Echt een aanrader!

Nadat ik diverse boekhoudprogramma's had getest, had ik de keuze gemaakt voor MyFinance. Zeer nette en overzichtelijke design en heel belangrijk: Een zeer goede en snelle support (Ze helpen je graag wanneer je er even niet meer uit komt).

Goed geholpen

Goede ondersteuning gekregen en vooral duidelijke uitleg. Zeker voor beginnend ZZP-er die weinig verstand heeft. Communicatie ook top en snel.

• Prijs/Kwaliteit

Hoi Lisayra, Bedankt voor de review en succes het opstarten van je bedrijf! Met vriendelijke groet, Team Myfinance

Wat een geweldige software!

Wij werken sinds dit jaar met Myfinance en zijn een van de aangesloten boekhouders. Het enige wat je als klant doet is factureren en insturen van de bonnen en dat kan zelfs via een app, wij verweken alles en doen de aangiftes. Nu met de Btw-aangiftes merken wij dat wij echt minder tijd kwijt zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Goede constructie waardoor ik zelf tijd over heb voor mijn eigen opdrachten.

Via Myfinance ben ik terecht gekomen bij Laura. Ik factureer vanuit Myfinance, dat overigens prima werkt en zij verzorgt nu mijn volledige boekhouding. Goede constructie waardoor ik zelf tijd over heb voor mijn eigen opdrachten.

Goed snel antwoord

Jammer dat het alleen schriftelijk kan om contact met My finance te krijgen. Verder goed

• Prijs/Kwaliteit

Beste Julia, Bedankt voor je beoordeling en het delen van je ervaring met onze service! Jammer dat je onze support als onvoldoende kwalificeert terwijl je aangeeft: "Goed snel antwoord" Onze communicatie is in eerste instantie inderdaad per mail of chat. Onze ervaring is dat we dan de meeste gebruikers het snelste en volledig kunnen helpen, zoals jij ook hebt ervaren. Met vriendelijke groet

Had ik eerder moeten doen....

Na ruim een jaar zelf te boekhouden, heb ik via Myfinance nu een vaste boekhouder. Ik hoefde dus niet naar een andere aanbieder over te stappen. Ik factureer vanuit Myfinance en stuur mijn bonnetjes naar de app en klaar. Erg eenvoudig. De rest wordt voor mij gedaan voor een vast bedrag per maand. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

Boekhouden kan ik nu zelf!

Een heel fijn programma dat duidelijk en eenvoudig is van opzet. Als ZZP-er vind ik dit een heel praktisch programma dat voorziet in al mijn behoeften. De service erg snel en ik word goed geholpen met al mijn vragen. Ik kan nu mijn eigen facturatie, BTW en belastingaangifte doen zonder al te veel gedoe en ik heb 24/7 inzicht in mijn financiën. Ik vind dit programma een aanrader voor de ZZP-er!

Persoonlijke service

Snelle en persoonlijke service van Wietse, top!

• Prijs/Kwaliteit

Heb mijn club administratie volledig geautomatiseerd

Ik heb sinds enige jaren onze club administratie geadministreerd via My Finance. Nu alles dagelijks onder controle, en veel minder werk dan het ooit is geweest. Ideaal.

Complimenten aan de developers

Myfinance werkt goed, snel en foutloos. Als ik namelijk iets fout doe dan geeft de software dit aan. Zelfs zonder boekhoud ervaring kun je gemakkelijk zelf je boekhouding doen. Grt. Ilse

• Prijs/Kwaliteit

Super programma wat ik iedereen kan aanbevelen!

Mijn Btw-aangifte staat al weer automatisch klaar. Even gekeken of ik alle bonnetjes had ingeboekt en de aangifte direct ingediend.

Helder en simpel

Helder en simpel programma, tegen een scherpe prijs. Zeker voor een zzp-er een goede keuze.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer geschikt om zelf te boekhouden!

Ondanks dat ik geen boekhouder ben kan ik in dit pakket direct makkelijk de weg vinden. Duidelijk in 3 stappen boekhouden en kan zelf de BTW-aangifte doen. Makkelijker dat dit wordt het niet, complimenten aan de developers!

het online factureren via Myfinance is zo gemakkelijk en ik krijg de facturen sneller betaald. Ik laat mijn klanten ook online alles aanleveren via Myfinance dan kan, ik de aangiftes makkelijk en juist doen

• Prijs/Kwaliteit

Snel, deskundig en vriendelijk telefonisch geholpen; prima service!

• Prijs/Kwaliteit

Geweldig en gebruiksvriendelijk programma. Daarnaast persoonlijke, snelle en effectieve support.

• Prijs/Kwaliteit

Werkt gemakkelijk en goede support!

• Prijs/Kwaliteit

Na een eerdere onterechte beoordeling wil ik deze graag herzien en excuus aanbieden voor de te snelle negatieve beoordeling zonder advies te vragen over een "probleem" waar ik op stuitte. Het programna oogt heel goed en ik ga er zeker mee aan de slag.

• Prijs/Kwaliteit

Perfect pakket wat aansluit bij al mijn wensen als ZZP'er. Duidelijk, helder en snelle support. Met het opvoeren van producten is factureren snel en foutloos. Ook als je zoals ik alleen uren en kilometers declareert.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het ziet er allemaal goed uit maar zowel op de website als de app slaat het regelmatig vast

• Support N.v.t.

• Prijs/Kwaliteit

Beste ZZP programma wat ik heb kunnen vinden (3 getest). Mooie rustige indeling en heeft alles wat ik nodig heb om mijn boekhouding snel te doen. Kan ik iedereen aanbevelen!

• Prijs/Kwaliteit

Ik kwam van een ander programma, dus moest wel heel even wennen. De video's hielpen daarbij prima. Stuk eenvoudiger en beter doordacht dan mijn vorige programma, top!

Over MyFinance

Myfinance is een Online boekhoudprogramma wat zich richt op Zzp administraties. Zelf boekhouden zonder boekhoudkennis en zonder limieten of overige kosten als je bijvoorbeeld je boekhouder wil laten inloggen. - Ontwikkeld voor de ZZP-er - BTW-aangifte staat klaar - Online factureren - Mobiele App (iPhone & Android) - Gratis proefperiode zonder dat je hoeft op te zeggen