Dankbaar voor overgewicht - Weer vertrouwen in de toekomst

Misschien klinkt het raar, maar ik ben blij da ik overgewicht had. Al jaren kamp ik met knieklachten door artrose. Mijn fysio (kniespecialist) zei tegen me: "ga er maar vanuit dat het alleen maar erger wordt". Mijn huisarts raadde me aan om af te vallen om verergering te voorkomen. Toen ben ik gaan zoeken naar een personal trainer en kwam ik uit bij Karel van Dedicated to Life Momenteel beweeg ik beter dan de afgelopen jaren. De meeste dagen zonder pijn en ik kan weer op mijn knieën zitten! Iets waarvan mijn fysio zei dat ik het wel kon vergeten. Het vertrouwen in mijn lichaam, bewegen en de toekomst is weer terug! Daarnaast ben ik 13kg afgevallen. Karel biedt meer dan 'gewoon een training', hij heeft een verschil gemaakt mijn leven. En dit allemaal op een prachtige locatie met alle rust, ruimte en privacy. Ik baalde altijd dat ik te zwaar was, maar achteraf is het een geschenk geweest anders was ik nooit bij dedicated to life begonnen aan een traject. Twijfel je? Wacht niet langer, schrijf je in voor een proeftraining!

• Wat is je leeftijd? 43
  • Wat doe je voor werk? Marketing

Weer plezier in bewegen!

Na jaren worstelen om weer in beweging te komen nam ik contact op met Karel van Dedicated to Life. Ik heb jaren geworsteld om weer in beweging te komen. Na lang twijfelen heb ik toen gezocht een personal trainer. Na een uitgebreide intake en proeftrainingen heb ik een traject afgesloten bij Dedicated to Life. Mijn trainer (Karel) weet me motiveren, pusht me wanneer het nodig is maar geeft me ook de ruimte om op mijn eigen tempo en niveau te trainen. Momenteel beweeg ik voor het eerst sinds jaren weer met plezier. Ik ben zelfs na 16 jaar weer gaan tenissen. Als ik dit eerder had geweten, dan had ik niet zo lang getwijfeld. Als je weer met plezier wilt bewegen, neem dan contact op met Karel!

• Wat is je leeftijd? 44
  • Wat doe je voor werk? Ondernemer

Deskundig, motiverend en betrokken (-27kg in 1,5 jaar!)

Karel en zijn team zijn betrokken, doortastend en enthousiast. Ze weten precies waar ze mee bezig zijn. De workouts zijn nooit saai en worden aangepast op jou persoonlijk. Er wordt altijd gekeken naar wat je wel kan inplaats van wat er niet lukt, hierdoor ben ik al meer dan 1,5 jaar gemotiveerd. Naast sporten begeleiden ze je ook bij voeding en monitoren ze je voortgang structureel. In ongeveer 1,5 jaar tijd ben ik 27kg kwijtgeraakt. Ik voel me zoveel lekkerder in mijn vel. Ik kan het iedereen aanraden om hier te gaan trainen, ik voel me er helemaal thuis!

• Wat is je leeftijd? 46
  • Wat doe je voor werk? Ondernemer

Erg tevreden met de goede resultaten :)

Kundige personal trainer. Ik had voorheen veel gewrichtsklachten bij korte afstanden hardlopen (±5km), maar deze zijn d.m.v. training verdwenen waardoor ik een marathon heb kunnen lopen met een goed resultaat!

• Wat is je leeftijd? 28
  • Wat doe je voor werk? Tandarts

Maatwerk met oog voor de details

Oog voor de kleine dingen die mijn lijf nodig heeft. Daardoor sta, stap en loop ik stabieler; zelfverzekerder. Juist ook omdat Dedicated to Life het programma continue blijft afstemmen op wat ik aankan en waar ik aan toe ben

• Wat is je leeftijd? 60 plus
  • Wat doe je voor werk? advocaat

Bedankt voor je beoordeling Ruud, het is mooi om te zien hoe je vooruit gaat!

Doel behaald om pijnvrij te bewegen!

Bij Dedicated aangemeld omdat ik kampte met een schouderblessure. Karel gaf aan dat hij ervoor kon zorgen dat ik, ondanks de blessure, pijnvrij kon sporten en dat is gelukt. Het afgelopen jaar heb ik met plezier drie keer per week getraind bij Sander. Mijn doel is behaald en ik voel mijzelf sterker en fitter!

