Dit bedrijf doet wat het belooft!

Prima voorlichting, goede afspraken die worden nagekomen en uitermate keurig werk door monteur. Zeer tevreden. Aanrader!

Goede snelle service.

Duidelijke uitleg en advies, kundig, vriendelijk.

heel tevreden

Alles word uitgevoerd zoals afgesproken en vakkundig

Zeer aangename samenwerking

Snelle service, er wordt netjes gewerkt en wordt netjes achter gelaten. De prijs is ook goed. Wij zijn dik tevreden

Goed werk!

Vanaf het eerste contactmoment tot aan de uiteindelijke oplevering: top! Goed werk geleverd en alle afspraken netjes nagekomen. Wij kunnen nu genieten van onze nieuwe rolluiken!

Geleverd en geplaatst volgens afspraak.

Ben tevreden over deze leverancier. Kwam zijn afspraken na.

Superklantvriendelijk en super eindresultaat!

Fijn gesprek, scherpe offerte en een mooi eindresultaat! Dikke aanrader! Wij zijn blij met onze garagedeuren!

Super service en super kwaliteit

Deur in 1 dag gehangen, alles netjes en mooi afgewerkt en schoon opgeleverd.

Prettige vakmensen, een prima service en een geweldig resultaat. Vanaf het adviesgesprek tot en met het eindresultaat ben ik super tevreden en beveel "kijkopgaragedeuren.nl" zeker aan. Dank jullie wel!

Ik ben zeer tevreden . Mijn complimenten voor het vakkundig en netjes plaatsen van de garagedeur .

netjes en goed vakwerk

fijn en netjes alles gedaan wat er gedaan moest worden zeer tevreden

Al met meerdere opdrachten tevreden

Qua kosten en service zijn ze veruit de beste, ik zou niet verder kijken en hier mee in zee gaan. Bij ons vorige huis hebben we rolluiken laten plaatsen en we twijfelde niet wie we moesten bellen bij de koop van ons nieuwe huis.

Prima bedrijf ,zeker aan te bevelen

Prima bedrijf, Alles volgens afspraak fijn bedrijf Top

Heel fijn bedrijf met goede service en fijn personeel

Geweldige service

Bram heeft veel passie in zijn werk en is kundig

ik ben zeer tevreden Wat een klantvriendelijkheid zegt toppie Met vriendelijke groet petra

Het totale proces verliep soepel en vlekkeloos!

Bram, goedenavond, wij willen jou nogmaals bedanken voor het leveren en monteren van de rolluiken. Het gehele proces verliep vlekkeloos; van het uitbrengen van de offerte tot het plannen van de montagedag en de montage zelf. We zijn erg tevreden! De rolluiken en meegeleverde app werken perfect! Groeten, Kim en Roel

alles volgens afspraak en netjes

na een goed en duidelijk adviesgesprek prijsafspraak gekregen die ook op de offerte terugkwam verder geen onnodige of verborgen kosten. Na goedkeuring alles netjes binnen het genoemde termijn geleverd en gemonteerd. Na paar dagen omdat ik zelf het leidingwerk na het hangen van de rolluiken gemaakt heb en weer op het lichtnet had aangesloten de programmering van de afstandsbedieningen had veranderd, werd ik alsnog meteen netjes en correct geholpen zodat alles nu weer naar behoren werkt. Dus ze verdienen zeker mijn aanbeveling

goede service

offerte was snel binnen , goede service , vriendelijk personeel , nette montage , goede prijs

Goed bedrijf doe zijn afspraken nakomt

Fijne communicatie, nette prijzen en prima afwerking.

Fijn

Tijdens bestellen rolluiken, duidelijk uitleg ruime keuze. Afwerking ook netjes en correct. Prettige mensen.

Ziet er TOP uit

We zijn er erg blij mee. Heel netjes gemaakt en een fijne monteur gehad. Ziet er geweldig uit

Komt afspraak na

Roldeur 5 bij 4,20 geplaatst naar verwachting.

Goed advies gekregen en goede afspraken kunnen maken. De screens zijn keurig geplaats en alles is netjes afgewerkt. Ook de communicatie rondom dit gebeuren was uitstekend. Ik kan Kijkopgaragedeuren dan ook van harte aanbevelen. Groeten, Martien

Exact wat we wilden hebben.

Na foute levering (inloopdeur omlijsting niet in kleur gespoten),deur wel geplaatst en zes weken later vervangen door goede deur. Er wordt netjes en goed gewerkt .

Katoenstraat 2 5753AX Deurne