Goede en duidelijke communicatie

Binnen korte tijd had ik me aangemeld en was er een afspraak voor de eerste onderhoudsbeurt gepland. De monteur kwam netjes op tijd en heeft het onderhoud snel uitgevoerd. Ik kon de factuur direct betalen en kreeg ook meteen bevestiging in de mail. Kortom, goede service!

snelle afwikkeling, nette beleefde monteur. prima

snelle afwikkeling, nette beleefde monteur. prima

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden met nieuwe cv ketel

Afgelopen vrijdag is mijn ketel vervangen. De mannen kwamen netjes op tijd en hebben mijn oude cv ketel vervangen voor een nieuwe. Ze namen de tijd en hebben zelfs een lekkage ontdekt en verholpen. Ze liepen weliswaar uit, maar dat geeft alleen maar aan dat ze hun werk serieus nemen en niet eerder weg gaan dan nodig is. Dankjewel voor de goede service!

vriendelijk en duidelijke uitleg

Wisselende ervaringen gehad bij Warmte groep maar bij mijn laatste controle was ik mega tevreden. Zeer vriendelijke monteur met stagiair en duidelijke uitleg wat er gedaan werd inclusief foto's daarvan.

• Afspraken nakomen

Losten het probleem goed op

Wij hadden niet alles vrij gemaakt maar dit werd door de monteur opgelost met betaling van logisch extra werkuren

Communicatie

Afspraken voor een storing of wat anders kunnen alleen per e-mail. Telefonische afspraak is niet mogelijk volgens een van de medewerkers. En als ze ook niet per e-mail te bereiken zijn, wat dan?????

Netjes en goed gewerkt.

De monteurs verstonden hun vak heel goed. Werkten goed en netjes en snel door.

Bekwame monteur

Alles weer netjes schoongemaakt en onderdelen vervangen. Was nodig. Er kwam pikzwart water vanaf

• Afspraken nakomen

Uw service monteur was top! Leuke gast!

Afgelopen woensdag 14 feb is uw service monteur langs geweest, keurig op tijd, leuke gast, zeer vriendelijk en goeie tips gekregen. Zéér tevreden over! Vriendelijke groet, Jeroen Krab

Goed en vlot geholpen

Al jaren onderhoudscontract bij de warmtegroep installatie service. Fijne communicatie en snel en goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke meneer, duidelijke uitleg, snel werk geleverd! Zeer transparant alle afspraken, leker duidelijk daar hou ik van.

• Afspraken nakomen

Goede service op tijd en alles nagekeken met uitslag cv op papier.

De CV beurt is volgens telefonische afspraak keurig op tijd uitgevoerd. Alles is nagekeken en afvalwater van de vloerverwarming is te gelijk afgevoerd. De monteur had voor de CV beurt er de tijd voor.

91 euro voor niets

Monteur gekomen, aardige man. Blijkt dat de nieuwe keuken te strak om de cv is gezaagd waardoor de kap niet van de cv kan. Meneer heeft het nog wel geprobeerd en daarna meegedacht maar is onverrichtte zaken vertrokken. Wel 91 euro afgerekend. Heb begrip dat ik iets moet betalen, het was immers "mijn fout" maar vind persoonlijk 91 euro wel erg veel. Ook was er weinig mogelijk in het schuiven (later terugkomen zodat ik mogelijk met een multitool toch nog wat af kon zagen).

• Kwaliteit N.v.t.

monteur goed, procedure slecht

Donderdag viel verwarming uit. Zelfde dag een monteur. sensor stuk. Prima. Vrijdag verwarming nog steeds niet werkend. Die dag nog een monteur. 3weg klep defect. Prima. Reparatie pas na offerte en betaling. Dat duurt te lang. Maandag standaard offerte voor een 3 weg klep. Waarom 3 dagen wachten op een standaard offerte? Daarna pas reparatie afspraak. Monteur pas donderdag. Klep vervangen, maar nu bleek elektrische installatie defect. Niet meer lonend voor 10 jaar oude ketel. Conclusie: monteurs komen normaal snel. Maar procedure voor een offerte duurt veel te lang. Hierdoor een onnodige vertraging van 5 dagen.

Fijne monteur

Mooi op tijd en gelukkig weer de vaste monteur. Heel vriendelijk en vrolijk, vakkundig en snel. Tot volgend jaar.

Goede en snelle service

Monteur was duidelijk in wat hij ging doen en waarom iets aan vervanging toe was.

Fijne service

Vlotte en vriendelijke service

• Afspraken nakomen

Goed geholpen met deskundig advies.

Nette monteurs. Geven vooraf aan welke onderdelen aan vervanging toe zijn en waarom dit nodig is. Dit wordt ook aangegeven voor de volgende onderhoudsbeurt.

• Afspraken nakomen

Prima service en snelle afhandeling

Zeer plezierig

• Afspraken nakomen

Prima onderhoudsbeurt. Tijd zal het leren.

De medewerker deed zijn werk prima en gaf nog een tip voor zuiniger gebruik. De tijd zal het leren of er problemen komen met de ketel, want dit was een onderhoudsbeurt. Het zou eloverigend handiger zijn als het kantoor uitzoekt hoe de medewerkers die met een bestelwagen komen simpel de parkeerkosten kunnen betalen. Wellicht is er voor bedrijven een mogelijkheid om voor korte tijd op bewoners parkeerplaatsen te parkeren. Die zijn dan juist overdag vrij. Dit zal sowieso moeten gebeuren voor de hele gemeente Utrecht waar overal betaalt parkeren zal worden ingevoerd.

• Vakmanschap N.v.t.

Tevreden

Vriendelijk, aardig en adequaat. Mooi op tijd. Goede tips gehad.

Super ervaring

Heel fijn dat een bekende monteur komt, Afspraak maken is ook goed geregeld en iemand komt op zeer korte termijn. Dus een zeer tevreden klant.

Volgens afspraak

Na lang zoeken naar een bedrijf die onze ketel wilde onderhouden. Deze gevonden bij Warmteservice. Prima bedrijf die hun afspraken nakomt.

Wisselend

Monteur vriendelijk en adequaat. Geen communicatie over aanvullende eisen wet en regelgeving kool monoxide . Op basis van doorvragen ronduit zeer onvriendelijke antwoorden. advies betere communicatie vooraf door de monteur en groeien in klantvriendelijk zijn.

• Afspraken nakomen

Nu 2 jaar op rij gebruik maken van hun service. Monteur werkt netjes, verteld wat er gedaan wordt en wat er gedaan is. Zorgt dat de werkplek weer netjes wordt achtergelaten. Als er aanpassingen nodig zijn, is ook de communicatie achteraf goed. Idem het ontvangen van offertes. Meer dan tevreden

Peppelkade 36 A

3992AK Houten