Soepel en snel!

Ik heb een nieuwe verzekering online afgesloten, alles soepel en snel geregeld.

Netjes geholpen met

Snel en goed

Snel goed en eenvoudig met aanvraag

Snel en goed

Alles zo geregeld blij er mee

geweldig

snel en goed geholpen

Supersnelle service

Vind het geweldig en makkelijk af te sluiten

Goed en snel geregeld!

Fijn dat alles snel en makkelijk geregeld is.voor een goeie premie maandelijks.top

Goed en vriendelijke geholpen.

Goed, snel en vriendelijke geholpen.

vlot en netjes

eertse aanvraag was niet helemaal correct, maar na contatc snel opgelost en alsnog positief afgehandeld.

Prima geholpen.

Super goed geholpen.

Ze hebben mijn super goed geholpen. Omdat mijn inschrijving KVK het tegen hield om mijn auto te verzekeren. Naar wijziging KVK hebben ze het snel en vakkundig opgelost. Ook nog eens een goede prijs.

Rewelacja

Potrzebowałem ubezpieczenie dla samochodu firmowego wieczorem złożyłem wniosek następnego dnia do połòdnia moje auto było już ubezpieczone super komunikacja w języku angielskim zadowolony daje 10/10

• Poleciłbyś nas? Tak

Een zorg minder ...

Poliscounter waarschuwt als je onder verzekert bent. Dus voor mij een zorg minder... Het zal je maar gebeuren... ;-((

Duidelijke en correcte afspraken

Fijn om als mens behandeld te worden

snel en correct geholpen

zeer snelle en goede afwikkeling van de door ons aangevraagde polis

Hele goede service

Prima geholpen en een prima service

Heel adequate en nette service

Meteen alles goed geregeld.

Snel geregeld en zonder gedoe !!!

Snel ingevuld snelle reactie dekking binnen 10 min top Geen hoge premie

Ze denken gelijk met je mee

Helemaal goed

Prima service en snel geregeld

Ik wou een bestelauto verzekering hebben en dit was in een tijdsbestek van nog geen uur geregeld. Duidelijkere communicatie tussen mij als verzekering nemer en polisdiscounter is in mijn mening niet mogelijk. Gewoon super geregeld!!!!

Super snel geregeld

goed contact en snel geholpen

Polis aangevraagd snel geholpen en digitaal verstuurd later per post na gestuurd origineel groene kaart mee gestuurd , alles snel en accuraat top

Snel duidelijk vriendelijk eerlijk

Vriendelijk te woord gestaan, meteen duidelijk en eerlijk in wat ze te bieden hebben.. antoird op iedere vraag, snelle reactie ..

Londen 4 2993LA Barendrecht

Over Poliscounter

Poliscounter heeft inmiddels 10 jaar ervaring in online verzekeren. Dit met veel passie en een gemotiveerd team.