Fijn contact met boekhouder Veel mailcontact Fijn programma Overzichtelijk

Vakkundig en betrouwbaar.

Myfinance/Wietse is vakkundig, levert betrouwbaar werk en daarbovenop is de service en snelheid van reactie ook heel prettig. Kan Myfinance aan iedereen aanbevelen die een strak geregelde boekhouding wil.

Geweldige service!

Zeer tevreden met de service. Snelle reactie bij vragen en de software is erg gebruiksvriendelijk!

• Prijs/Kwaliteit

Er wordt fijn mee gedacht

Gelet op omstandigheden heeft My Finance mee gedacht met ons en konden we ons abonnement aanpassen naar een kortere periode. Een paar jaar al veel plezier gehad van dit programma. De cijfers hadden we zo steeds snel op een rij.

• Prijs/Kwaliteit

Ik doe zelf het boekhouden, software is overzichtelijk en duidelijk dat is fijn. Me jaarstukken en Inkomsten belasting is snel zgedaan en kreef handige tips om meer kosten op te voeren zodat ik minder belasting betaal.

• Prijs/Kwaliteit

Overzichtelijke en denkt mee!

Geweldige service en ze denken goed met je mee. Verder is de software die ze gebruiken erg overzichtelijk!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en software!

Bij mijn zoektocht naar een bruikbaar boekhoudprogramma voor de administratie van mijn vrouw kwam ik My Finance op het spoor. Ik had al wat ervaringen met enkele andere leveranciers, maar daar bleek je achteraf toch aardig wat boekhoudkundige kennis nodig voor te hebben... Begin 2019 begonnen met factureren, inkoopfacturen en bankafschriften uploaden en dat ging direct perfect. Het is prettig werken binnen het programma, dus vol goede moed aan de slag gegaan. Uiteindelijk loop je toch als "dummy" tegen een aantal belangrijke zaken aan en nam ik contact op om die problemen op te lossen... Dàn pas merk je dat de mensen je serieus nemen en doen er alles aan om je helpen! Dingetjes die toch door eigen schuld verkeerd waren gegaan, worden door de My Finance mensen verholpen, zodat je weer verder kunt. Het eerste jaar was een leerjaar en vorig jaar verliep alles al veel beter, dankzij de bereidheid van My Finance om te helpen. Juist door die bereidheid en de prettige omgangsvormen kan ik met een gerust hart stellen dat My Finance een prima bedrijf is met uitstekende en soepele software.

• Prijs/Kwaliteit

Super fijne service! Overzichtelijk boekhoudprogramma. Duidelijke uitleg op de site. Ik kan met vragen altijd terecht en word goed en snel geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Eindelijk licht aan het einde van de donkere administratie tunnel..

Al jaren zie ik iedere keer weer op tegen het doen van mijn administratie. Ik heb geen overzicht en geen systeem. Met het programma van Myfinance en de goede hulp van het team is het zo gepiept en heb ik al mijn gegevens netjes bij elkaar. Ik zie er niet meer tegenop omdat ik weet dat het zo gebeurd is.

Echt een aanrader!

Nadat ik diverse boekhoudprogramma's had getest, had ik de keuze gemaakt voor MyFinance. Zeer nette en overzichtelijke design en heel belangrijk: Een zeer goede en snelle support (Ze helpen je graag wanneer je er even niet meer uit komt).

• Prijs/Kwaliteit

Goede ondersteuning gekregen en vooral duidelijke uitleg. Zeker voor beginnend ZZP-er die weinig verstand heeft. Communicatie ook top en snel.

• Prijs/Kwaliteit

Hoi Lisayra, Bedankt voor de review en succes het opstarten van je bedrijf! Met vriendelijke groet, Team Myfinance

Wat een geweldige software!

Wij werken sinds dit jaar met Myfinance en zijn een van de aangesloten boekhouders. Het enige wat je als klant doet is factureren en insturen van de bonnen en dat kan zelfs via een app, wij verweken alles en doen de aangiftes. Nu met de Btw-aangiftes merken wij dat wij echt minder tijd kwijt zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Goede constructie waardoor ik zelf tijd over heb voor mijn eigen opdrachten.

