Kwaliteit en snelle reactie!

Hele snelle en goede service. Alles was binnen een korte tijd geregeld terwijl je bij andere lang moet wachten.

Snel en duidelijk.

Top top top

Een heel goed service

Een goed service

Duidelijk , vriendelijk en snel

Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan , en snel alles geregeld , zeer tevreden Geen verhaaltjes van . . Ja maar ......

Met vriendelijke geholpen

Uitstekende service!

Polis counter is goed bereikbaar en ook het contact was goed. Duidelijkheid en snel handelen was voor mij van belang en dat was ook uitstekend geregeld. Binnen een paar dagen was de verzekering rond. Ik ben goed tevreden.

Goede ervaring

Snel en vlot geholpen, binnen half uur 2 auto verzekeringen afgesloten. Telefonisch contact gehad, geen tig wachtende voor u. Direct geholpen.

Gewoon goed

Correcte communicatie en werkwijze

Snel geholpen goed advies snelle service

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk aan te vragen via internet.

Goed en snel geregeld.

Ben snel geholpen. Polis was binnen 10 minuten rond.

Eenvoudig en snel afsluiten

Een makkelijke website met duidelijke en eenvoudige stappen om snel en gemakkelijk alles te regelen

Alert en correct.

Zie boven.

Prima geholpen

Zeer klantvriendelijk en snel geholpen

Ik ben snel en goed geholpen

Super snelle service en afhandeling

Aangevraagd en binnen 24u alles geregeld en aangevraagd. top service

Safety is the most important thing.

Ik ben piloot in de burgerluchtvaart en heb een PPL-brevet. Gelukkig heb ik nooit een ongeluk gehad, noch in een vliegtuig, noch in mijn auto. Ik ben me ervan bewust dat, hoeveel voorzorgsmaatregelen er ook worden genomen, er altijd een ongeval kan gebeuren waarvan de oorzaak buiten de verantwoordelijkheid van de bestuurder ligt. Poliscounter verzekert u van een goede afhandeling van de omstandigheden die kunnen voortvloeien uit een onverwacht ongeval.

super

super

Snel en accuraat

Zelfs op zaterdag is mij verzekering, ondanks dat het om een bedrijfsauto ging, snel geregeld

Snelle reactie

Het was makelijk en snel en duidelijk en goedkoper.

Alles is vlot gegaan zonder problemen

Geweldigg

Was geweldig makelijk in vullen snel gergeld top

Perfect geregeld

Perfect geregeld

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

is goed

Over Poliscounter

Poliscounter heeft inmiddels 10 jaar ervaring in online verzekeren. Dit met veel passie en een gemotiveerd team.