Hoopvol

Ik was compleet uitgeput na bvb iets te gaan drinken in een luidruchtige ruimte. Mijn hersenen lijken nu minder hard te moeten werken met de prismabril. Ik kan meer ontspannen door het leven gaan

Zeer goed resultaat op zeer korte termijn.

Vriendelijke en vlotte mensen. Juiste info. Zeer goed resultaat op korte termijn. Zeker aan te raden voor kinderen met dyslexie.

Fantastische oplossing voor hinderlijk zichtprobleem

Zolang ik me kan herinneren, heb ik het moeilijk met lezen als ik moe ben en met afwisselen tussen ver en dichtbij focussen. In het Neurovisueel Centrum werd mijn zicht grondig geanalyseerd en bleek het probleem in mijn rechteroog te zitten. Ik kreeg na de analyse op enkele maanden tijd, stapsgewijs en zorgvuldig het juiste aangepaste glas aangemeten voor mijn rechteroog. Ik ben ongelooflijk blij dat ik nu veel meer ontspannen en langduriger dan vroeger kan lezen en wisselen van beeld veraf en dichtbij dankzij mijn aangepaste bril en de topservice van Natalie van het Neurovisueel Centrum!

uitmuntend

Geen hoofdpijn meer en geen draainissen

Goed, vriendelijk en zoekt mee naar oplossingen

Had al heel de tijd last van hoofdpijn. Dankzij het neurovisueel centrum ben ik hier nu van verlost.

Het neurovisueel centrum heeft mij geholpen van mijn (hoofd)pijnklachten af te komen

Na jaren van hoofdpijn, vermoeidheidsklachten en last van nek en schouders heb ik contact gezocht met dit centrum. En waar specialisten zoals onder andere een oogarts, opticiens, neuroloog, psycholoog of die van een pijnpoli er niet in slaagden een juiste diagnose te stellen, wisten ze bij het neurovisueel centrum wel de juiste diagnose te stellen. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een bril waarmee ik weer gewoon dagelijks aan het werk kan zonder aan het einde van de dag kapot te gaan van de hoofdpijn en vermoeidheid. Wat een verschil. Ik ben Daan en Natalie dan ook zeer dankbaar voor hun hulp. Voor mij betekende dit dat ik weer met plezier naar de toekomst kijk. En die rit van meer dan 600 km heb ik er graag voor over.

Echt hele goede ervaring met neirovisueel centrum

Ik heb heel veel baat bij de bril die ik via het neurovisueel centrum heb gekregen. Na verschillende meetingen met een aantal weken ertussen heb ik nu sinds 2 weken mijn final prisma bril. Na een auto ongeluk is de samenwerking van mijn ogen verstoort en heb ik NAH. Wat ben ik blij met deze bril. Ik heb veel minder hoofdpijn en voel dat ik iets meer energie heb zodat ik andere prikkels beter aankan. Heel erg bedankt Daan! Ik kan het iedereen aanraden.

Zeer klantgericht!

Altijd goed ontvangen, opgevolgd en bediend! Bedrijf zonder poespas en steeds heel vriendelijk! Een fantastische vondst voor ons.

Daan en Nathalie hebben Zoë fantastisch goed geholpen. Dankzij hun tips en training en hard werken heeft Zoë de middelbare school zonder haperingen afgemaakt.

Vriendelijke service, kennis van zaken!

Wij zijn heel tevreden over de aanpak, de manier van werken. Margaux heeft op 5 jaar tijd leerstof leren automatiseren. Zonder haar bril met prismaglazen was dit nooit gelukt. Bedankt!

Amazing friendly service.

Amazing friendly service. NO secrets everything explained wonderful. I went with 1 of my children and and 2 others needed help after 1st meeting they made me clear with the information for whom it will be helpful and who needs something else. So now 2 of my children have their glasses from Neuro Visueel Centrum they are both doing great, easier to read. They started sharing about what they read something interesting, which they didn't do before because no book was fun reading for the effort that they had to put in.

Kundig advies en snelle service.

Fijn, dat de methode van Van Gemert toch nog uitgevoerd kan worden. Ook voor kinderen met dyslexie erg belangrijk. Ga zo door.

Buitengewoonkundig

Mijn dochter heeft dankzij vroegtijdige aanpak nu tweetalig Atheneum gehaald.

Goede service en opvolging!!

Na een lange zoektocht ivm middelen om frequente aanvallen van migraine te bestrijden bij mij, ben ik via mijn moeder terechtgekomen bij het Neurovisueel centrum te Wommelgem. Natalie en Daan hebben dit samen met mij onderzocht en bekeken en met nu mijn definitieve bril te dragen, zijn de aanvallen hard verminderd. Dus eerst een succesverhaal bij mijn moeder en nu bij mij ook. Altijd super vriendelijk ontvangen geweest en raad iedereen aan die met zo een problemen kampt, om hun te raadplegen.

