Fijn en meedenkend bedrijf

Ik werk al enkele jaren samen met Webmyday. Of het nu gaat om websitebouw, SEO activiteiten of betaalde online campagnes, ik doe dit met Webmyday. Een aanrader voor elke MKB-er, van klein tot groot.

• Betrouwbaarheid

Verbazingwekkend hoe WebMyDay van wat input toch precies kan maken zoals je het voor ogen hebt!

WebMyDay denkt echt met je mee. Eerst een super vlotte en interessante sparringsessie waarbij ze ook gelijk tips geven en voorbeelden laten zien. Je kan je hele verhaal kwijt en zij gaan ermee aan de slag. Wat ze dan daaruit opleveren is gewoon kwaliteit. Het is zelfs beter dan wat we zelf hadden bedacht of voor ogen zagen. Hierbij merk je echt de ervaring die WebMyDay heeft. Ook met vragen achteraf wordt je altijd snel en vakkundig geholpen. Kortom, één en al lof!

Zeer behulpzaam!

Samen tot een perfect eindresultaat gekomen! Ze luisterden goed naar onze wensen en kwamen met goede tips & tricks om de site nog beter te maken. De website is goed, professioneel en snel in elkaar gezet.

• Betrouwbaarheid

Al jaren zijn wij voor de ontwikkeling en onderhoud klant bij WebMyDay. Sinds vorige week is de nieuwe versie van de site van Circles Trouwringen online! En wederom met een prachtig resultaat. Tara van WMD heeft voor een prachtig mooie sfeervolle uitstraling gezorgd! Bij de lancering waren er wat zaken die nog gefinetuned moesten worden, maar ook dat is in goed overleg gedaan. ( wetende dat wij vrij kritisch kunnen zijn ) Kortom een tevreden klant!

Zeer behulpzaam en snel!

Behulpzame mensen waar je snel mee kan schakelen. Zeer tevreden over het eindproduct (website).

• Betrouwbaarheid

Snelle bouw van onze website en goed communicatie over de voortgang.

Behulpzaam en meedenkend

Ik ben tevreden over de website. Zij zijn meedenkend en behulpzaam.

• Betrouwbaarheid

Vlotte service conform of boven de verwachtingen

Nadat de nodige informatie verstrekt was, verzorgde Wessel middels snel handelen een strakke update van onze website. Ondanks gebrek aan kennis van mijn kant als het gaat om het bouwen van websites, hadden we prettig contact. Al met al dus een zeer positive ervaring!

Helemaal top!

Heel blij met het resultaat. Een mooie nieuwe site!

Top samenwerking

Webmyday heeft ons geholpen aan een nieuwe website. De samenwerking is ons zeer goed bevallen. Onze website is goed, professioneel en snel in elkaar gezet. Wanneer je met vragen zit kan je altijd bij hun terecht. Ze reageren snel op je e-mails en telefoontjes en hebben overal een oplossing voor. Wij bevelen Webmyday zeker aan!

• Betrouwbaarheid

Alles wat we beloofd is waar gemaakt

Wat een leuk contact met Menno en zijn team na twee vergadering en hoop mooie ideeen van start gegaan en waar een mooie groei hebben we zweer door gemaakt chapo team Keep it up

• Betrouwbaarheid

Uitmuntende service en kwaliteit!

Aanrader voor de bouw van al uw websites/webshops. Helder, transparant en betrouwbaar. Niet goedkoop maar ook zeker niet duur vergeleken bij veel andere partijen. Gewoon top!

• Betrouwbaarheid

Elk contact was zeer vriendelijk en besteden veel tijd aan je.

Het resultaat vinden we erg mooi. Het contact was altijd leuk en zeer vriendelijk. Toch vind ik dat er teveel van de klant moet komen. Aan de andere kant zie je dat ook in de prijs. Je hebt voor een relatief laag bedrag een zeer mooi resultaat. Dank voor jullie hulp.

Goede en deskundige service

Webmyday is een vriendelijk en deskundig bedrijf. De communicatie verloopt goed en afspraken worden goed nagekomen. Zaken worden snel opgepakt en ze zijn duidelijk in de communicatie daarover.

• Betrouwbaarheid

Fijne persoonlijke aanpak en wordt goed geluisterd naar mijn wensen

Sinds een paar maanden werk ik samen met Webmyday en wat mij vooral bevalt zijn de korte lijntjes waardoor vragen of opmerkingen snel opgepakt en opgelost worden. Het is een leuke jonge club mensen die er alles aan doen om mij als klant en ondernemer te leveren wat ik als idee in mijn hoofd heb. Ze maken het concreet, denken mee en leveren kwaliteit. Zoek je als ondernemer een partij die je helpt je digitale idee te verwezenlijken, dan is Webmyday zeker een bezoekje waard!

