• Prijs/Kwaliteit

Beste ZZP programma wat ik heb kunnen vinden (3 getest). Mooie rustige indeling en heeft alles wat ik nodig heb om mijn boekhouding snel te doen. Kan ik iedereen aanbevelen!

• Prijs/Kwaliteit

Ik kwam van een ander programma, dus moest wel heel even wennen. De video's hielpen daarbij prima. Stuk eenvoudiger en beter doordacht dan mijn vorige programma, top!

Over MyFinance

Myfinance is een Online boekhoudprogramma wat zich richt op Zzp administraties. Zelf boekhouden zonder boekhoudkennis en zonder limieten of overige kosten als je bijvoorbeeld je boekhouder wil laten inloggen. - Ontwikkeld voor de ZZP-er - BTW-aangifte staat klaar - Online factureren - Mobiele App (iPhone & Android) - Gratis proefperiode zonder dat je hoeft op te zeggen