• Prijs/Kwaliteit

Werkt gemakkelijk en goede support!

• Prijs/Kwaliteit

Na een eerdere onterechte beoordeling wil ik deze graag herzien en excuus aanbieden voor de te snelle negatieve beoordeling zonder advies te vragen over een "probleem" waar ik op stuitte. Het programna oogt heel goed en ik ga er zeker mee aan de slag.

• Prijs/Kwaliteit

Perfect pakket wat aansluit bij al mijn wensen als ZZP'er. Duidelijk, helder en snelle support. Met het opvoeren van producten is factureren snel en foutloos. Ook als je zoals ik alleen uren en kilometers declareert.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het ziet er allemaal goed uit maar zowel op de website als de app slaat het regelmatig vast

• Support N.v.t.

• Prijs/Kwaliteit

Beste ZZP programma wat ik heb kunnen vinden (3 getest). Mooie rustige indeling en heeft alles wat ik nodig heb om mijn boekhouding snel te doen. Kan ik iedereen aanbevelen!

• Prijs/Kwaliteit

Ik kwam van een ander programma, dus moest wel heel even wennen. De video's hielpen daarbij prima. Stuk eenvoudiger en beter doordacht dan mijn vorige programma, top!

Over MyFinance

Myfinance is een Online boekhoudprogramma wat zich richt op Zzp administraties. Zelf boekhouden zonder boekhoudkennis en zonder limieten of overige kosten als je bijvoorbeeld je boekhouder wil laten inloggen. - Ontwikkeld voor de ZZP-er - BTW-aangifte staat klaar - Online factureren - Mobiele App (iPhone & Android) - Gratis proefperiode zonder dat je hoeft op te zeggen