Super geholpen

Zeer goed geholpen,alhoewel ik bij de communicatie vantevoren wel graag een mail had willen hebben met een bevestiging

• Vakmanschap

Vriendelijk, goed advies en een doorzetter

We zouden nog een offerte krijgen voor directe aansluiting op het riool. Nog geen reactie ontvangen van de zaak. Mvg John en Joke Eversdijk

Vriendelijk en zorgvuldig

Controle van het riool uitvoerig met een camera uitgevoerd. Vriendelijke werknemer die de klus voortvarend uitvoert. Top.

• Vakmanschap

Snel, efficiënt, 3 x goedkoper dan bij ander bedrijf 4 jaar geleden.

Zie boven

In een keer opgelost

Problemen met riolering, die niet a la minuut hoefden te worden opgelost Evengoed binnen snelle termijn afspraak kunnen maken. Confom afspraak kwam een kundige vriendelijke monteur, die snel de juiste oplossing wist en na de werkzaamheden alles keurig achterlaat. Kortom aanbevelenswaardig bedrijf

• Vakmanschap

In een kwartier was mijn probleem verholpen

Wel jammer dat ik 3 dagen moest wachten

• Vakmanschap

Probleem snel en goed opgelost

Zeer professionele en snelle swrvice waarmee mijn probleem vakkundig werd opgelost. Was bijzonder blij met de onmiddelijke komt van jullie medewerker aangezien mijn riool volledig verstopt was. Aangezien het in het weekend was kostte het wel meer geld maar dat werd vooraf prima uitgelegd.

• Vakmanschap

Prima service, kwaliteit, vakman en communicatie

Prima service, kwaliteit, vakman en communicatie. Ik heb wel ruim 2 weken moeten wachten ivm geen tijd, terwijl ik het liefst zsm de klus had geklaard.

• Vakmanschap

Geweldige service en vakmanschap.

Afspraken correct en nota zeer correct. Dit bedrijf geeft veel vertrouwen

Betrouwbaar

Prachtig product en snelle levering

snel goed vriendelijk

Zeker een aanbeveling waard

• Vakmanschap

Zeer klantvriendelijke benadering en uitvoering werkzaamheden

zeer deskundige hulp. Zeer informatieve werknemer. zeert evreden over de diensten.

Topservice

Dinsdagochtend hadden wij in de kapsalon een toiletverstopping. Hele dag gewacht op een ander loodgietersbedrijf, (Ondertussen de kapsalon maar gesloten.) dat einde middag verscheen met 2 man sterk die de spoelbak niet los durfden te maken. En weer vertrokken. Toen was er paniek. De kapsalon nog een dag sluiten was geen optie. Via een bekende het nummer van Michel Doorn gekregen. 2 minuten na binnenkomst had de medewerker van Michel Doorn de spoelbak er al af en de pot van de grond. Binnen 10 minuten had deze vakkundige meneer het probleem verholpen en stond alles weer op z'n plek. Ik weet wel wie ik voortaan bel. +Telefoon werd snel beantwoord. +Duidelijke communicatie over de mogenlijkheden en kosten. +Zeer snel langsgekomen

• Vakmanschap

Heldere communicatie, adequate hulp, zeer klantvriendelijk

In een tijd waarin iedereen overloopt in werk en klantvriendelijkheid niet meer vanzelfsprekend is, blijven de mensen bij Michel Doorn dit gelukkig vasthouden. Ondanks de aanmelding voor één probleem, was de medewerker niet te beroerd om ter plaatse meerdere aspecten aan te pakken. We zitten er nu weer goed bij met alles - een fijn gevoel!

Super goed geregeld

Netjes, vriendelijk en duidelijk. Alles ging in goed overleg

Goed geholpen!

Ondanks de complexe situatie en de vervelende klant die wij misschien soms geweest zijn, heeft Michel Doorn Rioolservice ons niet in de kou laten staan. Ze hebben hun uiterste best gedaan om onze VVE zo goed mogelijk te helpen met daad en advies. Er werd mee gedacht en geprobeerd om een gaatje te vinden in de overvolle planning. Luuk, Nick, Jurian, David, Bas & Ted, dankjewel!

Ontzettend goed!

Zeer tevreden.

Prima werk

Goede communicatie, snek en vakkubdig geholpen.

perfect en netjes geholpen

prima ontstoppingsbedrijf! werkt netjes, zijn beleefd en vertellen duidelijk vooraf wat er gaat gebeuren en wat het gaat kosten!

Good service

Good service

• Would you recommend us? Yes

snelle afhandeling

fantastisch werk geleverd

Fijne monteur en goed op de hoogte van het werk

Wat een klassewerk!!!

Afgelopen maandag hadden wij Chris hier om onze afvoer in de keuken te verlosssen van een verstopping. Wat een fantastische man, sociaal, vakwerk en klasse. Het was gewoon een verademing om iemand aan de deur te hebben, die gewoon zijn vak verstaat. Werkelijk dankzij Chris, zouden wij direct weer Michel Doorn bellen als we weer een probleem hebben.

priema geholpen

snel en goed geholpen.