zeer goed

goed en snel de probleem opgelost en aardige mensen en behulpzaam zeer aan te raden

Super snel en professioneel

Mijn telefonische aanmelding is klantvriendelijk behandeld. Ook werd rekening gehouden met mijn verzoek tot spoed. Het uiteindelijk verhelpen van de rioolverstopping werd gerealiseerd door monteur Tom. Leuker en beter kun je niet treffen. Alles binnen een halfuur opgelost en de nodige nuttige adviezen om verstoppingen te voorkomen werden door Tom meegegeven. En dat alles tegen zeer billijke kosten. Graag geef ik dit adres door aan mensen die het nodig hebben.

• Vakmanschap

Goede communicatie en vakkundig.

Camerainspectie laten doen van de hemelwater afvoer . Netjes te woord gestaan ,duidelijke afspraak gemaakt en keurig op tijd en snel het probleem zichtbaar gemaakt .

Uitstekend service en klantvriendelijk

Wegens een mogelijk probleem heb ik contact opgenomen met Michel Doorn. Aan de telefoon werd ik vriendelijk te woord gestaan en er werd duidelijk doorgenomen hoe men te werk gaat. Al snel kon er een medewerker langskomen. Deze vriendelijke medewerker (Tom) heeft alles grondig onderzocht en concludeerde dat geen problemen met de riolering waren. Ik waardeer deze eerlijke manier van werken zeer en er worden dus ook niet onnodig kosten berekend. Al met al heeft dit bedrijf een zeer positieve indruk achtergelaten en kan ik dus ten zeerste aanbevelen!

• Vakmanschap

Deskundig, aardig en super goed geholpen.

Deze werknemer weet duidelijk veel van verstopte riolering af, zeer goed en deskundig geholpen. Bovendien ook erg vriendelijk en een goed advies voor na die tijd meegekregen.

goed en snel opgelost

Deskundige medewerker. Snel opgelost. Gaf advies mee waar het aan lag.

Zeer netjes geholpen

Niet alleen de boel netjes gemaakt maar ook meteen de rest van het rioolwerk verbeterd. Met de camera inspectie rustig de tijd genomen om ons alles te laten zien en uitleg te geven. Top gedaan.

probleem opgelost.

Vriendelijke man. Kwam professioneel over.

uitstekend

Snelle reactie en actie , en binnen het half uur het probleem opgelost.

Snel, effectief en vriendelijk

's Middags gebeld, de volgende dag om 09:15 op de stoep en om 09:45 vertrokken met een weer als vanouds werkende keukenafvoer. Keurige, vriendelijke medewerker die zeer ervaren bleek te zijn. In ben een tevreden klant.

probleem verholpen.

Probleem was snel verholpen.

Goed en snel geholpen

Gebeld en snel een afspraak kunnen maken. Toilet in no time ontstopt. Keurige medewerker die alles schoon achterliet. Aanrader!

• Vakmanschap

Na 1 telefoontje (van mijn bejaarde moeder) zijn jullie de volgende dag al gekomen! Doucheputje liep niet meer door, binnen kwartier was het opgelost Prima service. Heel blij mee!

Professioneel

Professioneel. Geen op of aanmerkingen

• Vakmanschap

Helemaal goed en vriendelijk geholpen

Keurig op tijd en de heer die aan t werk moest in een kleine/vieze kruipruimte 😒. Petje af. Helemaal tevreden

• Vakmanschap

Een vakkundig iemand met kennis van zaken.

De meneer die ons geholpen heeft kon duidelijk vertellen wat het probleem was. Ook heeft hij verschillende tips gegeven over hoe we de volgende keer eventueel zelf het probleem kunnen oplossen. Top!

prima, snel en opgelost

Snel zoekend naar de oorzaak. Goed handelend en uiteindelijk probleem gevonden en opgelost. Goed bezig mannen!

• Vakmanschap

Goede communicatie. Flexibel en effectief Afspraken worden volledig nagekomen. Hard werkende en heel prettige medewerkers. Goed werk geleverd.

• Vakmanschap

Afvoer binnen enkele maanden weer verstopt

Michel Doorn heeft in november 2019 de afvoer keuken en bijkeuken ontstopt. Het was voor het eerst in 30 jaar dat de afvoer verstopt raakte. Nu, nog geen half jaar later, is de afvoer weer verstopt. Op de vraag of dit onder garantie valt kreeg ik als antwoord: nee, alleen als de afvoer binnen twee weken weer verstopt is. Voor mij geen Michel Doorn meer!

• Vakmanschap

Goedemiddag Dominicus, bedankt voor uw reactie! Het is inderdaad zo dat onze garantie een tijdslimiet heeft. Dat is zeker geen 2 weken. Helaas kunnen wij na 6 maanden niet altijd meer garantie bieden. We hebben simpelweg geen zicht op wat er door de afvoer gaat. Als een ontstopping niet juist is uitgevoerd dan merkt u dat doorgaans binnen enkele dagen. Als blijkt dat we niet goed gereinigd hebben, dan bieden we uitstekende garantie. Het kan ook zo zijn dat er structureel iets mis is met de afvoer. In dat geval denken we graag mee naar een oplossing. Uiteraard willen we graag alsnog voor u kijken wat nu de verstopping veroorzaakt. Ik nodig u uit even contact op te nemen om hierover een verder gesprek te hebben. Voor nu een fijne dag gewenst!

Op een nette wijze een deel van het riool vervangen

Afspraak was gemakkelijk af te stemmen en de werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd. Nadien weer netjes achtergelaten.

Zeer goed geholpen

Ben goed geholpen en kreeg na afloop duidelijke informatie wat ik volgende keer beter kan doen. Ander toiletpapier gebruiken, enz.

Top Firma

We belde om 9 uur in de ochtend en ze zou de voor de lunch komen en ze waren er ruim voor die tijd. En de klus geklaard in de tijd dat ze gemeld hadden.

• Vakmanschap

De lastige verstopping goed en nettjes opgelost!!

De verstopping bleek ergens anders te zitten dan wij dachten. Maar is helemaal goed opgelost!! Hele aardige en vakkundige monteur!! Wij zijn heel blij dat alles weer goed werkt!!

• Vakmanschap

13.15 gebeld. Monteur had nog een klus. Vervolgens naar ons gekomen en probleem opgelost. Vriendelijke en zeer sympathieke monteur.

• Vakmanschap

Wij werden snel en goed geholpen.

Telefonisch afspraak ging prima. Degene die langs kwam was vriendelijk, beleefd, werkte vlot, had het probleem snel en netjes verholpen.