Zorgeloos

Toen eenmaal op papier stond wat mijn wensen waren, ging het als de brandweer. Kleine wijzigingen worden snel en correct opgepakt. Communicatie gaat vlot. Mijn website wordt goed bezocht door klanten , oordeel zelf: www.deboomkenner.nl Ik ben er heel blij mee. Gr Robin

Teleurstellend, zwaar teleurstellend

Je mag er voor het geld eigenlijk niet teveel van verwachten maar deze basis oplossing is wel weer erg beneden middelmatig.

• Betrouwbaarheid

Snel schakelen en bouwen precies hetgeen wat jij voor ogen hebt!

Een fijne en prettige samenwerking. Er werd snel geschakeld onderling en goed gecommuniceerd over de verschillende stappen en updates. Binnen een kort tijdsbestek was de website al klaar voor gebruik. Moesten een aantal keer WMD op wat foutieve puntjes attenderen, maar deze werden ook snel opgepakt. Zeker een aanrader.

Topservice! Zeer aan te raden

Webmyday heeft verschillende websites voor ons gebouwd. Tijdens het proces nemen ze de tijd om de wensen door te spreken en luisteren echt naar wat je als klant wilt. Daarnaast denken ze mee om de websitebezoeker de optimale beleving te geven. Ook na de oplevering van de websites blijft Webmyday gemakkelijk bereikbaar en worden wijzigingsverzoeken binnen een dag opgepakt en uitgevoerd. Het contact verloopt goed en er wordt echt met je meegedacht als klant. Wij bevelen Webmyday van harte aan!

Vakwerk

Wij hebben al meerdere websites door WebMyDay laten ontwikkelen en ook deze keer zijn we zeer tevreden. De verwachtingen worden goed gemanaged en de communicatie over de voortgang is helder. De korte lijnen gedurende het hele proces zijn erg prettig.

• Betrouwbaarheid

Je wordt altijd geholpen en met je mee gedacht!

Sinds kort is onze website door Webmyday overgenomen. Allereerst kwamen zij kennismaken zodat wij wisten wie we konden bereiken met eventuele problemen op de website. Zo is er voor beide partijen een gezicht erbij. Nu zijn er al een aantal problemen met de website geweest. Even een telefoontje plegen en wij worden zo snel mogelijk geholpen zodat de website weer naar wens werkt. Het meeste contact hebben wij met Laura, waar wij zeer over te spreken zijn. Een snelle reactie en er wordt met je mee gedacht hoe het duidelijk en netjes op de website komt te staan. Alleen maar goede ervaringen tot nu toe en wij zijn erg met dit bedrijf!

• Betrouwbaarheid

Precies zoals we het willen!

Voor ons bedrijf ZOSz B.V. was een nieuwe website hard nodig. Met de input die we hebben gegeven, heeft Webmyday heel snel een prachtige opzet gemaakt. We werken al langer samen met Webmyday, en hebben altijd fijn contact, problemen worden snel aangepakt.

• Betrouwbaarheid

Goede service met een mooi resultaat!

Een hele fijne en interactieve samenwerking bij de ontwikkeling van onze nieuwe website. Klantgericht, deskundig en een goede verwachtingsmanagement. Mijn complimenten naar Wessel en het team!

Goed en snel geholpen!

Wij zijn tevreden met onze nieuwe website. Snelle en goede service!

Zeer goede service & Professionele medewerkers

WebMyDay heeft voor ons een website met webshop gebouwd. Ze hebben altijd goed met ons meegedacht en kwamen met creatieve oplossingen. Er staat altijd een medewerker voor je klaar om je te helpen met vragen en door de diverse specialiteiten van de medewerkers kunnen ze je op veel verschillende vlakken helpen je onderneming naar het volgende niveau te tillen. Kortom, wij zouden WebMyDay zeker aanraden!

Over Webmyday

Webmyday biedt een totaalpakket op het gebied van digital marketing en webdevelopment. Vanuit ons hoofdkantoor in Dordrecht, werken wij elke dag voor in totaal 200 klanten maandelijks aan online optimalisatie. Dit doen we al sinds 2010, met behulp van een gedreven team van online marketing en designspecialisten. Of u nu op wilt vallen op Facebook, Pinterest of Google. Webmyday heeft alles in huis om u optimaal te begeleiden.