Heerlijk gevaren en prettige service

De begeleiding vooraf was super. Een duidelijk routeboekje wordt aangeboden en hierdoor kan je nog beter genieten van je vaartocht. De boot was ruim, schoon en we konden genieten van een muziekje. Al om al een top dag!

fantastisch

mooie boot, heerlijk dagje gevaren

Fantastisch, prachtig weer!!

Goede uitleg, mooie vaarroute meegeleverd en uitgelegd! Doen we volgende keer weer

Ontspannen varen

Goede uitleg, goede service. Was voor ons de 2 e keer dat we via huureensloep.nl bij Schroder Watersport een sloep huurde. En voor herhaling vatbaar. Heerlijk gevaren en gezwommen, mooi weer!

Nieuwe schone boten en vriendelijk personeel. Brandstof zou anders berekend kunnen worden

Prima boot die nieuw en schoon was. Voer heerlijk. Voorgestelde route was leuk om te varen en personeel zeer bekwaam en vriendelijk. Enige puntje was dat er een vast bedrag per uur berekend wordt voor brandstof. Wij hadden gehuurd van 10-17 en dus ook die volledige tijd doorberekend, terwijl we pas om 10.30 gingen varen, tussendoor meer dan een uur aangemeerd hadden gelegen en net iets na 16u weer terug waren. Aan de andere kant lopen zij met dit afrekenmodel een risico dat je heel lang heel hard aan het varen bent en dus meer verbruikt. Op een hele dag maakt het niet echt heel veel uit, maar goed om je dat vooraf te realiseren.

Mooie boot

Enigste minpunt vond ik de brandstof word achteraf op de uren berekend wij hadden de boot 6 uur x €6 waarvan wij drie ergens stil hebben gelegen . Ik vind dat niet helemaal kloppen brandstof dan aftanken bij begin en einde als je geen meter heeft. Jammer dat de overkapping van de boot stuk was en er niet op zat. Boot wel wat schade maar voor de rest heel netjes!! Personeel erg vriendelijk.

Een top ervaring

aan schroder Ik heb een fantastische dag beleefd op het water. Ik dacht van te voren dat ik vrij rond zou mogen varen maar er was een route! Dat was het enige min puntje, maar de route was zeer leuk. De route ging langs mooie sluizen en 2 leuke dorpjes een echte aanrader! Met vriendelijke groet Mick & Irene

Mooi en goed verzorgde boten

De boten zijn schoon en mooi Personeel geeft goede uitleg en vriendelijk

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Hebben een boot gehuurd voor een dag. Kregen duidelijke instructies en een zeer goede routekaart mee. Boot was keurig schoon. Na inlevering alles zeer keurig en goed afgehandeld. Super dank voor de goede zorgen.

Prima geregeld

Heerlijk dagje kunnen varen, prima sloep!

Super service!

Met 6 vriendinnen hadden wij al ver van tevoren een sloepje gehuurd bij HuureenSloep.nl. Nu zagen de weerberichten er ineens slecht uit tijdens onze geplande dag. Van huureensloep belde ze ons een avond van tevoren om ons te vertellen dat ze misschien de verhuur voor die dag niet door laten gaan. Super fijn, want wij zaten net met elkaar in discussie; wat zal er morgen gebeuren en als het niet door gaat krijgen wij onze aanbetaling dan wel terug? De ochtend zelf belde huureensloep zoals afgesproken weer om een definitieve beslissing door te geven. Zoals verwacht ging het niet door en konden wij onze aanbetaling direct terug krijgen. Wat een top service! Met beter weer komen wij zeker terug!

Mooie dag met mooie boot

Mooie dag gehad met ons gezin. Grote boot nodig omdat wij 5 kids hebben. Kwamen uit bij de Runabout boot. Mooie grote boot. schitterende dag gehad. in de ochtend bewolking en wat drupjes regen. In de middag schitterend weer met volle bak zon. Goede uitleg gehad bij ophalen boot. Mooie vaarroute met sluisjes en bruggen. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook bij terugkomst heel correct ontvangen en te woord gestaan en omdat we wat langer hebben stilgelegen bij een sluis omdat deze niet openging tegemoet gekomen in de brandstofkosten ter compensatie. De borg ook weer heel snel retour gestort op onze rekening

Mooie sloep, maar te groot voor onervaren 'schipper'.

