Netjes behulpzaam en duidelijk

Kreeg goede uitleg was erg duidelijk en netjes

Prima zonder poespas

Voor Itho base Cube hybride lucht/water warmtepomp. Nieuwe partij gezocht na beëindigen servicecontract door/op verzoek van de installateur ComfortPartners. Uitgekomen bij Warmte Groep BV. Duidelijke op website en goede uitleg van werkwijze. Duidelijke betalingsinstrukties en administratieve afwikkeling. Onderhoud ingepland en uitgevoerd op afgesproken datum. Duidelijke uitleg door servicemonteur van de noodzakelijke werkzaamheden en verwachte werkzaamheden voor volgend periodiek onderhoud. Gewoon goed en plezierig verlopen.

perfect

prima service en goed contact met de monteur

Afwerking van onderhoud onvolledig

Service monteur was wat gehaast en vergat daardoor de afvoerslang van condenswater goed aan te sluiten. Hierdoor lekkage en dat was niet prettig. Dezelfde monteur heeft dit na het weekend wel snel opgelost.

Redelijk

De monteur heeft een foutmelding achterhaald door te bellen met de fabrikant en heeft de instelling gecorrigeerd. Wat ik minder vond is dat ik voor een feit stond dat ik iets moest betalen zonder dat ik van tevoren werd ingelicht dat ik extra kosten had en hoeveel.

Keurig werk

Nette mensen met vakkennis. De klus is veilig en snel gemaakt. Er is een nieuwe (goede Rookgas doorvoer geplaatst) De ketel werkt nu beter.

• Afspraken nakomen

Nu 2 jaar klant (2 x cv onderhoud) en goede ervaringen. Komen afspraken na en duidelijke correspondentie.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en deskundige monteur met goede uitleg over oorzaak en oplossing. Netjes en ikverig.

helemaal goed!!!

vriendelijke en goede mannen.

• Afspraken nakomen

Ervaren, rustige maar bekwame meneer!

Prettig geholpen door Cv monteur vorige week. Ging netjes te werk en was zo gereinigd mijn cV Prettig bedrijf!

Goede service, goede oplossingen

2 keer warmte groep langs gehad. 1e keer voor onderhoud van de cv ketel, prima service. 2e keer voor een aanpassing die tijdens het onderhoud was geconstateerd. Bij aankomst bleek dat de gemaakte foto's niet goed waren beoordeeld en er extra kosten bovenop de offerte kwamen. Ondanks de onaangename verrassing is er een goede oplossing geboden waardoor toch tevreden.

• Afspraken nakomen

Onprettig contact met onderhoudsmedewerker.

De onderhoudsmedewerker communiceert weinig klantvriendelijk. Roept uit het niets allerlei onbegrijpelijke dingen. Geeft geen uitleg over extra kosten. Praat de hele tijd in zichzelf, ook buiten gehoorsafstand van de klant. Geen prettig contact derhalve.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Keurig netjes

Vriendelijke monteur , heeft keurig en netjes zijn werk gedaan . Alle stappen doorlopen ivm onderhoud ketel.

• Afspraken nakomen

Te veel geld voor extra werk

Als er extra werk moet geleverd doen ze dat niet meteen daar komen ze voor terug zodat je wel veel extra geld moet betalen

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prettige ervaring!

Onlangs heeft mijn CV ketel periodiek onderhoud gehad. De monteur was een vriendelijke en betrokken man. Ik heb er vertrouwen in dat alles er voor de komende tijd weer goed bij staat!

Goede en duidelijke communicatie

Binnen korte tijd had ik me aangemeld en was er een afspraak voor de eerste onderhoudsbeurt gepland. De monteur kwam netjes op tijd en heeft het onderhoud snel uitgevoerd. Ik kon de factuur direct betalen en kreeg ook meteen bevestiging in de mail. Kortom, goede service!

snelle afwikkeling, nette beleefde monteur. prima

snelle afwikkeling, nette beleefde monteur. prima

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden met nieuwe cv ketel

Afgelopen vrijdag is mijn ketel vervangen. De mannen kwamen netjes op tijd en hebben mijn oude cv ketel vervangen voor een nieuwe. Ze namen de tijd en hebben zelfs een lekkage ontdekt en verholpen. Ze liepen weliswaar uit, maar dat geeft alleen maar aan dat ze hun werk serieus nemen en niet eerder weg gaan dan nodig is. Dankjewel voor de goede service!

vriendelijk en duidelijke uitleg

Wisselende ervaringen gehad bij Warmte groep maar bij mijn laatste controle was ik mega tevreden. Zeer vriendelijke monteur met stagiair en duidelijke uitleg wat er gedaan werd inclusief foto's daarvan.

• Afspraken nakomen

Losten het probleem goed op

Wij hadden niet alles vrij gemaakt maar dit werd door de monteur opgelost met betaling van logisch extra werkuren

Communicatie

Afspraken voor een storing of wat anders kunnen alleen per e-mail. Telefonische afspraak is niet mogelijk volgens een van de medewerkers. En als ze ook niet per e-mail te bereiken zijn, wat dan?????

Netjes en goed gewerkt.

De monteurs verstonden hun vak heel goed. Werkten goed en netjes en snel door.

Bekwame monteur

Alles weer netjes schoongemaakt en onderdelen vervangen. Was nodig. Er kwam pikzwart water vanaf

• Afspraken nakomen

Uw service monteur was top! Leuke gast!

Afgelopen woensdag 14 feb is uw service monteur langs geweest, keurig op tijd, leuke gast, zeer vriendelijk en goeie tips gekregen. Zéér tevreden over! Vriendelijke groet, Jeroen Krab

Goed en vlot geholpen

Al jaren onderhoudscontract bij de warmtegroep installatie service. Fijne communicatie en snel en goed geholpen.

Peppelkade 36 3992AK Houten