Joepie, ik heb een bril.

vroeger voelde ik me altijd dom, maar nu ik beter kan kijken, wordt ik steeds slimmer.

Mijn bril is onmisbaar voor een helder hoofd en ontspannen houding.

Ik ben tevreden. Voor mij een enorme verbetering op het vlak van mijn gezondheid: hoofdpijn, evenwichtsstoornissen en (zon-)licht verdragen. Eén opmerking: de goedkope brilmonturen van het centrum zelf zijn geen aanrader voor je definitieve glazen: na één jaar moest het hersteld worden en na twee jaar was het versleten. Hetzelfde montuur was niet meer verkrijgbaar, dus moest ik een heel nieuwe bril aanschaffen.

Geachte mevrouw C., Bedankt voor uw terugkoppeling! Het is fijn dat u wilt delen dat onze gepersonaliseerde brillenglazen enorme verbetering hebben gebracht betreffende uw gezondheidsklachten. Daar doen we het voor! Onze monturen beginnen vanaf € 40 en de duurzamere monturen zijn € 130. Helaas heeft u na twee jaar ondanks het kosteloos vervangen van het voorstuk geen geluk gehad met het goedkopere montuur. Deze serie met rubberen coating op het frame is inmiddels verwijdert uit de collectie om beter aan ieders verwachtingen te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groeten, Daan de Laat NeuroVisueel Centrum

Heb meer dan 2 jaar last van blauwe en gele kleuren rond contouren van objecten. Dit valt vooral op bij lichte en donkere contrasten vb wit papier op een donkere achtergrond. Ik ben naar verschillende oogartsen geweest en zij vonden het probleem met die kleuren niet. Ze zegden dat ik mij die kleuren maar inbeelden, dat het een psychose is. Een optieker heeft mij doorverwezen naar het neurovisueel centrum. Daar zagen ze meteen dat mijn ogen niet samenwerkten. Er werd mij gezegd dat ik mij die kleuren niet inbeelden. Dit probleem staat bekend als kleurschifting of chromatische abberatie. Dit kwam omdat mijn brilglazen te dun waren. Hoge sterkte en hoge brekingsindex geeft kleurschifting. Ze hebben mij een nieuwe bril met dikkere glazen gegeven en sindsdien zie ik die kleuren niet meer. Hartelijk bedankt om mij van dit lastige probleem af te helpen. Met vriendelijke groeten Erwin

• Persoonlijke aandacht

Vorig jaar ben ik op advies van de school naar een lezing geweest van het Neurovisueel Centrum. En raar maar waar, vanaf het eerste moment dat ze begonnen te vertellen hoorde ik precies het verhaal van mijn dochter Charlotte. Na logo sessies en oefenen met lezen etc had ik als moeder nog steeds het gevoel dat deze methodes niet de oplossing waren voor mijn dochter haar moeilijkheden met lezen en rekenen. Dus na deze lezing heb ik een intakegesprek ingepland. We zijn nu een paar maandjes verder en ziwel mezelf als de dochter zijn in de wolken. We zijn supergoed geholpen, zeker niet aan het lijntje gehouden. Haar ogen werden getest en het werd al snel duidelijk waar het probleem lag. Na een paar testen, het afplakken van haar rechteroog en een bril nadien hebben haar een nieuw leven gegeven. Ze haalt nu 10/10 op spelling, rekenen gaat fantatisch en zelfs lezen gaat stukken beter. Maar wat me vooral een supergoed gevoel heeft gegeven is dat haar zelfvertrouwen enorm gegroeid is. En dat allemaal door een andere methode te handhaven dan de standaard schoolmethode. Wij zijn allesinds fan en ik kan het aan iedereen aanraden.

• Persoonlijke aandacht

Constateren van ogen die niet goed samenwerken.Stap voor stap naar het uiteindelijk resultaat gekomen:Draag nu een jaar een prismabril. Prima!

• Persoonlijke aandacht

Ik ben tevreden, mijn migraine is veel verminderd en ook mijn nek klachten.

• Persoonlijke aandacht

Bijzonder prettige wijze van hulpverlening, want dat is dit. Dit gaat vele malen verder en breder dan alleen "even" een bril aanmeten. Hier worden mensen gelukkiger germaakt met doelgerichte kennis en kunde. Chapeau!!

• Persoonlijke aandacht

Tijdens hun voordracht wist ik meteen dat ik bij het Neurovisueel Centrum een oplossing voor mijn oog-nekprobleem zou vinden. Bij de eerste consultatie werd mijn vermoeden bevestigd. Daan en Natalie gaan op een heel professionele, rustige manier te werk. Ik kan het Neurovisueel Centrum alleen maar aanbevelen: zij hebben mij "een ontspannen zicht", zelfs tot in de late uurtjes, gegeven.

• Persoonlijke aandacht

Ben er terecht gekomen via kennissen die bij jullie waren. Mijn zoon had leesproblemen. Ik vond een luisterend oor, een andere aanpak en nieuwe inzichten!

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl