I couldnt follow my routine. It's my fault, my advice is, if you want to start with Dedicated to Life, you will get everything, personalized training, really good attention and you will learn concepts related health & wellness. I recommend this service but again be clear with your goals and be sure that you will have time to assume your commited. Thanks for everything Karel.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Resultaat N.v.t.
  • Leeftijd: 33
  • Beroep: Profesional;

Met hulp van Karel heb ik meer bewustwording van eten gekregen. Mede hierdoor lukte het om het laagje buikvet dat ik had weg te krijgen. Daarnaast maakt Karel een training op maat, waardoor je effectief en efficiënt traint en daardoor niet heel veel hoeft te fitnessen, waardoor je trainingschema eenvoudig toepasbaar is in je dagelijkse routine en de kans dat je het vol houdt groot is. Ik ben zeer tevreden met de geboekte resultaten

• Leeftijd: 44
  • Beroep: Directeur

Karel heeft oog voor de persoonlijke motieven van zijn klanten om in training te gaan. Het resultaat heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen: fitter, geen pijntjes en klachten meer, lekker in m’n vel, stressbestendiger en weerbaarder. Ook plezier in andere sporten teruggevonden.

• Leeftijd: 39
  • Beroep: Advocaat

Karel laat je niet los en gaat echt voor resultaat. Ik kan hem aan iedereen aanbevelen.

• Leeftijd: 37
  • Beroep: HR Manager

Net op het moment dat ik dacht veel kennis te hebben van gezond eten i.c.m. sporten, gaf Karel mij nieuwe inzichten. Zeer deskundig.

• Leeftijd: 38
  • Beroep: Makelaar

Karel geeft je de aandacht en motivatie om door te gaan zodat je doelstelling en resultaat behaald kan worden!

• Leeftijd: -
  • Beroep: -

Dedicated to Life heeft mij geholpen weer fit te worden en te blijven, ondanks mijn drukke leven. Daarnaast heb ik bijna geen rug- en schouderklachten meer vanwege versterking van specifieke spiergroepen. Mijn houding is enorm verbeterd. Tijdens het trainen was er altijd een gesprek op niveau: ik heb veel bijgeleerd over voeding, slaap, wilskracht en vele andere onderwerpen waar we het over gehad hebben. Als je dit jaar je doelen echt wilt bereiken, dan zou ik Dedicated to Life aanbevelen!

• Leeftijd: 33
  • Beroep: Ondernemer

Regie over mijn leven terug dankzij het traject bij Personal Trainer Karel. Na een periode van weinig energie, stress en weggezakte motivatie heb ik begin 2018 een belangrijk besluit genomen om een traject te starten bij Dedicated to Life. Mijn wens was om meer regie over mijn eigen leven te krijgen met dat verlangen naar fit voelen en zelfzorg als basis van mijn agenda. Dankzij de scherpe vragen van Karel en de regelmatige samenkomst ontstaat er een vertrouwen om open te kunnen zijn. Zijn begeleiding is van zeer solide kwaliteit met de recentste wetenschappelijke kennis gevormd naar praktische handvatten. Hij weet gewoon waar hij het over heeft. Dit samen met de tips, tricks en humor heeft dit echt een enorme boost gegeven aan mijn leven, zelfvertrouwen en het hervinden van het plezier in sporten. Daarbovenop is het natuurlijk erg leuk (en wat ijdelheid) om te kunnen showen met een six-pack en mijn afgetrainde lichaam. ;) Karel, bedankt! Ik ga onze koffie momenten missen, je bent een fijne vent en je drive is aanstekelijk.

• Leeftijd: 39
  • Beroep: Stresscoach

De persoonlijke begeleiding en het advies op maat van Karel is uitstekend. Ik vind dat hij goed luistert naar wat ik belangrijk vind en hij sluit daar erg goed op aan met de oefeningen.

• Leeftijd: 41
  • Beroep: Operational Audit Manager

Karel is een enthousiaste, ambitieuze, betrokken trainer die altijd positief is en mij steeds weet uit te dagen het maximale uit een training te halen of een goed gesprek te hebben over prioriteiten en balans in het leven. Hij is flexibel en past zijn trainingsplan aan als dat minder goed blijkt te passen bij jouw specifieke wensen. Ook toen ik er even helemaal doorheen zat dacht hij hierin mee. De trainingen zijn gevarieerd en blijven daardoor interessant.

• Leeftijd: 40
  • Beroep: medisch specialist