Meh

Op zich snel de nieuwe ketel opgehangen. Maar om na afloop een koolmonoxide-alarm a €60 aan proberen te smeren met melden dat dit net als de rookmulder wettelijk verplicht is, dat is niet zo heel netjes natuurlijk!

• Afspraken nakomen

Vreemde review, bij u is geen ketel opgehangen zoals u aangeeft. Ook bent u geen opdrachtgever dat is uw verhuurder.

Vriendelijke onderhoudsmonteur

Monteur werkte netjes, was vriendelijk. Was naar mijn idee wel snel klaar met het controleren van de CV en schoonmaken afvoerkanaal. In ieder geval stuk sneller dan de monteur van een jaar eerder.

Sympathieke kundige man.

Keurig op tijd, vakkundig gerepareerd.

Duidelijk onderhoud

Er moest een voorplaat vervangen worden van de CV, ze kwamen met 2 mensen, 1 werd er ingewerkt. Duidelijke van de voren gemeld. De vervanging verliep prima en alles weer netjes achter gelaten.

• Afspraken nakomen

Service is goed kan het iedereen aanraden

• Afspraken nakomen

Vriendelijke kundige monteur, kleine missers, maar prima installatie

Helaas de eerste ronde de monteur ziek. Tweede ronde ging goed, fijn verlopen, echter lekte de ketel, maar er was snelle kundige storingsservice in het weekend om dat probleem (wat gevolg van klein foutje was) te verhelpen. Ik ben prima tevreden!

• Afspraken nakomen

Snelle accurate en deskundige monteur

Fijne man met goede deskundigheid en verstand van zaken, gaf ook goede tips omtrent vervangen van oude ketel

• Afspraken nakomen

Goed, netjes en vakkundig gewerkt. Mijn vragen duidelijk beantwoord.

Netjes, duidelijk en goed

De monteur was netjes en gaf duidelijk uitleg. Hij werkt goed door en nadat hij klaar was heeft hij netjes alles opgeruimd en het afval meegenomen.

Kan niet in een zin.

Mijn eerste ervaring met jullie was in 2023. Geen fijne ervaring. Na jaarlijks onderhoud bij een ander bedrijf. Nooit klachten gehad. Bij jullie moest er gelijk een nieuw expansievat en vilters enz bij wat rond de €500 ging kosten. Ik kon dat niet betalen. Hij klopte op het expansievat en zei toen, het kan nog wel 1 jaar wachten. De twijfels werden bij jullie groot. Deze monteur 1 jaar later sprak helemaal niet over een nieuw expansievat of vilters. Ik gaf aan dat mijn verwarming in de kamers niet warm werden. Hij ging die voor mij ontluchten, want die zaten helemaal onderin en heb ik nooit gezien. De vorige monteur uit 2023 zei toen dat daar niets aan te doen was, deze monteur nam aktie. Ik was er dankbaar voor deze service... Toen had ik overleg over het expansievat....hij keek de leeftijd ervan. Toen zei ik, wat is verstandig om te doen..toe gaf hij een eerlijk advies. Als deze monteur mij niet zo had geholpen, weet ik niet zeker of ik was gebleven. Dit verhaal is mijn ervaring nu bij jullie. C gotz-Zielhuis.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima ervaring met monteur van Warmte Groep.

Afgelopen donderdag hadden we een afspraak met een monteur van Warmte Groep. Alles verliep prima. De monteur was keurig op tijd, werkte vlot en netjes, communiceerde goed over de werkzaamheden en liet alles netjes achter. Ook was hij beleefd met vragen naar emmer om te gebruiken en in badkamer moeten zijn en een nette afhandeling van de betaling. Fijn dat het zo ging!

Professionele service

Als nieuwe klant heb ik de service als professioneel ervaren, afspraken zijn nagekomen op basis van vooraf bekend zijnde informatie over de cv ketel, kortom “tevreden klant”

geen service

Boze monteur: ik kan geen parkeerplaats vinden binnen 50 meter van uw huis, dus de ketel wordt niet nagekeken. Warmte Groep: geen enkele clementie (ook al kwam meteen na het vertrek van de monteur een plekje in de straat vrij, één extra rondje rijden en hij had bijna voor de deur kunnen parkeren). Binnen enkele minuten volgt via de mail een rekening die ik 'vandaag nog' moet betalen!: 100 EU 'voorrijkosten'. Nooit meer een reactie gekregen op mijn mails met voorstel tot compromis en dan willen ze dat ik ze een positieve review geef? Ik moet eerlijk zijn: de eerste 2 jaar heel goede service ontvangen van vriendelijke monteurs die goede tips gaven. Maar dit doet de deur dicht. Eisen dat je in het centrum van Amsterdam binnen 50 meter van een huis kunt parkeren? Het moet niet gekker worden!

