Begripvol, geduldig en flexibel

De medewerkers en vooral Mark zijn erg sympathiek en betrokken, weten goed om te gaan met het verdriet en de keuzes die je moet maken op een moment dat je hoofd hier eigenlijk niet naar staat. Tegelijkertijd doen ze er alles aan om jouw wensen tot uitvoer te brengen. Zelfs als er toch nog andere keuzes worden gemaakt, zorgen ze voor een geruisloze uitvoering. Ze hebben ervoor gezorgd dat we met een goed gevoel op het afscheid terug kijken, een afscheid precies zoals we het bedoelden.

• Respect voor uw wensen

Dankbaar voor de waardevolle begeleiding.

Janine begeleide ons stap voor stap tot na de begrafenis. Ze voelde precies aan welke hulp we nodig hadden en adviseerde ons deskundig. Alle respect voor haar en haar begeleiding!

• Respect voor uw wensen

Zeer betrokken, accuraat, meedenkend en meelevend

Janine is heel betrokken. Duidelijk in haar uitleg, luistert heel goed en aan de hand daarvan regelt ze precies de uitvaart zoals gewenst. Alle ideeën worden mee genomen en bekeken wat waar mogelijk is. Ze is heel betrokken, zeker ook naar de kinderen. Betrokken, meelevend maar niet zalvend of zweverig. De kinderen zijn overal bij betrokken en doordat ze alles mochten zien en alles konden vragen was het voor hen veel minder spannend en eng. Daardoor konden ze alles snel een plekje geven.

Alles prima verlopen

Een fijne samenwerking en een warm contact. Snel bereikbaar en betrokken.

Gewoon goed

Kan het kort houden, goed verzorgd en netjes.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk; betrokken ; goed afgestemd.

Vanaf het eerste contact voelde ik mij gezien en persoonlijk ondersteund. Alles was bespreekbaar; werd serieus genomen en omgezet in een vorm waarmee ik tevreden kon zijn. Dat heeft deze dagen en de uitvaart zelf; makkelijker gemaakt. Ik voelde me veilig en goed begrepen. De hele vormgeving van de uitvaart; en de begeleiding tijdens de uitvaart waren heel erg mooi.

In 1 woord fantastisch

Een warme omarming van professionals en een net zo bekwaam zorgteam. De begeleiding is vanaf het begin tot de dag van crematie heel mooi geweest. Mark keek door onze ogen mee en begreep wat onze wensen waren. Het gaf ons rust en uiteraard vertrouwen.

Teamwork

Teamwork.

• Respect voor uw wensen

Professionele ondersteuning bij het Afscheid nemen

Zeer ondersteunend! 24/7. Geen moment het gevoel gehad dat ik teveel gevraagd had en alle ondersteuning gekregen wanneer men die nodig had. Erg prettige en menselijke ondersteuning, Top!

• Respect voor uw wensen

Er waren nogal problemen na het overlijden van mijn man. Janine heeft dit fantastisch opgelost

Meedenkend

Zonder overdreven sentiment, menselijk en hulpvaardig. Precies wat wij nodig hadden.

Alles super goed geregeld

Alles goed geregeld

Alles perfect geregeld

Vriendelijke, meedenkende uitvaartverzorger

Warm

Rust en warmte dat hebben wij ervaren

• Respect voor uw wensen

alles uitstekend en heel respectvol geregeld

Mijn eerste ervaring als directe familie betrokken bij een uitvaart. Het verliep allemaal vlekkeloos. Er is een heel sfeervolle kaart gemaakt. Het contact was heel vriendelijk en zo persoonlijk als ik het zelf liet zijn. Heel goed aangevoeld.

Fijne persoonlijke benadering in het teken van vervulling van wensen

Super goede begeleiding

We zijn echt ontzorgd, zeer deskundige begeleiding.

Persoonlijk, begripvol, steunend

Het hele team luisterde naar óns en onze wensen en behoeften. Ook niet uitgesproken behoeften werden opgepikt, aangetipt en indien nodig aangevuld of vervuld. Een warm en veilig bad. De uitvaart van mijn moeder elders was prima, niets op aan te merken. De uitvaart van mijn vader nu was een echt afscheid. Een heel belangrijk deel van mijn rouwproces en al die tijd was ik veilig en werd ik omarmd en dagelijks begeleid en betrokken.

aandacht en respect

Goed intake gesprek met Mark. Onze wensen uitgesproken .Alles goed duidelijk gemaakt en besproken. De uitvaart is conform onze wensen verlopen. We zijn dan ook (ondanks ons verdriet) tevreden over hoe alles verlopen is.

Warm

Zeer prettig en warm contact. Straalt veel rust en begrip uit. Mooie opbaarruimte met toepasselijke sfeer. We zijn ook heel dankbaar dat jullie als 1e spreker hebben opgetreden. Een geweldig verhaal over onze vader/echtgenoot.

Alles prima geregeld

Afspraken goed nagekomen goede adviezen en opdringerigheid

Perfecte verzorging van het afscheid van mijn vader

Veel aandacht voor details en alles tot in de puntjes geregeld. Fijn dat ook alles via 1 persoon geregeld kan worden en dat je zelf niet alles afzonderlijk dient te regelen, zoals bloemen etc etc

Als een warme deken van troost om me heen.

Dan onverwachts komt je man te overlijden zo veel verdriet, onmacht. We hadden niks geregeld voor een uitvaart. Dus moest de keus alleen maken. Maar wat zijn mijn kinderen en ik zelf blij geweest dat de keuze op jullie is gevallen. Caroline is gelijk bij ons geweest en heeft al onze wensen besproken en advies gegeven. Dat ging met een lach en een traan. Alles is heel snel en ontzettend netjes en liefdevol gegaan. Mijn wens was dat mijn man thuis zou komen tot aan de crematie. Ook het afscheid was zo warm en apart gegaan. We hebben het leven gevierd van mijn man. En dit alles heeft ons zo veel steun en iedereen sprak er vol loof over. Dat het een hele mooie uitvaart was. En ook de mannelijke medewerkers hebben ons heel liefdevol bij gestaan met het verzorgen van mijn man en de begeleiding van de rouwstoet. Nogmaals onze hartelijke dank.

De hele zorg voor de uitvaart wordt van je overgenomen.

Van het begin tot het einde ervaren wij een warme zorg om de uitvaart van onze geliefde zo goed mogelijk te begeleiden. Veel dingen werden voor ons geregeld en we kregen goede adviezen van de uitvaartverzorgster. Ook op afstand was het mogelijk om via Whatsapp dingen goed te regelen. We zijn meer dan tevreden !

We zijn zeer professioneel geholpen en volledig ontzorgt.

Een professioneel bedrijf We hoefden ons nergens zorgen om te maken, alles was goed geregeld. Meedenken en inlevend. Vriendelijke medewerkers Respectvol Kortom, wij zijn zeer tevreden.

Over Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland

Als u afscheid van iemand moet nemen is dat een emotionele gebeurtenis. Tijdens onze begeleidingsdagen geven we met liefde en respect vorm aan het afscheid en stimuleren daarbij de eigen inbreng van de nabestaanden, luisteren we naar het unieke verhaal van de dierbare waarvan afscheid genomen moet worden en nemen we alle tijd om nabestaanden alle zorg en aandacht te geven die zij nodig hebben. Register Uitvaartbegeleiders Mark de Bruijne, Caroline Giltay en Janine Schouls zijn er voor u.

Over Uitvaartscore.nl