Een zeer praktische workshop waarmee je direct zelf aan de slag kunt gaan.

(bewegend) beeld zegt zoveel meer dan woorden, maar hoe te beginnen? Videosnacks heeft ons tijdens een inspirerende workshop goed op weg geholpen. Niet alleen filmtechnieken, ook montage kwam uitgebreid aan bod. We hebben er nog iedere dag profijt van!

Het is heel prettig werken met Videosnacks. Ze denken graag mee, zijn flexibel en leveren gewoon goed werk!

Super leuk, mooi en sociaal betrokken bedrijf Jane! Ik promoot jullie, daar waar ik kan!

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Dienst(en): Filmen & montage

Erg fijne samenwerking, stelde mij op mijn gemak en is leuk gemonteerd.

Het opnemen van de videosnack was een leuke, ongedwongen en ontspannen ervaring. Professioneel en vriendelijk team.

Bijzonder hoe snel en adequaat de boodschap op film stond !

Het was onwijs leuk hoe jullie de sfeer relaxed maakten, wat het filmen zelf minder beladen maakte. Het kwam ook heel professioneel over hoe jullie het licht en geluid testten. En het eindresultaat was onwijs mooi!

In het voortraject heldere communicatie. Met heel veel enthousiasme filminterviews afgenomen. Het eindresultaat was doelgericht en helemaal naar wens.

Super enthousiaste mensen die in alle eerlijk- en openheid hun kennis en kunde delen. Heb er echt veel aan gehad!!

Wat een fijn bedrijf! Goede sfeer is het allerbelangrijkste voor een goede video en daar zorgt Jane wel voor. Verder heeft ze hele leuke invalshoeken en ideeën. Verder is de prijs/kwaliteitsverhouding dik in orde. Een echte aanrader.

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Dienst(en): Filmen & montage

Top hoe Videosnacks van het aangeleverde ruwe videomateriaal in korte tijd een geweldig filmpje maakt voor social media! Gaan we vaker doen!