Teleurstellend

Ik was vergeten de gangkast leeg te halen waar de ketel hangt. Ik snap heel goed dat dit erg vervelend is en dat er kosten gerekend kunnen worden. De monteur is echter direct flink geirriteerd weggelopen. Het in rekening gebrachte bedrag stond niet in verhouding tot de gemaakte kosten. Bovendien stond er ook arbeidsloon op de factuur, ondanks dat er geen arbeid is verricht. Bij navraag krijg ik enkel als reactie een verwijzing naar de voorwaarden. En vervolgens een automatische mail met het verzoek de service te beoordelen.. Nogmaals, ik erken dat ik nalatig ben geweest, maar ik had gehoopt op een iets coulantere reactie.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Bedankt voor uw review, zoals u aangeeft geheel volgens onze en door u geaccepteerde voorwaarden.

Ik heb me als nieuwe klant aangemeld voor een storing aan mijn cv vervolgens direct geholpen.

Ik had een aantal storingen aan mij cv waardoor ik af en toe geen warm water meer had. Ik had snel een bedrijf nodig die mij kon helpen dat ik zo snel mogelijk weer warm water had. Je kan je natuurlijk niet voorstellen om dagen lang geen warm water en verwarming te hebben terwijl je een newborn hebt. Dus al bij al perfect en snel geholpen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.

Jammer van de Printplaat

Online aangemeld voor de controle van de ketel. Deze werkte prima maar was toe aan een B beurt. De monteur de B beurt gegeven, gevolg: storing. Na bellen met Remeha vertelde hij doodleuk dat de printplaat stuk was. Remeha vertelde dat dit kon gebeuren als je de stekker eruit haalt. Ik heb echter de stekker de stekker van de ketel niet aangeraakt, dus lijkt het me goed als er tenminste gesproken kan worden over de kosten. Helaas... De volledige 300 euro voor de printplaat kwamen bovenop de installatiedelen voor de B beurt. Anders bleef ik achter met een ketel die het voor bezoek wel deed maar na bezoek niet meer... Geen goede service als het mij vraagt.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review. Jammer dat u ons een probleem verwijt waar wij niets aan kunnen doen.

Ketel weer schoon, monteur was er best even mee bezig en is er ookserieus mee bezig geweest!

• Afspraken nakomen

Sociale monteur, alleen bijzondere afhandeling kosten

Op dinsdag 19 maart kwam een vriendelijke en volgens mij ook kundige monteur onze CV controleren. Wij werden echter direct verrast met een prijsverhoging van maar liefst 13% zonder aankondiging van Warmte Service. Nadat bleek dat er een onderdeel vervangen moest worden werd er zonder toestemming nog een onderdeel á € 24,79 toegevoegd aan de bon en dat was de monteur vergeten te vermelden. Nu vergeet ik ook weleens iets maar de manier waarop je dit brengt door de klant eerder de bon te laten betalen en het dan pas te melden is niet netjes.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review, vreemd dat u verrast bent over de abonnementsprijs omdat die namelijk die op het afspraak voorstel vermeld is. Onze excuses voor dat de monteur zoals u aangeeft niet vooraf gemeld heeft wat de onderdeel prijs is.

tegenvallend ondanks eerdere positieve ervaringen

Tijdens jaarlijkse onderhoudsbeurt cv ketel vorig jaar monteur gewezen op mogelijke wettelijke aanpassing van afvoer cv. Monteur heeft toen een foto gemaakt om dit intern te bespreken. Hij mocht aanpassing niet zelf doen. Op basis van de foto heb ik een offerte gekregen welke een goede 100 euro zou bedragen. Omdat afspraak een aantal keren is verzet, werd deze maand de situatie aangepast. Echter de betreffende monteur gaf aan dat hele afvoer met allerlei koppelstukken vervangen moest worden. totale kosten ongeveer 350 euro. Toen wel een verschil wat ik vooraf had willen weten. Veel geld voor een wettelijke verplichting waarvan de vraag is wat de meerwaarde is

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review, tussen offerte waarin een indicatie prijs opgegeven is en uitvoering zat enige maanden. Voor uw veiligheid heeft de monteur in overleg met u meerdere materialen vervangen.

Ik ben zeer tevreden

Prettig persoon, goed gewerkt en uitgelegd wat er moest gebeuren

Goede service en kwaliteit

• Afspraken nakomen

Vakkundige installatie, goede toelichting, ervaring ketel te kort

Vakkundige installatie en goede toelichting.