Helaas ook veel regen gehad, maar een leuke dag gevaren op Gouwzee. Sloep is te groot voor een onervaren 'schipper' om de aangegeven route onvoorbereid te volgen. Prima service. Borg weer zeer snel retour.

Hele fijne dag

Alles perfect volgens afspraak. Zeer duidelijke uitleg en een mooie route met uitgebreide beschrijving. Sloep was in uitstekende staat en met de hele dag zon kon het niet meer stuk.

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar

Instructies van de sloep en vaarroute worden keurig uitgelegd, geen haast werk. Omgeving is pratig om te varen, meer dan voldoende terrassen aan het water om even aan te meren. Top dag, zeker een aanrader.

genoten

Wat een heerlijke dag was het. Prachtige sloep gehuurd wat voldeed aan al onze verwachtingen. We gaan het zeker nogmaals doen

Leuke eerste vaar impressie gekregen

Prijs is aan de hoge kant. Zou mooi zijn als er een uurtarief en een dagtarief komt

Goed adres om een boot te huren!

Mooie nette boot .

We hadden heel mooi weer . Alles werd netjes uitgelegd en je kreeg een route mee die je zou kunnen varen Het materiaal wat je mee krijgt is ook top !!

Prima! Toffe dag gehad!

Goed geregeld! Gereserveerd ivm drukte en corona via website, na telefonisch contact. Goed meegedacht door verhuurder. Boot was prima, uitleg duidelijk! Fantastische dag gehad!

Top ervaring

Fijne uitleg, duidelijke afspraken en vrolijk Personeel

Super leuk om te ervaren om o.a. te ontdekken wat je zelf voor sloep wil gaan aanschaffen.

Zeer mooie zonnige dag, weinig wind en zelfs rustig op het water. Vriendelijke ontvangst en behandeling. Na de uitleg bijna gehele dag rustig gevaren en in de middag geankerd bij de uitloper van Marken. De elektrische start werkte niet bij vertrek en ook later op dag kon deze niet worden gebruikt. Motor aantrekken ging wel maar sloeg opvallende genoeg pas na meerdere keren trekken aan. Ik zou het reeel vinden als de brandstof afgerekend wordt naar werkelijk verbruik. De 4 liter p/u is m.i. ruim berekend. Werkelijk verbruik ligt bij een snelheid van 6 tot 9 km veel lager en wij waren ook maar met 2 personen in de sloep. Tenslotte mag je het grootste gedeelte van de route ook niet harder varen dan deze snelheden. Bij terugkomst werd de sloep nauwkeurig gecontroleerd door een andere medewerker dan bij vertrek. Het ging goed maar er was wel vertwijfeling of er geen nieuwe ‘vegen’ op de sloep zaten. Mijn advies is laat dezelfde persoon die de uitgifte heeft gedaan ook de eind check doen. Afsluiting was ook weer zeer vriendelijk en netjes. Afgesloten met een diner bij Smit Bokkum.

Fijne dag, wel prijzig

We hebben een top dag gehad, leuk bootje, fijne mensen werken er! Erg vriendelijk en duidelijke uitleg. Wel viel ons tegen dat je achteraf nog best veel aan brandstof betaald wat van je borg af gaat terwijl het bootje huren opzich al best duur was..

Absolute aanrader voor dagje op het water

Vriendelijke ontvangst en uitgebreide uitleg over de boot en de mogelijke vaarroutes. Handig boekje met alle tips en info mee aan boord. Mooie sloep, wendbaar en comfortabel. Absolute aanrader voor een dagje genieten op het water.

Leuke ervaring en netjes afgehandeld