Enthousiaste groep jonge mensen met een missie; Online marketing tastbaar maken. Webmyday staat voor mij voor Partnership. Ze zijn betrokken en doen wat ze zeggen.

• Betrouwbaarheid

Goede vertaling van mijn wens en visie naar een strakke en doelgerichtte website. Goed meegedacht met gewenste eigen initiatieven.

• Betrouwbaarheid

In november kwam ik via een kennis bij Webmyday terecht, na al langere tijd op zoek te zijn naar een bedrijf voor de online optimalisatie. Maar liep continue tegen torenhoge tarieven op. Na een duidelijk en persoonlijk gesprek met Menno, was de knoop zo doorgehakt om met Webmyday te gaan samenwerken. Afgelopen week een vervolggesprek gehad, met wat er de afgelopen 3 maanden veranderd is en complete uitleg over hoe het in zijn werk is gegaan. Ik kan niet anders zeggen dat de heren en dames in kwestie, precies weten waar ze over praten en ook nog eens voldoen aan je eigen wensen. Om een lang verhaal kort te maken :) Een topbedrijf, met Knowhow en persoonlijke touch!!

• Betrouwbaarheid

Fijne samenwerking en goed advies. Juiste verdieping in bedrijf en producten waardoor de social media uitingen top zijn en uit handen kunnen worden gegeven. Snelle reactie en acties op vragen zijn super. Als verbeterpunt is wellicht intensiever contact over de voortgang wenselijk om de voortgang en status van campagnes meer te laten leven.

• Betrouwbaarheid

WebMyDay werkt open en eerlijk. Ze geven advies in een persoonlijk gesprek en zijn voor vragen tussendoor makkelijk bereikbaar. De geleverde website heeft een goede prijs / kwaliteitsverhouding. www.kubota-landbouw.nl

• Betrouwbaarheid

We hebben goede contacten en worden deskundig geholpen. Bij vragen wordt er ook snel gereageerd.

• Betrouwbaarheid

Fijne samenwerking met Katja.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Prima dienstverlening, open, eerlijk en transparant. Tevens proberen ze echt van toegevoegde waarde te zijn, maar dat kan alleen als je er zelf ook voldoende efforts voor doet

• Betrouwbaarheid

Een deskundig bedrijf wat mee gaat met de tijd en zich dagelijks ontwikkelt.

• Betrouwbaarheid

Denkt mee en heeft een snelle service.

• Betrouwbaarheid

Erg tevreden over de deskundigheid van het bedrijf. Webmyday helpt ons al jaren vol tevredenheid met de vindbaarheid en het onderhoud van onze websites. Kan ze niks anders dan aanbevelen voor elk online vraagstuk.

• Betrouwbaarheid

Wij zijn super tevreden over WebmyDay. Ze begrijpen wat we vragen en hoeven nooit lang te wachten op antwoorden van vragen. Een snelle afwikkeling van gevraagde werkzaamheden. Top!

Positief.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring is zeer positief, zeer deskundige en professionele aanpak. Een heel jong en dynamisch team dat je bedrijf op een mooie manier neerzet. Veel complimenten krijgen wij als bloemenwinkel voor onze website

• Betrouwbaarheid

WebMyDay levert ons op onze wensen een afgestemd pakket. Komt met goede ideeën. Zijn oplossing gericht, klant vriendelijk. Goede ondersteuning en kennis van zaken. Onderhouden van onze diensten en houden ons hiervan prima op de hoogten. Een zeer professioneel bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Prettige samenwerking met webmyday, deskundig en zeer klantvriendelijk.

Zeer positief

• Betrouwbaarheid

mooi om te zien hoe de mensen zich inleven in Sanidump en zo binnen een hele korte tijd kunnen meepraten en brainstormen over de aanpak die het beste bij ons zou moeten passen.klasse

• Betrouwbaarheid

Enthousiaste medewerkers die meedenken met de klant. Ook nu weer hebben ze iets vernieuwends bedacht waar we in de toekomst mee aan de slag gaan. Ga zo door!

Venuslaan 1

3318 JX Dordrecht

Over Webmyday

Webmyday biedt een totaalpakket op het gebied van digital marketing en webdevelopment. Vanuit ons hoofdkantoor in Dordrecht, werken wij elke dag voor in totaal 200 klanten maandelijks aan online optimalisatie. Dit doen we al sinds 2010, met behulp van een gedreven team van online marketing en designspecialisten. Of u nu op wilt vallen op Facebook, Pinterest of Google. Webmyday heeft alles in huis om u optimaal te begeleiden.