwensencoach nam alle tijd, was opmerkzaam op details, toonde zich goed thuis in de materie en wist allerlei suggesties aan te dragen. En we krijgen een mooi volledig rapport met tips en adressen. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Snel en deskundig

Van het bezoeken van de website tot het rapport met advies is snel verlopen. De adviseur heeft praktische tips gegeven met ons meegedacht t.a.v. eventuele investeringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Duidelijk en snel

Wel jammer dat er geen advies wordt gegeven op merk niveau, al begrijp ik dat wel. Nu moet ik alsnog uitzoeken wat het meest energie efficiënte raamfolie is via andere websites.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
9

snelle reactie en goed meedenkend.

Ik werd snel teruggebeld door een vriendelijke medewerker, die goed meedacht. Nog dezelfde dag ontving ik per email meer informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
8

Pragmatisch onafhankelijk advies

Met de woonwensenscan waren wij op zoek naar onafhankelijk advies voor de verduurzaming van onze nieuwe woning. De adviseur was rustig, duidelijk en pragmatisch wat er mogelijk is voor onze woning. Het rapport geeft duidelijke richtlijnen voor de te nemen stappen. We kunnen nu gericht verder! Ik miste de verwijzing naar de 'Subsidie energiebesparing eigen huis (SEEH) voor eigenaar én bewoner' van de Rijksoverheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

snelle en duidelijke informatie

De gewenste informatie werd snel en duidelijk geleverd. Voor ons een goede stap in de gewenste richting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
9

Veel kennis van zaken en ook nieuwe inzichten gekregen.

Prettig gesprek, fijn dat het in de avond kon. En goed dat dit kosteloze advies inzicht geeft in de mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Zeer deskundige informatie, aangenaam gesprek

In een paar uur leer je heel veel over hoe je jouw huis kunt verduurzamen en wat dat allemaal kost. Ook veel nuttige info over het vinden van verdere informatie op diverse sites en over subsidies. Ik kan iedereen die plannen heeft om iets te gaan doen aan de isolatie van zijn woning of andere energiebesparende maatregelen zo'n gesprek aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service

Uw coach heeft tijd noch moeite gespaard om een grondig onderzoek te verrichten

  • Aanbevelen? Ja
5

Redelijk

Ik heb geen concrete tips gekregen. Ik had gehoopt concrete tips qua isolatie te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Wijnveldt, U geeft aan dat u in het kader van de woonwensenscan die bij u is uitgevoerd graag nog concrete tips ontvangt op het vlak van isolatie. Wij hebben uw terugkoppeling intern in behandeling genomen en zullen op korte termijn bij u hierop terugkomen. Vriendelijke groet, ELMG

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer prettig gesprek met veel tips en praktische informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundig advies gekregen. Ze luisterde goed en had een vriendelijke en niet opdringende houding, dacht goed mee. We kunnen verder met het advies en zijn er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.