• Wat is je leeftijd? 31
  • Wat doe je voor werk? sociaal werker

Een waardevolle investering in je lijf en gezondheid!

Ik heb een heel sportief en gezellig jaar gehad bij Dedicated. Sander was mijn PT. Hij weet je te motiveren om net dat stapje meer te zetten, elke keer weer. Hierdoor ga je, vooral in de beginperiode, met stappen vooruit. Het is super om jezelf sterker en fitter te voelen worden. Er was tussendoor ook ruimte voor een praatje en een grapje tijdens een lekker kopje koffie:-) Bedankt!

• Wat is je leeftijd? 44
  • Wat doe je voor werk? A&O Psycholoog

Goeie locatie, fijne sfeer en hele betrokken 1 op 1 training. Goede apparatuur en flexibele mogelijkheden. Zeker aan te bevelen!

• Wat is je leeftijd? 24
  • Wat doe je voor werk? Financieel Adviseur

Prima 1 op 1 training

Zeer betrokken 1 op 1 training met Sander in een serene rustige omgeving. Hij weet je te motiveren om net dat beetje extra te geven. Een aanrader.

• Wat is je leeftijd? 52
  • Wat doe je voor werk? Mondhygienist

Strakker en fitter dan ooit tevoren!

Dedicated to Life is 'top notch' - het is niet alleen een lust voor het oog met prachtige apparatuur en een ultrahygiënische omgeving, maar ze bieden ook nog eens geweldige persoonlijke begeleiding. De gym ligt dicht bij het centrum en heeft parkeergelegenheid in overvloed. Maar bovenalles, hier wordt keihard gewerkt om echte resultaten te behalen! Mijn doel was om me weer fit en gezond te voelen en daarvoor zocht ik de perfecte personal trainer. Toen kwam ik Sander tegen bij Dedicated to Life en damn, hij heeft me echt naar een hoger niveau getild! Sander houdt m'n voeding in de gaten en weet me op een leuke manier te motiveren in de sportschool. Ik kan het resultaat zien en voelen - mijn vet is verdampt (van 80 naar 73 kilo) en mijn lichaam is strakker en fitter dan ooit tevoren! Ik heb in het verleden wel eens geprobeerd om te sporten, maar dat draaide altijd op niks uit. Ik had niet verwacht dat ik zoveel plezier zou beleven aan krachttraining. Echter ga ik bijna iedere sessie met veel enhousiasme naar DTL. Als je nog twijfelt, doe jezelf dan een plezier en boek een proeftraining. Serieus, deze jongens weten waar ze mee bezig zijn en het voelt geweldig om hier te trainen!

• Wat is je leeftijd? 32
  • Wat doe je voor werk? Marketing ondernemer

Great workouts & proud of what I’ve achieved

I initially found it difficult to adjust to the workouts, but after a few weeks, I began to enjoy it more. The trainers are very supportive and flexible, and they listen to my feedback. During the exercises, they provide excellent feedback and make sure that I am using the correct technique to prevent injury. I always feel like I have had a good workout, and I have seen progress in my physical condition, muscle gain, and weight. The progression from session to session is well-planned and challenging, and I am proud of what I have achieved with their help. Overall, I highly recommend this program.

• Wat is je leeftijd? 27
  • Wat doe je voor werk? Engineer

Thx Bogdan, it's a pleasure working with you!

Fantastische begeleiding en mijn doel bereikt!

Na mijn bevalling wilde ik graag 7 kg afvallen en mij weer fit voelen voor mijn bruiloft 9 maanden later. Met behulp van de begeleiding van Karel en Sander en het voedingsadvies van Karel is dit gelukt! Ik ben super blij met het resultaat en beveel Dedicated for Life zeker aan.

• Wat is je leeftijd? 30
  • Wat doe je voor werk? Tandarts

Thx Liza, je bent lekker bezig!

Fit door het leven.

Ik had een verwachting dat ik 12 kilo lichter zou zijn en super fit. De 12 kilo zijn er niet af gegaan. Ik heb wel geleerd dat de 12 kilo maar cijfers zijn en dat je vooral moet kijken naar waar je je prettig bij voelt. Met mijn hekel aan sporten hebben ze mij toch kunnen motiveren om te blijven sporten en met frisse tegenzin heb ik dat ook gedaan. Geen 12 kilo lichter, maar wel een viking run van 19 kilometer moeiteloos uitgelopen.

