Doeltreffend onderhoud

afspraken goed geregeld - monteur leek goed ter zake kundig - keurige afhandeling van onderhoud en administratie

• Afspraken nakomen

Communicatie mbt schoonmaken CV-ketel en DUCO verliep prima. Vriendelijke monteur was op tijd en heeft onderehoud goed uitgevoerd. Omdat hij de eerste keer bij ons was, heeft hij uitgelegd dat onderhoud conform voorschrift Intergas zou worden uitgevoerd. Dit houdt voor de toekomst in dat om de 2 en 4 jaar een onderdeel vervangen wordt. Na het onderhoud de werkruimte schoongemaakt en installatiekaart ingevuld.

• Afspraken nakomen

Probleem in korte tijd opgelost

4 Dagen geen warm water. Diagnose snel gesteld. Even heen en weer naar Amersfoort voor de oplossing. En rap opgelost door de vriendelijke monteur. Die ná de diagnose ook nog eens om een second opinion vroeg bij kantoor. Dat is ook service. En ja.. meteen warm water na installatie van de oplossing

• Afspraken nakomen

Service is goed en duidelijk en word uitgevoerd door vriendelijke monteur.

Monteur was op tijd en legde alles duidelijk uit, was klantvriendelijk. Het contract is overigens ook duidelijk en voor een redelijke prijs.

• Afspraken nakomen

snelle oplossing voor CV storing.

Even gebeld en 1 uur later was er al iemand om het probleem op te lossen, helaas geen eenvoudige opdracht maar na lang zoeken top opgelost.

snelle oplossing storing

Goede service betrouwbaar

• Afspraken nakomen

Inmiddels al wat jaartjes klant en recent een probleem moeten melden. Probleem werd serieus opgepakt en diezelfde dag nog een monteur op de stoep. Na wat onderzoek was het probleem gelokaliseerd en door vervanging ook opgelost. Snelle service en prima vakmanschap.

• Afspraken nakomen

Top service en super vriendelijke monteur

Dit was het 2de jaar dat onze cv werd nagekeken. Vorige jaar zijn alle ringen etc vervangen en dit jaar alleen schoongemaakt. Contact verloopt soepel en je hoeft zelf nergens aan te denken. Je krijgt automatisch bericht. De monteur was ook super vriendelijk en ons 8 maanden oude zoontje was ook helemaal fan. Lekker lachen en gek doen! Hopelijk komt deze man volgend jaar weer. Kan iedereen Warmte Groep Bv aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Ketel hangt maar met fikse schade aan mijn trap

Tijdens het plaatsen van de ketel zijn er buizen van de trap gevallen die voor flinke schade aan mijn trap hebben gezorgd. Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

• Afspraken nakomen

Warmte Groep B.V. vindt het erg vervelend dat de monteurs dit ongelukje hebben gehad, waardoor bepaalde schade is ontstaan. Inmiddels is er contact geweest voor een passende oplossing.

Op tijd, vriendelijk en goed werk!

De monteur kwam op tijd, snel werd de ketel opengemaakt. Tevoren werd het de totaalprijs nog even besproken, de werkzaamheden netjes uitgevoerd, inclusief rookgasmeting ed. Er volgden nog wat tips. Kan niet beter! Enige suggestie is een SMSje wanneer de monteur vertrekt bij de vorige klant, maar dat ligt niet aan de monteur zelf, die was klasse! De 9 is dik verdiend, volgende keer een 10 met het smsje?

• Afspraken nakomen

Netjes op tijd, netjes de werkzaamheden uitgevoerd!

Prima service dat men op tijd is, alles netjes afwerken en netjes achterlaten. Hardstikke goed!

Topbedrijf

Vriendelijk komen op tijd goede service

• Afspraken nakomen

We komen tussen half 9 en 12. Da's een grote marge, maar begrijpelijk. Iets voor half 9 binnen, 10 voor 9 weer weg. Duidelijke taal. Wij hadden geen bijzonderheden en dus afrekenen en we kunnen weer een jaar door. Zo fijn dat je nergens meer aan hoeft te denken, want over een jaar nemen ze vanzelf weer contact op. Blij mee!!

Kennis goed, communicatie matig

Onze CV hangt (net als de vorige recensie) op een wat onhandige, maar niet onmogelijke, plek. De gehele service beurt ging over alles wat eigenlijk hier niet goed aan was en hoe het beter had gekund. we hebben goede service gekregen, met duidelijke uitleg. Echter zijn er meerdere manieren van kennisoverdracht en deze was niet echt prettig

Waar betaal je voor?

Op 8 juli onderhoud laten uitvoeren. De monteur was op tijd. Moest bij ons naar boven en wij hebben de cv in een kast ingebouwd. Er werd geklaagd over het feit dat meneer er niet makkelijk bij kon. Echter is het een prima cv die wij hebben maar niet zo mooi om naar te kijken. Alles was aan de kant gehaald en hij kon erbij. Kost wat moeite. 1 keer klagen is prima maar een aantal keer is vervelend. Verder voert warmte groep onderhoud uit volgens advies van de leverancier. Dit betekend dat er onderdelen worden vervangen die misschien nog goed zijn. Hier dien je als consument in onze ogen beter over voorgelicht te worden of een keuze in te krijgen. Als je die keuze niet krijgt levert dat soms frustratie op. Aan de andere kant moest er een ventilatie klepje vervangen worden maar dat kon nog wel een jaar wachten want monteur had deze niet bij zich. Hierin dus een afwijking van advies van de leverancier. Niet transparant dus wanneer het advies wel gevolgd is en wanneer niet. Het kon wel want hij kwam ook wel ketels tegen die 6 jaar niet waren gedaan. Betere voorlichting over de uit te voeren werkzaamheden volgens leverancier. Dit ook inzichtelijk maken voor de komende jaren. Marge op onderdelen inzichtelijk maken. Nu zie je een pakkingen set voor 40 euro op internet en zie je de afwijking op de factuur. Wij begrijpen dat er meer afdelingen van betaald moeten worden. Transparantie zou een hoop schelen.

Duidelijkheid, no nonsense, vriendelijk

Wederom een goede ervaring. Zo fijn als je als leek wordt laten zien waarom het nu precies geld kost en wat er stuk is. Vriendelijk en laten alles achter zoals ze het aantroffen.

ik ben blij

Heerlijk mijn CV storing is verholpen door een deskundige medewerker. Super.

Vriendelijk, vakbekwaam en transparant

Als boven en dat voor een acceptabele prijs

Service op tijd

Krijg op tijd een herinnering en komen tijdsafspraken goed na. Deskundig en vriendelijk personeel

• Afspraken nakomen

Netjes op de afgesproken tijd en het onderhoud snel en goed uitgevoerd. Ketel kan weer een jaar zijn werk doen.

Vriendelijk en volgens afspraak

Wij zijn al twee jaar klant voor onderhoud CV en ventilatiebox (nog niet de ventilatiekanalen). Er zijn nog geen storingen geweest of kapotte onderdelen, dus daarmee geen ervaring. De monteurs zijn op tijd, correct en vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Waardeloos bedrijf met slechte service

2 monteurs Langs geweest voor onderhoud cv en reinigen van de luchtkanalen. Het laatste is niet of heel slecht gebeurd. De stof hing gewoon naar buiten toe wat je zo met het oog kunt zien, laat staan de rest van de kanalen wat je niet ziet. Verder belde de beste man op dat de boiler vervangen moest worden. Compleet pakket kosten à 144,- ex btw. In vertrouwen akkoord gegeven echter na een simpele Google erachter gekomen dat deze 24,- incl btw kost. Hierop netjes een mail gestuurd voor beide klachten. Hierop word door de absoluut niet nette dame geantwoord dat ook de monteurs, bedrijf, magazijnmeester etc etc ook betaald moest worden, en dat zei ook wat moeten verdienen. Voor het stof word voorgesteld om het nu wel goed te laten doen. Nou ik heb het zelf maar gedaan, en zal mijn volgende onderhoud zeker NIET door dit bedrijf meer laten doen. Kort samengevat, niet professioneel, heel duur, en totaal niet klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Wat jammer dat dit uw mening is over Warmte Groep B.V. Onze monteurs zijn op 22 juni 2020 bij u geweest voor het onderhoud aan de cv-ketel en het reinigen van de kanalen. Bij het onderhoud is na toestemming van u, het expansievat pakket vervangen. Hierin zit het expansievat, de automatische ontluchter, de vulkraan en het overstortventiel en een half uur arbeid berekend. Achteraf had u vragen over deze prijs en is u geprobeerd uit te leggen waarom de prijzen die wij als bedrijf rekenen, hoger zijn dan de prijzen die u op internet vindt. Met betrekking tot het reinigen van de kanalen hebben wij aangegeven dat wij graag nogmaals bij u langs kwamen om de kanalen te inspecteren. U heeft dit verzoek echter afgewezen, omdat u enkel uw geld terug wilde hebben.

Goede vriendelijke monteurs Het bedrijf is goed klant gericht

• Afspraken nakomen

Monteur was niet binnen afgesproken tijd door een tegenvallende klus bij een andere klant, net voor mij. Kan natuurlijk gebeuren. Netjes gebeld door medewerker van WG. Een uurtje later kwam de monteur, die het onderhoud aan de ketel heeft gepleegd. Geen problemen verder.