Vakwerk uitgevoerd door vakmensen!

Gezellige vaklui

Hard werken, tussendoor geintjes maken en lekker ouwehoeren.. leuke mensen!

Tevreden.

Zeer goed werk geleverd en we hebben het volste vertrouwen in een goede service.

keurig en snel afgewerkt

Keurig volgens afspraak en plezierig in de omgang.

Kundig, secuur, goede kwaliteit-prijsverhouding

Het bovenstaande spreekt voor zich.

Smelle levering garagedeur

Goede service.en overleg. de garagedeur zit er prima in.

Geweldig bedrijf

Super goed geregeld denkt goed mee en werkt netjes

Alles prima

Netjes gemaakt

Zeer goedkoop

Goed product afgeleverd zoals afgesproken

Lange levertijd

Levertijd was lang 13 weken, maar deur is netjes geplaatst echter afwerking van de bovenste tochtstrip was niet zo mooi.

Heel erg goed

Heel erg goed en heel vriendelijk

wij zijn zeer tevreden

netjes en goed afgewerkt

Eerlijke prijs product afspraak is afspraak Top.

Vriendelijk bedrijf, netjes werken, aangeveegd, en verpakkingsmateriaal opgeruimd, gewoon netjes zoals het hoort. Zou zeker een aanbeveling doen. Groeten

Fijne samenwerking, betaalbaar, er wordt secuur gewerkt, nette afwerking, wij zijn zeer tevreden

X

Z

geweldig! zeer tevrede over

Volgende keer als ik weer een deur nodig zou hebben bel ik hun weer. Ondanks een paar niet standaard wensen, van mij, over de manier van plaatsen en soort aandrijving was alles mogelijk, Tijdens het plaatsen kwamen we hierdoor wel een paar onverwachte probleempjes tegen maar die zijn naar volle tevedeheid en zonder extra kosten tegelijk opgelost.

Een zeer open klant benadering; straalt vertrouwen en vakmanschapuit.

De route van offerte naar opdracht, naar levering kan wat professsioneler. Het eind resultaat is goed; daar gaat het om.

Komt afspraken na en zijn erg secuur bij het hangen in het belang van de klant.

Prima afwetking

Nieuwe elektronische garagedeur nodig. Kijk op garage deuren gebeld. Snelle opmeting. Binnen enkele weken binnen. Afspraak gemaakt om op te hangen. Netjes opgehangen en afgewerkt.

Snelle en vakkundige plaatsing van onze garagepoort.

Zowel het opmeten alsmede het leveren en plaatsen van onze garagepoort werd geheel volgens afspraak netjes afgehandeld. We zijn tot nu toe zeer tevreden en hebben het volste vertrouwen in de service van kijkopgaragedeuren.nl

Quick and easy.

Hi, positive experience, in two hours the guys installed the shutters on two large windows at my house. They put nice enclosures on the power cables so that they stay attached to the wall. Nice work.

Prettig in omgang,kundig,klantvriendelijk en netjes

top

Zeer deskundig en netjes

Wij zijn zeer deskundige en netjes geholpen door Rens, een zeer aimabel man.

Ik ben te vrede over alles

zeer goed en prettig

Ik was helemaal vergeten de plaatsing voor te bereiden, ik zou het een en ander demonteren. De monteur heeft dat gedaan zonder mopperen en zonder extra kosten, dus in 1 woord : geweldig!

Katoenstraat 2 A

5753AX Deurne