• Wat is je leeftijd? 40
  • Wat doe je voor werk? zelstandig ondernemer

Fijne trainers, goede begeleiding

Sinds iets meer dan een jaar train ik bij Dedicated to Life. Gemotiveerde trainers, goede apparatuur en behoorlijk flexibele mogelijkheden om te trainen. Ze denken goed mee, omdat ik behoorlijk beperkt ben mbt het inplannen van een training.

• Wat is je leeftijd? 40
  • Wat doe je voor werk? Internationaal vrachtwagenchauffeur

Enorm fijne club en goede motivators

Ik voel me er enorm gewaardeerd, en krijg er een programma die gebaseerd is op wat mijn doelen en ambities zijn. Daardoor is het allemaal goed vol te houden, en is het ook echt mogelijk om je doelen te behalen. Mijn doel was: in 7 maanden tijd 7 kilo afvallen, en er goed uitzien voor mijn bruiloft. Dat is helemaal gelukt, dus enorm dank daarvoor! Nu blijf ik komen, en zullen we onze ambities en de lat weer wat hoger leggen!

• Wat is je leeftijd? 32
  • Wat doe je voor werk? Ondernemer

In een woord geweldig! Heel professioneel

Tijdens de trainingen weten Karel, Ruben en Sander de oefeningen haarfijn uit te leggen. Met oprechte aandacht voor jou als klant ze zijn heel scherp op je techniek en corrigeren waar nodig. Hierdoor heb ik eindelijk het gevoel dat ik weet wat ik moet doen met trainen. Je merkt dat ze overal over hebben nagedacht, goed opgezette trainingen, met voldoende variatie en eigenlijk iedere training zet ik wel een stap vooruit. Iedere 3 maanden meting om mijn resultaat inzichtelijk te maken. Ze bieden een luisterend oor, begrijpen wat je bedoelt, stellen goede vragen en op het juiste momenten delen ze de inzichten die je nodig hebt. De afgelopen maanden ben ik echt gegroeid als mens, hierdoor ga met meer zelfvertrouwen door het leven. Ik voel me sterker, fitter en energieker. Ik kan het iedereen aanraden om personal training bij Dedicated to Life te proberen. L

• Wat is je leeftijd? 37
  • Wat doe je voor werk? Hospitality & Gastbeleving

Mijn verwachtingen sterk overtroffen. Na veel mislukte pogingen om zelf af te vallen en sportiever te worden Dedicated to Life een kans gegeven. Inmiddels na 9 maanden al ongeveer 10kg lichter en voel me fitter en meer sportief dan ooit. M'n houding is ook sterk verbeterd. De trainingen met Sander en de voedingsessies met Karel zijn ook erg prettig

• Wat is je leeftijd? 25
  • Wat doe je voor werk? Tandarts

Motiverende trainingen om het beste uit jezelf te halen

Met elk persoonlijk doel kan je hier terecht. Duidelijk trainingsplan met gewenste resultaten. Tussendoor metingen waardoor je naast het resultaat zien ook meetbare resultaten hebt. Dedicated team van trainers die je motiveren om het uiterste uit jezelf te halen.

• Wat is je leeftijd? 45
  • Wat doe je voor werk? Sales

professionele, gezellige en sportieve trainingen

Een kleiner bedrijf waar je 1 op 1 training krijgt van bekwame trainers. Daarnaast is het trainen uit te breiden met voedingsadviezen. Geen strak weekmenu, maar handvaten waar je zelf goed mee aan de slag kan. Ze nemen tijd om de juiste basis te leggen, zowel op de techniek tijdens het sporten als de basis over voeding. Ik ga met veel plezier sporten en heb een goede klik met Karel en Sander. Na de training en-/of voedingsconsult ga ik met een goed gevoel en nieuwe energie naar huis.

• Wat is je leeftijd? 25
  • Wat doe je voor werk? lerares basisonderwijs

Trots! 3 kilo afgevallen, toename van spiermassa, zonder hongergevoel

Voordat ik bij Dedicated to Life begon was ik 81,1 kilo. Het doel was ongeveer 3 kilo aan vet kwijt te raken zonder mijn spiermassa aan te tasten. Door de begeleiding van Dedicated to Life heb ik mijn doel weten te bereiken. Vooraf leek het mij lastig om gewicht kwijt te raken. Vooral had ik geen zin om de hele dag op mijn voeding te letten of steeds met een hongergevoel rond te lopen. Gelukkig bleek dit heel erg mee te vallen. Door verhelderende inzichten uit het voedingsprogramma viel afvallen reuze mee. Ik weeg nu iets minder dan 78 kilo. Ruim 3 kilo eraf dus in de afgelopen 30 dagen. Mijn spierkracht is niet aangetast en bij veel oefeningen zelfs toegenomen. Een erg mooi resultaat waar ik trots op ben.

