Top bedrijf met jonge ontwikkelaars

Ik heb Webmyday leren kennen toen ik mijn eerste webshop begon. Deze was half klaar gemaakt door de vorige ontwikkelaar die ermee op hield. Nu een nieuwe webshop cicciocaffe.nl laten ontwikkelen. Doordat het team mij al kent, weten zij direct welke kant ik op wil. Ik kon mijn verhaal doen, welk doel ik had en hoe de website eruit moest komen te zien. Snelle reactie en ook verbeteringen. Ik heb een 9,5 gegeven, want er is altijd een puntje voor verbetering. 10 is perfect en dat bestaat bij mij niet. TOP ik raad Webmyday altijd aan!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor onze fantastische website!

Wij zouden Webmyday écht aanbevelen als het gaat om het creëren van een mooie overzichtelijke goed werkende website. Alhoewel we niet bij elkaar in de buurt zitten hebben het super positief ervaren hoe er naar je geluisterd wordt, en je ideeën ook echt tot leven komen. Altijd het gevoel te hebben dat niks teveel gevraagd is en er gedaan word wat er beloofd is. Een échte aanrader!! Dankjewel Wessel Korteweg en het Webmyday team!

Prettig schakelen en communiceren

Het is lekker vlot schakelen en communiceren met WebMyDay.

• Betrouwbaarheid

Fijn bedrijf met prettige medewerkers

Onze samenwerking met Webmyday is tot nu toe super! De medewerkers denken mee over hoe de volgende stap het beste gemaakt kan worden. Ook het webdesign is over te laten aan Webmyday. Daarnaast, als er iets is, kan er snel geschakeld worden en ben je zo in contact met de juiste persoon. Bij ontevredenheid of miscommunicatie wordt er ook correct gehandeld.

• Betrouwbaarheid

Super snel geschakeld, top service!

Binnen twee weken heeft Webmyday voor ons een landingspagina gerealiseerd en deze live opgeleverd. Deze partij komt zijn afspraken na en schakelt snel op momenten dat je ze nodig hebt. We zijn dan ook zeer te spreken over onze samenwerking!

• Betrouwbaarheid

Snelle service en fijne samenwerking

We hebben onze website laten overzetten van de ene partij naar de andere, Webmyday in dit geval. Binnen enkele weken was dit gebeurd en konden wij ermee aan de slag. De website ziet er top uit en aan de achterkant is het veel meer gebruiksvriendelijk, waardoor we nu zelf een heleboel kunnen zonder dat er extra kosten aan verbonden zijn. Fijn! Verder is Webmyday goed bereikbaar. De lijnen zijn kort, waardoor problemen snel opgelost zijn en vragen snel beantwoord worden. Kortom, een fijne samenwerking!

• Betrouwbaarheid

Echt top! Super geholpen en staan altijd voor je klaar!

Heel erg tevreden!

Heel erg tevreden over de kwaliteit en service! Als je ergens niet uit uitkomt is het na een telefoontje gelijk geregeld!

• Betrouwbaarheid

Vertrouwen, Professioneel, Kloppend, Hartgedragen.

Fijne samenwerking, voel mij gehoord en er word snel en aduquaat gereageerd. Een warm bad en alle vertrouwen in de toekomst van mijn bedrijf en de daaraan verbonde Website. Nu kwestie van geduld en vertrouwen. Dankbaar.

• Betrouwbaarheid

Een perfect product met continue ondersteuning!

Het totaalpakket is geen woord te veel. Elke seconde van de werkdag bereikbaar. Er is hard gewerkt aan mijn site en dat kun je zien! En elke keer komt er weer iets moois bij. Webmyday, een aanrader! Bedankt allen!

Geweldig blij met mijn Website

Thuiskomen in een warm bad. Er wordt goed geluisterd en meegedacht, ik ben dan ook zeer blij met mijn Website. Fantastisch dat ik in deze tijd van Crisis de ruimte krijg om even te mogen wachten met mijn Website actief in de markt te zetten. Dankbaar en dus een echte aanrader. Vriendelijke groet en ga zo door, Michael van der Kroon (Bewustmichael.nl) Ps Alle vertrouwen in een prettige voortzetting en samenwerking in de toekomst.

• Betrouwbaarheid

Pro-actieve meedenkers en een specialistisch team

We werken nu een aantal maanden met Webmyday en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het werk en het feit dat er actief met ons wordt meegedacht. De communicatie verloopt prettig en afspraken worden nagekomen. Je weet precies waar je aan toe bent.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Webmyday (Wessel) neemt de zorg van onze website uit handen.