• Afspraken nakomen

Een goede service met een prima monteur duidelijke uitleg en netjes gewerkt

Goede service en onderhoudsbeurt

Monteur legde netjes uit wat hij ging doen en waarom. Weer een prima onderhoudsbeurt!

Vriendelijk en duidelijk

Er moest bij mij best wat gebeuren omdat ik achterstand had in het onderhoud. De monteur was vriendelijk en ook duidelijk wat er moest gebeuren en vertelde vooraf wat de kosten zouden zijn.

• Afspraken nakomen

Geen klachten, correcte afhandeling, nette meneer

Onderhoudsbeurt was in minder dan 20 minuten klaar. Wel een duur advies: vervanging drukvat

Tevreden!

Alles goed gegaan, snel klaar.

kundig en correct

monteur werkt erg netjes en liet alles schoon achter

• Afspraken nakomen N.v.t.

Vriendelijke monteur met verstand van zaken.

Ketel weer in optima forma! Vraag: wij begrepen dat wij ook terecht kunnen voor het installeren en aansluiten van een airco?

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, deskundig maar duur.

Monteur op tijd en deskundig. Paar nieuwe onderdelen fors duurder dan ik op internet voor exact dezelfde onderdelen kon terugvinden. Verbazingwekkend was dat de nota bestaande uit 6 onderdelen precies op €500,- uitkwam.

• Afspraken nakomen

Prettig, maar ook verbaasd....

Na jaren dezelfde monteur gehad te hebben, kwam er nu een jongere, die vroeg hoeveel radiatoren wij in gebruik hadden. Daarop adviseerde hij om het ketelvermogen daarop af te stellen. Prettig om eens iemand te spreken die vanuit een andere invalshoek kijkt en verbaasd dat de vorige monteur daar nooit enige vraag over gesteld heeft.

• Afspraken nakomen

Eenmalige onderhoudsbeurt CV ketel uit laten voeren. Monteur overlegde zoals verzocht over de reparaties en kosten en op basis daarvan is samen besloten wat er wel en wat er niet uitgevoerd zou worden. Zoals het hoort. Fijn!

• Afspraken nakomen

Goede service en eerlijk advies

Monteur kwam keurig op tijd, nam de tijd voor het onderhoud en gaf goede, eerlijke adviezen. Monteur gaf goede tips om te besparen op het gasverbruik.

• Afspraken nakomen

Warme service van de warmte groep

Mooi op tijd en daarna een snelle analyse. Daarna een heldere en duidelijke uitleg van de te verrichten werkzaamheden. Klangerichte medewerkers en een geweldige service. Dank.

Verbaasd

Heb een zorg unit omdat ik invalide ben, en nu was de medewerker daar naar het toilet geweest zonder te vragen. Vind dit niet kunnen heb ik mijn eigen reden voor. Hij had gewoon naar het gewone toilet kunnen gaan.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

slechte communicatie

In offerte-mail en op de site voor digitaal accepteren offerte staat "U kunt aanvinken waar u opdracht voor wilt geven". Echter kantoor vindt dat dit niet mag, alles op de offerte moet geaccepteerd worden. Heel raar en kantoor toont geen begrip dat dit voor de klant uiterst onduidelijk is. Tevens was juist de afspraak met de monteur en een ander persoon van kantoor dat ik een offerte kreeg met de prijzen, zodat ik een goede keuze kon maken. Dit omdat niet duidelijk was waarom de ketel bij warm water af en toe in storing gaat. Zowel bij de beantwoording van mijn mails als aan de telefoon wordt geen begrip getoond voor de beleving van de klant. Men wordt zelfs ongeduldig: ik moet de hele offerte accepteren en daarmee uit.

• Afspraken nakomen

U heeft een offerte ontvangen om defecte onderdelen in uw cv-ketel te vervangen, een gedeelte hiervan accepteren heeft geen zijn zoals geprobeerd aan u uit te leggen.

Aardige monteur met goede tips

Aardige monteur met goede tips

Vervelende monteur

Monteur john komt al chagrijnig binnen loopt te zuchten en te steunen praat continu tegen een niet bestaand persoon . Belt met collega’s dat hij er helemaal klaar mee is. Zegt eerst expansievat is kapot en even later kan dat wel wachten…. vaag. Heb wel mijn twijfels over het uitgevoerde werk want er is meer gebeld dan gewerkt. Als er volgende keer geen fatsoenlijke monteur gestuurd kan worden was dit de laatste keer.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review en onze excuses voor het gedrag van de monteur waar hij op aangesproken zal worden. Wij gaan u uitnodigen om de werkzaamheden te controleren,