• Dienst(en): Alleen montage

Professioneel bedrijf en oprechte aandacht voor mij als klant. Videosnacks denkt mee en komt met creatieve ideeën die verfrissend zijn. Open communicatie en proactief. Fijne mensen om mee te werken en hebben een prachtige sociale en maatschappelijk achtergrond.

• Dienst(en): Filmen & montage

Video Snacks verstaat "de kunst" om vanuit een theoretisch kader, met een stoffige branche imago een toegankelijk verhaal te maken. De passie die wij in dit enerverend vak neerzetten laat ze via de video ervaren. Dus je krijgt geen snack maar een diner!

• Dienst(en): Workshop|Filmen & montage|Alleen montage

De communicatie met Videosnacks, met Jane en Mariska zorgt er mede voor, dat de kwaliteit zo hoog is. Zeer betrouwbaar, jullie komen afspraken na. Uit de workshop kwam duidelijk naar voren dat jullie deskundig zijn. Fijn om met jullie te kunnen samenwerken...

• Dienst(en): Workshop|Filmen & montage

Wij hebben Videosnacks ingeschakeld om onze bedrijfsvideo en een aantal informatieve video's te maken. Jane weet precies hoe ze mensen moet interviewen en heeft een aantal handige trucs voor mensen met koudwatervrees. De mannen die bij Jane werken hebben oog voor detail waardoor het eindresultaat super is geworden. Kortom, een professionele partij als je op zoek bent naar kwalitatieve videomarketing! Groet, Thomas Paardekooper.

• Dienst(en): Filmen & montage

helemaal top. Eerste keer dat ik een dergelijke dienst nodig had, maar meteen in de roos. Zowel qua communicatie, meedenken als prijs-kwaliteit verhouding zeer tevreden!

• Dienst(en): Filmen & montage

Opnames op locatie gemaakt en in samenspraak een video voor een kick-off dag voor een klant gemaakt. Met video snacks zijn er korte lijnen en uiteindelijk een video gemaakt voor een tevreden klant.

Leuke korte workshop

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuke workshops gehad over het maken van filmpjes met je Mobiel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het een mooie dag met veel informatie! Ik heb veel geleerd en ga dit zeker toepassen. Ik vond de dag aan de korte kant, zeker als ik kijk naar het gevraagde tarief en de structuur van de dag. Tip: laat het de volgende keer zeker tot 17.00 uur duren. Andere tip: laat de opdrachten die je ons vraagt te doen ook echt terugkomen in het monteren van de filmpjes. Het was voor mij echt buffelen in de tijd en mijn andere prioriteiten om het qua voorbereiding voor elkaar te krijgen. Vervolgens werd er in het middagdeel niet echt op teruggekomen. Dit kun je voorkomen door het aantal voorbereidende filmopdrachten in het vervolg te halveren en in het middagdeel in een gestructureerde opdracht terug te laten komen. Dan heb je aan het einde van de dag één filmpje af dat publiceerbaar is. Nu ging ik ergens onaf naar huis. Verder zijn jullie een leuk stel, met fijne energie, goede pit en heerlijke betrokkenheid! Succes en tot een volgende keer! Groet, Philip p.s. ik snap niet goed waarom ik de AVG van DTG moet accorderen terwijl ik voor videosnacks dit formulier invul. Dat roept bij mij allerlei vragen op. Om jullie te helpen toch maar aangevinkt!

• Dienst(en): Workshop

Als je Jane vraagt video’s op te nemen krijg je haar waardevolle coaching erbij. Topvideo’s van dito persoon!

• Dienst(en): Filmen & montage

Jane is kundig en supercreatief! Dat maakt samenwerken een feest!

• Dienst(en): Filmen & montage

Ze nemen de tijd vooraf bij intake Intake is goed luisteren, nog beter doorvragen en durven advies te geven Samenvatting om keuzes te maken Heldere instructies ter voorbereiding van het filmen Tijdens filmen doorpakkers, sterk op de vorm, gaan voor beste resultaat. Lekker lachen,gieren en brullen ook... snel afmonteren en aanleveren Je mag wensen hebben daarbij / daarna gewoon een lekker traject, aanrader!

• Dienst(en): Filmen & montage

Ik had geen idee hoe ik moest FIlmen maar met de toelichtingen op elk filmpje werd de kwaliteit gaandeweg steeds beter. De service stopte niet bij alleen maar monteren, kreeg ok waardevolle tips. Voor mij heeft het veel opgeleverd en kan iedereen Videosnacks aanbevelen.

• Dienst(en): Alleen montage

Het team van Videosnacks heeft me geholpen met een video waarbij het geluid niet synchroon liep met het beeld. We zijn heel blij met het resultaat! Fijne communicatie, hartelijke mensen.

• Dienst(en): Alleen montage

Videosnacks heeft begin 2017 voor mij op een zeer professionele, in een hele relaxte setting 3 one-minute videosnacks met inhoud gemaakt. Voor mij niet iets wat bij me past en/of ik dagelijks doe maar Jane heeft me hier op een soepele en speelse manier doorheen geloodst!! Ik kan Videosnacks dan ook van harte aanbevelen!

• Dienst(en): Filmen & montage

Superfijne creatieve filmpjes gemaakt, die perfect aansloten bij mijn bedrijf en bij het educatieve traject dat ik voor kinderen aan het maken was. Fijn meegedacht, goede service en communicatie.

• Dienst(en): Filmen & montage

Jane is een hele creatieve vrouw die ons goed heeft geholpen om meerdere filmpjes te maken die ons hebben gebracht wat we vooraf hoopten. Daarnaast weet ze ons op het gemak te stellen en in haar enthousiasme mee te nemen zodat het erg prettige filmpjes worden.

• Dienst(en): Filmen & montage

Jane is een leuke en goede sparringpartner met haar 'eigen'wijze kijk op de zaak. Maar ook tijdens het monteren was de samenwerking prima en konden we snel schakelen.

• Dienst(en): Filmen & montage

Je hebt soms van die partijen waarbij je veel meer krijgt dan je verwacht! Naast de snelle videoproductie is het eindresultaat na de montage van een video (voor een crowdfundingcampagne) zeer goed gelukt. Maar een absolute plus is hoe zij verrassend om de hoek komen met nieuwe ideeën en aanpassingen. Erg prettig en ik beveel hen dan ook van harte aan!

• Dienst(en): Filmen & montage

Een zeer praktische workshop waarmee je direct zelf aan de slag kunt gaan.

• Dienst(en): Workshop

(bewegend) beeld zegt zoveel meer dan woorden, maar hoe te beginnen? Videosnacks heeft ons tijdens een inspirerende workshop goed op weg geholpen. Niet alleen filmtechnieken, ook montage kwam uitgebreid aan bod. We hebben er nog iedere dag profijt van!

• Dienst(en): Workshop|Filmen & montage

Het is heel prettig werken met Videosnacks. Ze denken graag mee, zijn flexibel en leveren gewoon goed werk!

• Dienst(en): Alleen montage

Super leuk, mooi en sociaal betrokken bedrijf Jane! Ik promoot jullie, daar waar ik kan!

• Dienst(en): Filmen & montage

Erg fijne samenwerking, stelde mij op mijn gemak en is leuk gemonteerd.

Over Videosnacks

Filter op Taal