Wij zijn bijzonder tevreden over de wijze waarop onze website tot stand is gekomen. Mede door de prettige samenwerking met projectmanager Wessel Korteweg. Wessel wist in twee gesprekken al exact wat wij bedoelde en heeft bij de eerste presentatie van het concept meteen onze wensen visueel gemaakt. Wij zijn echt heel erg tevreden over de samenwerking en het resultaat. Graag bevelen wij ondernemers die bezig zijn met hun core business Webmyday aan. Webmyday neemt de zorg van de website uit handen.

• Betrouwbaarheid

Een geweldig en top team die altijd voor je klaarstaan

We zitten nu bijna een jaar bij web My day en zijn zeer tevreden. Ze hebben een hele mooie website gebouwd en onderhouden het ook erg goed. We komen regelmatig samen in het jaar om de ontwikkelingen te bespreken. Web My day heeft een heel fris team en met daarom ook blij met onze samenwerking.

• Betrouwbaarheid

Uniek bedrijf met enthousiaste ervaren mensen

In mijn hoofd was mijn website al helemaal klaar. Alles klopte...... alleen hoe ga ik dit vertalen naar de een echte website...... help??? Gelukkig was daar webmyday ( Wessel en Katja). Samen hebben wij mijn ideeën vertaald naar een mooi, klantvriendelijke website. Uitvaart is niet de meest gewilde site om naar te zoeken. Samen hebben we de site toegankelijk gemaakt. Bij Webmyday werken mensen die ook het verschil willen maken, meedenken en ou of the box. Daarom matchen Soull Uitvaartbegeleiding en Webmyday ook zo goed. Toppers zijn het!!!

• Betrouwbaarheid

Professionele website, mooi gemaakt en snel opgeleverd!

Na een helaas mislukte SEO-campagne voor een andere webshop heeft Webmyday op een professionele manier meegedacht. De campagne is afgebroken en er is in plaats hiervan voor mijn saxofoonreparatiebedrijf een prima website gemaakt. Ik ben zeer tevreden.

Goed persoonlijk geholpen

vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat met een super goede service

• Betrouwbaarheid

Een bedrijf die weet waar ze het over hebben.

Ik heb deze mensen leren kennen via een andere weg. Mijn eerste ervaring was meteen goed. Gezien de afstand was er nog even een twijfel. Goed team aan mensen die op elkaar zijn ingewerkt. En er geen doekjes om draaien. Zeer tevreden.

Een zeer aangename samenwerking

Het allereerste contact, op bezoek aan Webmyday, gaf al de doorslag. Deze jonge gasten zijn professioneel en weten wat ze kunnen. Dat heeft, zeer ongebruikelijk voor ons, ons onmiddellijk, ter plaatse, doen besluiten om met ze in zee te gaan. Daar hebben we geen enkel moment spijt van gehad. Hun stijl: "Zeg wat je doet en doe wat je zegt" mentaliteit is een verademing. Zij houden zich perfect aan de gemaakte afspraken, zijn creatief in hun aanpak en denken met je mee en komen met praktische oplossingen en suggesties.. Vanaf het eerste moment weet je waar je aan toe bent, niet alleen in praktische zin maar ook op financieel gebied. Dit alles heeft ons doen besluiten om ook onze andere website bij hen te gaan onderbrengen.

Heel tevreden!

Betrouwbare partner

snel, betrouwbaar, persoonlijk

Voldoet aan onze behoeftes om een persoonlijke manier. Altijd goed bereikbaar. Een jong team wat goed op de hoogte is van de laatste trends.

prima bedrijf , maakt niet uit wie je aan de telefoon krijg altijd vriendelijk en snel geregeld

Ga zo door , alles is helder en zo niet, dan leggen jullie dit goed uit

POSITIVITEIT, DUIDELIJKHEID, EN EEN MENSELIJKE KLANTBENADERING, ZO MOET DAT VINDEN WIJ,

• Betrouwbaarheid

Ik ben erg tevreden met de ondersteuning die ik krijg vanuit Webmyday. Het is een organisatie waarbij de korte lijnen zorgen voor een snelle afhandeling van mijn vragen en het kennisniveau is hoog!

• Betrouwbaarheid

Enthousiaste groep jonge mensen met een missie; Online marketing tastbaar maken. Webmyday staat voor mij voor Partnership. Ze zijn betrokken en doen wat ze zeggen.

Venuslaan 1 3318 JX Dordrecht

Over Webmyday

Webmyday biedt een totaalpakket op het gebied van digital marketing en webdevelopment. Vanuit ons hoofdkantoor in Dordrecht, werken wij elke dag voor in totaal 200 klanten maandelijks aan online optimalisatie. Dit doen we al sinds 2010, met behulp van een gedreven team van online marketing en designspecialisten. Of u nu op wilt vallen op Facebook, Pinterest of Google. Webmyday heeft alles in huis om u optimaal te begeleiden.