Via Myfinance ben ik terecht gekomen bij Laura. Ik factureer vanuit Myfinance, dat overigens prima werkt en zij verzorgt nu mijn volledige boekhouding. Goede constructie waardoor ik zelf tijd over heb voor mijn eigen opdrachten.

Goed snel antwoord

Jammer dat het alleen schriftelijk kan om contact met My finance te krijgen. Verder goed

• Prijs/Kwaliteit

Beste Julia, Bedankt voor je beoordeling en het delen van je ervaring met onze service! Jammer dat je onze support als onvoldoende kwalificeert terwijl je aangeeft: "Goed snel antwoord" Onze communicatie is in eerste instantie inderdaad per mail of chat. Onze ervaring is dat we dan de meeste gebruikers het snelste en volledig kunnen helpen, zoals jij ook hebt ervaren. Met vriendelijke groet

Had ik eerder moeten doen....

Na ruim een jaar zelf te boekhouden, heb ik via Myfinance nu een vaste boekhouder. Ik hoefde dus niet naar een andere aanbieder over te stappen. Ik factureer vanuit Myfinance en stuur mijn bonnetjes naar de app en klaar. Erg eenvoudig. De rest wordt voor mij gedaan voor een vast bedrag per maand. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

Boekhouden kan ik nu zelf!

Een heel fijn programma dat duidelijk en eenvoudig is van opzet. Als ZZP-er vind ik dit een heel praktisch programma dat voorziet in al mijn behoeften. De service erg snel en ik word goed geholpen met al mijn vragen. Ik kan nu mijn eigen facturatie, BTW en belastingaangifte doen zonder al te veel gedoe en ik heb 24/7 inzicht in mijn financiën. Ik vind dit programma een aanrader voor de ZZP-er!

Persoonlijke service

Snelle en persoonlijke service van Wietse, top!

• Prijs/Kwaliteit

Heb mijn club administratie volledig geautomatiseerd

Ik heb sinds enige jaren onze club administratie geadministreerd via My Finance. Nu alles dagelijks onder controle, en veel minder werk dan het ooit is geweest. Ideaal.

Complimenten aan de developers

Myfinance werkt goed, snel en foutloos. Als ik namelijk iets fout doe dan geeft de software dit aan. Zelfs zonder boekhoud ervaring kun je gemakkelijk zelf je boekhouding doen. Grt. Ilse

• Prijs/Kwaliteit

Super programma wat ik iedereen kan aanbevelen!

Mijn Btw-aangifte staat al weer automatisch klaar. Even gekeken of ik alle bonnetjes had ingeboekt en de aangifte direct ingediend.

Helder en simpel

Helder en simpel programma, tegen een scherpe prijs. Zeker voor een zzp-er een goede keuze.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer geschikt om zelf te boekhouden!

Ondanks dat ik geen boekhouder ben kan ik in dit pakket direct makkelijk de weg vinden. Duidelijk in 3 stappen boekhouden en kan zelf de BTW-aangifte doen. Makkelijker dat dit wordt het niet, complimenten aan de developers!

het online factureren via Myfinance is zo gemakkelijk en ik krijg de facturen sneller betaald. Ik laat mijn klanten ook online alles aanleveren via Myfinance dan kan, ik de aangiftes makkelijk en juist doen

• Prijs/Kwaliteit

Snel, deskundig en vriendelijk telefonisch geholpen; prima service!

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig en gebruiksvriendelijk programma. Daarnaast persoonlijke, snelle en effectieve support.

Over MyFinance

Myfinance is een Online boekhoudprogramma wat zich richt op Zzp administraties. Zelf boekhouden zonder boekhoudkennis en zonder limieten of overige kosten als je bijvoorbeeld je boekhouder wil laten inloggen. - Ontwikkeld voor de ZZP-er - BTW-aangifte staat klaar - Online factureren - Mobiele App (iPhone & Android) - Gratis proefperiode zonder dat je hoeft op te zeggen