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Monteur kwam op opgegeven tijd en bel voor het geven van zijn kenteken ivm bezoekersregeling. Vroeg toestemming voor wat extra werkzaamheden. Was beleefd.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke monteur, werkt netjes en vlot

Monteur werkt netjes en is erg vriendelijk.

Bijzonder plezierige organisatie.

Sinds enkele jaren een CV onderhoudsabonnement afgesloten. Doen ieder jaar een bezoekafspraak, waar in onderling overleg goed uit te komen is. De onderhoudsmonteur is terzake kundig en geeft goede adviezen voor eventueel extra's om de ketel optimaal te laten werken. Heb net overeenkomst iets uitgebreid om ook vervangingsmaterialen daarin onder te brengen

Niet op aan te merken

Duidelijke offerte en communicatie. Het instaleren van onze nieuwe CV ketelverliep voorspoedig. Vriendelijke monteurs en fijn dat alles even uitgelegd werd.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over de monteur

De monteur was erg serieus en deskundig. Hij werkte veel zorgvuldiger dan mijn eerdere monteur en was ook klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Goede en nette onderhoudswerkzaamheden.

monteur en stage waren net en correct

prima service

duidelijke afspraak kunnen maken de servicemonteur kwam op tijd en heeft bij de verwarmingsketel een goede onderhoudscontrole gedaan

• Afspraken nakomen

Prima service, duidelijk en snel

Ik ben altijd zeer tevreden. Duidelijke communicatie per mail / per SMS. Vriendelijke medewerkers. Denken ook mee, en komen met suggesties voor beter gebruiken van.

Duidelijke communicatie en afspraken

Meerdere bedrijven deden moeilijk over het onderhoud, omdat we de Cv en de hybride warmtepomp bij verschillende leveranciers/installateurs hadden gekocht. Bij de Warmtegroep hebben ze daar een heldere en zorgvuldige procedure voor, zodat we nu het onderhoud bij één bedrijf (WG) hebben. En door het abonnement ook voor de komende jaren.

• Afspraken nakomen

C.V. onderhoud prettig en snel gedaan

Na het onderhoud weer goed warm water in keuken en badkamer. Het was prettig geweest om te horen wat de monteur had gedaan en wat niet per se nodig was deze keer.

Goed aan te bevelen.

Zeer vriendelijk,en prima afgewerkt.

• Afspraken nakomen

Goede afspraak, bedenkelijk onderhoud!

De servicemonteur die de service uitvoerde vertelde na de service dat hij een sterke gaslicht rook in de buurt van de ketel, niet bij de ketel zelf, die had hij gecontroleerd. Advies Stedin bellen. Die kwamen na dat we de deuren en ramen hadden geopend, met een uurtje en vertelde dat dit niet hun probleem was, Stedin gaat tot de meter, dit had de monteur moeten weten. Toch de leiding afgeperst en geen lekkage waar genomen. Dit had vlgs Stedin de monteur ook zelf kunnen en moeten doen! Eind goed al goed zou je zeggen. Helaas sinds de service geeft de ketel een storing en moeten we voor warm water de ketel iedere keer resetten. Hij geeft een error waaruit blijkt dat de waakvlam niet goed is afgesteld. Na het weekend dus contact opnemen met de warmte groep en blij zijn dat het in deze tijd van het jaar niet nodig is de cv te laten branden.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review, wat wel en niet tot onze werkzaamheden behoord vindt u in onze en door u geaccepteerde voorwaarden. Waar u op doelt met de storing is niet duidelijk uw ketel heeft geen Waakvlam, ingeval van een storing kan u contact met onze klantenservice opnemen op basis van deze kunnen wij u namelijk niet herkennen.

Peppelkade 36 A

3992AK Houten