Goeie service,en snelle levering

Ik heb eerst een offerte aangevraagd,en vrij vlot de offerte bevestigd. Zeer betrouwbaar en goeie vakkennis. Moest 6 tot 8 weken wachten op de rolluiken,dit was ruim binnen de termijn,na 4 weken hingen mijn rolluiken al. Bedankt mannen

Goed betaalbaar en snelle service

Vriendelijk personeel

Prima uitleg en installatie

Helder advies, goed in verwachtingsmanagement en prima montage. Tevens 'gezellige praat'

De eerlijkheid en afspraak is gewoonweg perfect

Heb jullie gehaald voor rolluik en mijn wens doorgegeven en heb daarop netjes antwoord gekregen en jullie zijn het mooi in komen meten en de verdere verwerking is heel goed verlopen nogmaals bedankt

Goede service door ervaren mensen

Goede adviezen gekregen en vakmensen die de openslaande deuren geplaatst hebben

Tevreden

Helaas was er een ding niet nagekomen maar is toch ter plaatsen opgelost.

Prettige firma om mee te werken

Mooi product. Goede strakke montage. Zeer tevreden.

FANTASTISCH

Heel netjes gewerkt Komen afspraken zeer goed na. De deur hangt geweldig.

Prima sunscreens

Mooie sunscreens vakkundig geplaatst

Gigh level service

Rolling shutters were instal really fast. Comunication was going really well. Even if we had small missunderstading they foind a time to schedule an additional appointment and clarify situation.

Geweldig, levertijd prima, service geweldig

Snelle reactie, duidelijke communicatie en de levertijd was sneller dan verwacht. Montage was keurig en snel!! Gezellige mensen !!

Al enige jaren een zeer positieve ervaring.

Perfecte rolluiken

Geweldig vakmanschap en goede kwaliteit Het personeel is erg vriendelijk. Zou het bedrijf iedereen aanraden.

Perfect bedrijf.

Op afgesproken datum geleverd en gemonteerd. Zeer correctte monteur met kennis van zaken.

Van begin tot eind super

We zijn goed geholpen tijdens de offerte aanvraag. Bram is langs geweest om alles in te meten. Daarna zijn de 7 rolluiken in een dag geplaatst. Er is netjes gewerkt en de draden zijn uit het zicht dit was voor ons belangrijk.

Super services.

Vriendelijke monteurs die hun vak goed uit oefenen. De prijs is erg aantrekkelijk. Ik raad het iedereen aan.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Kijk, zo moet je een bedrijf voeren!

Vandaag is bij ons een nieuwe garagedeur geleverd en geplaatst. Mijn complimenten voor niet alleen de montage (geweldig !), maar ook aan de monteurs vanwege hun vriendelijkheid, netheid en vakmanschap. Alles werd netjes opgeruimd en na afloop werd de bediening duidelijk uitgelegd. Wij zijn ook zeer tevreden over het voortraject; er werd prettig meegedacht over de beste oplossing. Al met al: als je zo zaken doet, dan krijg je natuurlijk een geweldige naam!

Denken met jou mee …

Wegens de verbouwing is onze aannemer niet van zijn woord…. En is er een vertraging van één half jaar…. Door de vele stress waren we vergeten dit door te geven aan de heren… En ja de heren stonden voor de deur… met onze garage poort…en ze zagen dat we nog in de kou leefden boven op onze slaapkamer. En hebben het verschoven… totdat de aannemer bijna klaar is… Hij heeft dit niet in rekening gebracht… we leefden bijna 1 jaar in de kou en puin.. Dit is voor ons echt mensen met een HART Zeker een aanrader…. Ze hebben ook onze rolluiken geplaatst…. Super mooi…

Goede communicatie/ goed werk verricht

Vriendelijk, goede service en mooi eindresultaat

Direct, eerlijk en nette afhandeling van het bestellen en plaatsen van 2 mooie garagedeuren. Zeer tevreden!

Is goed

Mijn ervaring zijn goed. Goede afwerking.

Goede service! Alles netjes weggewerkt! TOP

Service TOP

Rolluiken besteld en gemonteerd, door kijk op garagedeuren. Na een klein misverstand perfect opgelost. Top bedrijf heel erg blij mee