Gewoon goed!

Professioneel bedrijf die zijn afspraken keurig nakomt. Erg tevreden met het eindresultaat van onze rolluiken!

Prettig, snel, respectvol

Vorige week heb ik 3 rolluiken laten plaatsen. Van te voren verschillende malen contact gehad en al mijn vragen kunnen stellen. Levertijd viel me ook reuze mee! Ze zijn nettjes opgehangen en afgewerkt. ziet er top uit. Bedankt heren! Groet miriam

Goede en snelle service.

Snelle levering en plaatsing van elektrische garage deuropener.

Dikke 10

Hele fijne ervaring met dit bedrijf echt helemaal top alles is na wens.

Ontzettend tevreden!

Afgelopen zomer heeft Kijkopgaragedeuren.nl enkele horren en pliché hordeuren geleverd en gemonteerd. Onlangs hebben zij ook onze voormalig handmatige screens vervangen voor nieuwe automatische (met app te besturen) screens. Het inmeten, de verdere contactmomenten, de levertijd, etc. Het totale pakket wat Kijkopgaragedeuren.nl biedt, verliep volledig volgens verwachting en naar wens. Bram en Joshua, bedankt! Top!

Goede communicatie en top installatie

Offerte traject was helder en duidelijk. Verschillende malen communicatie gehad en met tevredenheid beantwoord. Installatie was professioneel en snel geïnstalleerd. Top

Top bedrijf

Alles netjes verlopen Goede offerte gehad met een mooie prijs Alles netjes gemonteerd erg leuk bedrijf We hebben rolluiken horren en screens laten plaatsen en zijn er super blij en tevreden over dus zeker aan te bevelen dit bedrijf

Hele fijne snelle service. Snel geregeld, leuk personeel en gaan pas weg als alles perfect is

Mooi en vakkundig

Mooi en stevige screen goed en netjes geplaatst

Prettig bedrijf, deskundige mensen.

Snelle reactie na aanvraag van rolluik. Komen inmeten, levertijd was wat later ivm vakantie monteur! Afspraak van montage was minder goed gecommuniceerd! Rolluik ziet er netjes uit en mooi weggewerkt binnen kabels. Fijn bedrijf!!

Vriendelijk! Werken netjes. Mooie rolluiken, snel geplaatst in de kleur dat we graag wouden. We wouden ze voor de vakantie nog plaatsen en dat is ook gelukt.

Boven verwachting goed

Bezoek voor offerte, plaatsing en afwerking/afhandeling uitstekend.

Mijn tweede garagedeur laten zetten. En weer uiterst tevreden.

Prettige communicatie en kundig personeel

Kan hier vanalles vermelden. Maar in een paar punten samengevat: - goede en heldere communicatie - vriendelijk - kundig monteur - tussentijds overleg over wensen en behoefte. Eigenlijk geen minpunten zeer netjes gewerkt. Zeer tevreden

Snel goed en redelijke prijs

Volledig volgens de afspraak gegaan

Alles perfect uitgevoerd.

Super service, kwaliteit materiaal kan beter

De service is super, maar na 2 stormen 2x de rolluiken losgekomen.

Professioneel.

Fijne mensen, vaklui en concurerende peijs

Vriendelijk en goede klantvriendelijk

Snelle levering, goede service

We hadden maandag contact opgenomen, en dinsdag waren ze er al voor een gesprek.

Geweldige service en goede kwaliteit!

Ik was verrast over de snelheid van reageren en de uitstekende service van dit bedrijf. Waar anderen totaal niet reageren op een aanvraag, reageert Bram onmiddellijk. Bram en zijn team zijn uitermate vriendelijk en klantgericht. Een verademing in vergelijk bij andere bedrijven. Bovendien is de prijs prima en de kwaliteit geweldig. Ik raad dit bedrijf met 100% aan.

Goede communicatie en kundige montage

Goede communicatie en kundige montage

chapeau............... Bram

heldere uitleg, vlotte offerte , snelle levering, uitstekende sympathieke monteur

Dit bedrijf doet wat het belooft!

Prima voorlichting, goede afspraken die worden nagekomen en uitermate keurig werk door monteur. Zeer tevreden. Aanrader!