Perfecte service

keurige (betaalbare) offerte, prima nakomen van de planning. Uiterst vriendelijke uitvoerders. Ventilatieroosters op eigen initiatief vervangen. keurig opgeruimd achtergelaten. 10 met een griffel.

Goede snelle service, denken goed met je mee.

Vloerisolatie parels ivm vochtige kruipruimte. Fijne communicate, komen afspraken na, werken netjes. Direct effect van isolatie. Bij volgende isolatieklus kies ik zeker weer voor Van de Bunt.

Alles volgens afspraak verlopen.

Prettige monteurs waarmee goed viel samen te werken .Top.

Vriendelijk, snel en vakkundig

Problemen met vocht uit de kruipruimte. Perfect opgelost. Geen probleem meer.

Heldere communicatie met het bedrijf. Goede voorlichting.

De werknemers die de vloerinstallatie aangebracht hebben voerden het werk gedegen uit. Lieten alles ook in goede orde achter. Kan alleen maar tevreden zijn.

Afspraak stond voor begin januari. Vorige week donderdagavond werden wij plotseling gebeld of wij de volgende dag tijd hadden, want er was ruimte gekomen om bij ons langs te komen. uiteraard kon dit. Vrijdagsochtends stonden twee mannen voor de deur met een vrachtwagen vol materiaal. Kruipluik in en kijken of er in alle ruimten gekomen kon worden. Helaas moest er gegraven worden. Een lastige klus vanwege de kleigrond, maar na ongeveer een uurtje was de doorgang gemaakt naar de ruimte onder de huiskamer en konden de parels ingespoten worden. Daarna was het zeer snel gedaan met de overige ruimten. Knap stukje werk van deze twee mannen. Materiaal opgeruimd en op weg naar de volgende klant, een zeer tevreden klant achterlatend.

Wederom voortreffelijk werk geleverd met impregneren.

In september heeft Van de Bunt spouwmuurisolatie aangebracht. Dat hebben zij toen keurig gedaan. Advies was om ook de muren te impregneren. Dat heeft Van de Bunt vervolgens in oktober gedaan. Communicatie over de planning - oorspronkelijke datum kon niet vanwege de regen - verliep ook goed. Ook nu weer bij het impregneren heeft Van de Bunt en dan met name Erkan Yuksel uiteindelijk voortreffelijk werk geleverd.

Spouwmuurisolatie

Er kwam een leek kundige adviseur. Waarvan een andere adviseur aangaf van ander bedrijf, niet doen, weinig m2 is niet de moeite, gaf deze aan wel de moeite en je hebt net voldoende voor subsidie aanvraag (heb ook de vloer gedaan bij ander bedrijf die dus aangaf niet voor spouwmuur te gaan) Uiteindelijk toch gedaan. Aanvraag subsidie ingediend blee toch niet voldoende m2. Ze scoren ook onvoldoende doordat ik nu geen reactie meer krijg op de vraag hoe dit kan, ben ik toch verkeerd geinformeerd. Daarnaast merk ik weinig van de isolatie dus vraag me af hoe kundig dit gedaan is, ook doorda er geen afscheiders zijn geplaatst, waarvan zij hebben aangegeven dat het niet nodig is. Ik moet er maar op vertrouwen dat het in orde is. Dat vertrouwen is lastig als ik merk hoe er om gegaan word met mijn vraag (cq uitblijven van antwoord)Over 2 weken krijg ik inspectie van de vloerisolatie om te kijken of er tijdens het boren van gaten in voor ventilatierooster niets losgeraakt is want ook hier is niiet naar gekeken en slordig mee omgegaan. " gaten moeten erin was het antwoord op mijn vraag of dit wel goed gaat". Het meest storende vind ik geen contact of antwoord terwijl het aanprijzen van de opdracht uitvoering en factureribng zeer vlot ging. Jammer. Gaat juist ook om de nazorg, ook als de factuur voldaan is..

Beste mevrouw Dorothee, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend dat de nazorg niet voldoende verleend is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben geprobeerd u telefonisch en per mail te bereiken, dit is helaas nog niet gelukt. De richtlijnen van het RVO is minimaal 10 m2 voor de spouwmuurisolatie om te voldoen aan de subsidie eisen. Uw factuur voldoet hieraan. Wilt u contact met ons opnemen, zodat wij u kunnen ondersteunen met de subsidie-aanvraag? Alvast hartelijk dank, Met vriendelijke groet Team Van de Bunt Isolatietechniek

Wederom voortreffelijk werk geleverd met impregneren.

In september heeft Van de Bunt spouwmuurisolatie aangebracht. Dat hebben zij toen keurig gedaan. Advies was om ook de muren te impregneren. Dat heeft Van de Bunt vervolgens in oktober gedaan. Communicatie over de planning - oorspronkelijke datum kon niet vanwege de regen - verliep ook goed. Ook nu weer bij het impregneren heeft Van de Bunt en dan met name Erkan Yuksel voortreffelijk werk geleverd.

Van advies tot en met uitvoering TOP!

Allereerst wordt er een gedegen onderzoek uitgevoerd wat de mogelijkheden van isolatie aan de woning zijn. In goed overleg wordt er een isolatieplan opgesteld en volgt de offerte met de eventuele subsidie mogelijkheden. Na acceptatie van de offerte worden de werkzaamheden deskundig en netjes uitgevoerd. Na uitvoering ontvang je pas de factuur met wederom uitleg en koppelingen voor de subsidie aanvraag. Wij zijn zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Deskundig en correct bedrijf.

Van advies tot en met uitvoering TOP!

Allereerst wordt er een gedegen onderzoek uitgevoerd wat de mogelijkheden voor isolatie aan de woning zijn. In goed overleg wordt er een isolatieplan opgesteld en volgt de offerte met de eventuele subsidie mogelijkheden. Na acceptatie van de offerte worden de werkzaamheden deskundig en netjes uitgevoerd. Na uitvoering ontvang je pas de factuur met wederom uitleg en koppelingen voor de subsidieaanvraag. Wij zijn zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Deskundig en correct bedrijf.

Correct en nauwkeurig

De mannen van vd Bunt waren op de gepande tijd aanwezig. Ze werkten netjes en systematig aan hun werkzaamheden mbt spouwmuur isolatie en hebben alles weer netjes opgeruimd. Kortom : prima werk.

Snel gehandeld

Bij een combinatie opdracht moet je als klant zelf alert zijn op de werkzaamheden die uitgevoerd worden

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.