• Wat is je leeftijd? 34
  • Wat doe je voor werk? Consultant

Zeer persoonlijke begeleiding op fantastische locatie

Karel heeft samen met Sander een hele fijne sfeer gecreëerd in de prachtige locatie aan de Kerkstraat. Niet alleen is de ruimte zeer sfeervol, schoon en mooi, ook de benadering bij binnenkomst en tijdens het sporten is heel betrokken en gezellig. Zeer persoonlijke begeleiding waarbij echt rekening gehouden wordt met wat ik kan en wil. Goed dat er veel aandacht is voor de juiste ademhaling en de juiste houding bij het sporten. Karel kwam op mij over als heel deskundig. En hij heeft echt nagedacht over wat kan helpen om je doelen te bereiken. En ja, dat is dan dus niet goedkoop. Maar daarvoor krijg je wel een totaal andere benadering en work-out dan op de doorsnee sportschool.

• Wat is je leeftijd? 53
  • Wat doe je voor werk? journalist

Hele fijne sfeer

Dedicated to life bevindt zich in een hele mooie ruimte die heel licht, open en schoon is. Er hangt een fijne sfeer en er wordt heel goed voor je gezorgd: bij binnenkomst krijg je gelijk een drankje aangeboden en de kleedkamers zijn schoon en goed uitgerust. Tijdens de trainingen hebben de personal trainers echt 1 op 1 aandacht voor jou en letten ze goed op houding en vorm.

• Wat is je leeftijd? 21
  • Wat doe je voor werk? Student / horeca

Levensveranderend resultaat zit niet in het aantal reps of sets, maar het proces dat je doormaakt.

Toen ik Karel leerde kennen zag mijn leven er compleet anders uit. Wat begon met een fysiek doel is uiteindelijk uitgemond in een verandering van de loop van mijn leven. De trainingen en de begeleiding op het gebied van voeding hebben ervoor gezorgd dat ik het lichaam heb gebouwd waar ik trots op ben als ik in de spiegel kijk. Echter is de werkelijke waarde die ik uit alle sessies en lessen heb gehaald dat door consistent aan een doel te werken ongeacht hoe je je voelt je altijd stappen vooruit kan zetten in het leven. Het werkelijke verschil zit niet in een aantal setjes, reps of de perfecte oefening, het verschil zit in het proces dat je doormaakt. Ongeacht hoe ik mij voel, richt ik mij tegenwoordig op de stappen die ik wel kan maken. Dit is een inzicht dat mijn leven vanaf dat punt heeft veranderd. Ondertussen ben ik 8 jaar verder en is mijn leven compleet veranderd. Ik heb mijn eigen onderneming en de lessen die ik heb geleerd in het opbouwen van mijn lichaam, het lijken naar wat er wel kan en consistent bouwen aan een doel is wat ik dagelijks met mij mee neem. In tegenstelling toen ik begon heb ik het idee dat ik leef naar het ontwikkelen van de potentie die in mij zit.

• Wat is je leeftijd? 33

Persoonlijke- en speelse sportactiviteiten

Mijn vorige ervaring met PT was vooral te hard werken, moe zijn en spierpijn hebben. Voor mij niet de manier om in beweging te komen. Tijdens de intake met Sander heb ik aangegeven dat ik vooral veel plezier wil hebben in bewegen en het niet te serieus hoeft. Hier heeft Sander goed om ingespeeld, dit heeft hij gedaan door veel spelelementen terug te laten komen en tussendoor te investeren in een persoonlijke band met mij. Hierdoor heb ik oefeningen die ik eigenlijk niet perse wilde doen, toch met heel veel plezier gedaan.

• Wat is je leeftijd? 30
  • Wat doe je voor werk? Kantoorbaan

Perfecte begeleiding gehad.

Uitstekende begeleiding gehad door Sander. Of je nou heel ervaren bent met sporten of als je net begint is Dedicated to Life perfect voor jou. Ik als "ervaren" sporter wilde graag uitdaging en dat heb ik zeker gevonden!

• Wat is je leeftijd? 22
  • Wat doe je voor werk? //