Super Leuke sinterklaas show!

Heerlijk spontane vrolijke pietenshow! En natuurlijk kwam sinterklaas ook nog even langs!

De show was erg goed en professioneel. Ze waren er ruim op tijd en het was geen probleem om wat langer te blijven zodat ze na het vertrek van Sinterklaas pas gingen afbreken. De artiesten gingen heel goed om met de kinderen en maakten het een feest voor ouders en kinderen.

Elk jaar weer een supershow voor de kids

Elk jaar weer een supershow voor de kids

Tommy heeft de kinderen tijdens zijn act dusdanig afgemat met springen en dansen dat toen Sinterklaas er was ze buitengewoon rustig zijn geweest.

Snel geregeld en goede en duidelijke afspraken!

Fijne samenwerking, in korte tijd een leuke act geregeld!

Fantastisch, Professioneel & Compleet Animatieprogramma!

Interactief Sinterklaas-voorprogramma met korte stukjes dans, goocheltrucks en grapjes. Helemaal goed wanneer er kindjes aanwezig zijn in verschillende leeftijden. Daarna optreden van Sinterklaas, en deze was ook helemaal fantastisch, een hele mooie Sint, en een Sint die heel goed inspeelde op wat er allemaal gebeurde. Aanrader om Goochelpiet te combineren met de komst van deze Sinterklaas!

Aanrader!

Voor het afscheidsfeest van een leerkracht hebben we Clown Frodelino gevraagd om een show op te voeren. De kinderen (groep 1 t/m 8) waren van het begin tot het einde geboeid door de vele verrassingen in de show. Hij speelde goed in op dingen die door de kinderen werden geroepen waardoor er veel interactie was.

We krijgen veel positieve reacties.

Miss Twist is een echte aanrader!

Miss Twist deed het heel goed! Ze was heel erg leuk met de kinderen en is goed bevallen! Ze werkt echt keihard en is netjes, en had ook nog leuke kindermuziek bij zich. Ik was 100% tevreden!

Onze clown Frodelino was weer geweldig!!!!

• Persoonlijk advies

Geweldig optreden. Kinderen waren zeer enthousiast! Volgend jaar weer!

• Persoonlijk advies

Wij hebben goede ervaringen met Anniematie. Tijdens een event in Nootdorp hebben wij Jibanyan ingehuurd. De begeleiding/communicatie waren ontzettend goed.

• Persoonlijk advies

Zanger Olivier heeft opgetreden tijdens een feest dat ik gaf ter gelegenheid van mijn 50ste verjaardag en iedereen was erg enthousiast. Hij bracht veel variatie. Tijdens het rustige Evergreens en na het eten ging het steeds meer up-tempo en heeft hij uiteindelijk veel mensen op de dansvloer gekregen. Mede door het optreden van Olivier was het een geweldig feest! De serenade voor mijn vrouw was hilarisch. Een aanrader voor iedereen die iets te vieren heeft! Dank jullie wel voor jullie goede service en actieve meedenken en als ik iets nodig heb, kom ik zeker bij Annie Matie terug!

• Persoonlijk advies

Optreden Kadaster 1-12-2018 Optreden perfect maar iets te lang voor de kids! 30 minuten optreden lang genoeg.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Elk jaar hebben we via anniematie een show om al onze kinderen en hun ouders te vermaken tijdens de sinterklaas periode! Deze ronde viel de show ons eigenlijk best tegen! Een man alleen met een hele mooie fantasie kist maar met een heel slecht geluid! We kregen van de ouders en kinderen wat verder naar achteren te horen dat het niet hoorbaar was! Het geluid werd even wat harder gezet maar het mocht niet baten! Misschien was het niet de juiste show voor onze doelgroep! Er werd veel doorheen gepraat door de ouders en veel kinderen renden rond! Dat was heel erg jammer! Voor een volgende keer misschien een show die wat dichter bij het thema sinterklaas staat! Met pieten, veel interactie, humor (eigenlijk precies als vorig jaar, daar hebben de mensen het nog over) maar tegen die tijd nemen we wel weer contact op!

• Persoonlijk advies

Leuke show voor jong en oud, Rene deed het ontzettend leuk en had alle kindjes op zijn hand. Leuk is dat het niet zomaar een googchelaar is, maar echt een piet googchelaar, conform het thema sinterklaas

• Persoonlijk advies

Zowel de kinderen als de ouders hebben genoten van de grappen en grollen van Goochelpiet. Alleen vonden ze het iets te lang duren waardoor de kinderen ongeduldig werden.

• Persoonlijk advies

Een geweldige middag gehad met Miss Twist. Wat waren de kindjes blij met hun ballonnen. Vooraf is er goed gecommuniceerd.

• Persoonlijk advies

Ik heb bij Anniematie een zanger geboekt. Er werd goed met mij meegedacht. Zanger Olivier wist ook alle gasten goed mee te krijgen.

• Persoonlijk advies

Uitstekende dienstverlening. Meedenkend en nette afhandeling. Erg vermakelijk.

• Persoonlijk advies

Ik heb een artiest ingehuurd, deze was stipt op de afgesproken tijd, de act was boven verwachting het is goed te zien dat deze mensen plezier hebben in hun werk en dat brengen ze dan ook voor meer dan 100% over op hun publiek. We hebben een schitterende avond gehad mede dankzij hen.

• Persoonlijk advies

Super! Snelle reactie, duidelijk contract en goede artiesten.

• Persoonlijk advies

Erg genoten van het optreden van clown Babsie. Prachtige en bijzondere gemodelleerde ballonen.👌👍

• Persoonlijk advies

Werken met Bjorn en Margje van Anniematie is altijd open en helder. Afspraak is afspraak en geen verrassingen achteraf.