Zeer positief

De monteur kwam op tijd, was vriendelijk en zeer kundig. Hij legde alles heel goed uit en gaf veel waardevolle tips. En verhielp in een iir tijd de verstopping. Het geld absoluut waard.

• Vakmanschap

Goede service, komt afspraken na

Aardige medewerker, legt alles goed uit, laat meekijken met camera. Probleem goed opgelost. Wel behoorlijke kosten.

topbedrijf

Accuraat, netjes en verstand van zaken

Keurig netjes gedaan.

Prima doorgespoten en voor het eerst iemand, die ook met een camera in het riool kijkt.

Erg tevreden

Had voor woensdag een afspraak maar werd dinsdag gebeld dat er een uitvaller was en het eerder kon. Binnen een uur stonden ze op de stoep en met een half uur was de verstopping verholpen. Erg vriendelijk en professioneel geholpen.

Prima geholpen zeer tevreden

• Vakmanschap

Duidelijke uitleg van het probleem. Kwam door kalkafzetting. Advies om buis te vervangen om zo dubbele kosten te vermijden. Met probleem niet blij, maar wel met dit bedrijf!

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Top bedrijf snel geholpen! Ondanks dat ze een bom volle planning hadden.

• Vakmanschap

Goed contact, klantgericht. Duidelijk en behulpzaam. Verstopping snel.opgelost. Het enige dat jammer was dat her zo druk is, dat het zo druk is, dat ik de reparatie aan de rioolbuis door een ander bedrijf mort laten doen.

Snel en goed geregeld!

Martin belde keurig zoals vtv afgesproken over de exacte aankomsttijd, had goede kennis van zaken en loste t probleem snel op! Vervolgens dacht hij met behulp van de camera inspectie nog goed mee zodat t probleem ook in de toekomst niet terug zou keren. Vakman!

• Vakmanschap

Veilig, netjes en prettig.

Het toilet wilde niet meer doorspoelen, gelukkig kon een van de mannen van Michel Doorn snel langs komen voor een camera inspectie. Al snel bleek dat er een stuk buis van de riolering was verdwenen waardoor de fundering vol zat met rioolwater. Ik was helemaal in paniek maar gelukkig was de oplossing dicht bij. Al snel kon er een afspraak gemaakt worden om de fundering leeg te pompen. Vanmorgen stonden Marvin en Sebas al voor de deur en zij konden snel aan de slag. Zij konden mij duidelijk en netjes uitleggen waar het aan lag en wat zij precies deden. Het was niet alleen leerzaam maar ook nog eens gezellig. Mijn dochter van 3 vond de vrachtwagens super interessant en mocht ook alles bekijken. Dit heeft haar dag echt helemaal gemaakt. Ik wil de mannen en vrouwen van Michel Doorn nogmaals allemaal bedanken voor de goede service en de flexibiliteit. Alleen bedrijven met een groot hart voor hun werk kunnen zo handelen. Heel erg bedankt.

Snel en goed

Snel en goed

• Vakmanschap

Vlotte service met goed advies

Verstopping gehad in de leiding achter mijn gootsteen. Gebeld. Direct afsraak gemaakt. Monteur komt optijd en ging direct aan het werk. Na de verstopping opgelost te hebben laat hij keurig de boel schoon achter. Top service

Super ervaring

Belde op maandag ochtend voor verstopping. Afspraak voor donderdag gemaakt. Werd ik een uurtje later gebeld, we hebben ook nu tijd want er is een afspraak afgezegd. Helemaal top al. De persoon die langs kwam was ook zeer bekwaam. Verstopping snel opgelost. Ook nog heel veel adviezen gekregen om het te voorkomen. Hij vond het ook zeer vervelend dat hij wat viezigheid op de vloer had gemaakt. Moest hem echt overtuigen dat ik het zelf wel even zou schoonmaken. Goede service en ervaring, 5 sterren zeker verdiend

Topper in Hoge Nood

Na een telefoontje met Michel Doorn werd ik de volgende dag snel geholpen. Vakkundig ging Chris te werk en het probleem was snel opgelost. Ik raad dit bedrijf zeker aan, de service is echt 24uur per dag! Ook als je 's avonds laat nog vragen hebt, dan helpen ze je graag. Betrouwbaar en service gericht bedrijf. Bedankt, Chris

Uitstekend werk geleverd door M.D. Rioolservice

Maar helaas moesten wij 6 dagen wachten op de monteur voor de ontstopping van ons afvoer (eerder kon het niet). M.a.w. konden wij al die tijd de vatwasser, gootsteen, wastafel en douche niet gebruiken. Dit is de reden van 4 i.p.v. 5 sterren in mijn beoordeling.

Goed werk geleverd!

Het probleem opgelost en alles netjes opgeruimd achtergelaten.

• Service N.v.t.

Prima!

Goed geholpen, vriendelijke monteur, probleem opgelost, ik ben een blije klant!

Vriendelijk, kundig

Goede communicatie, vriendelijke en kundige rioolreiniger, gaf goede tips naderhand.

• Vakmanschap

Prima gegaan, op tijd gekomen, verstopping is snel en goed opgelost.

Het probleem, de verstopping van mijn toilet, was snel en vakkundig opgelost.

Uitstekend en snel geholpen

Op een prettige manier en snel geholpen.

Super tevreden!!!

Snelle en vakkundige service

Het team dat de verstopping kwam verhelpen werkte snel, vakkundig en netjes, top!

Super vakkundig en snel

Dit bedrijf is professioneel, kundig en snel. Blij dat ik op hun spoor gezet werd. Een absolute aanrader!!

• Vakmanschap

Rioolverstopping volgens afspraak snel en adequaat verholpen

Communicatie verliep van het begin tot het eind helder en plezierig.