Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland heeft ons volledig ontzorgd!

Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland heeft ons volledig ontzorgd en op een hele warme wijze de uitvaart van mijn schoonvader geregeld. Aan alles werd gedacht en e.e.a. werd op een hele rustige wijze geregeld. Er werd de tijd voor ons genomen; een erg fijne ervaring.

heel waardig

Het was een afscheid van stijlvol en waardig

Een fijne respectvolle warme begeleiding in deze verdrietige tijd

Ik ervaarde de gehele uitvaart als een warme deken. Zeker als dank naar Mark die op zijn eigenwijze de menselijke kennis Goed beheerste. De rust die mark uitstraalde en het luisterd oor. Hij stelde mijn vader gerust om dagelijks langs te komen. De toespraak heeft Mark zo mooi gesproken. Alles kon goed besproken worden. Ik weet dat er weer een kans is dat ik in de toekomst weer een ouder kan gaan missen dan zou ik zeker jullie weer benaderen. Nogmaals heel hartelijk dank voor alle goede zorgen van het begin tot het einde. Mark.. Je bent een toppertje. Mvgrt Connie Roeting

Mooi en waardevol afscheid.

Wij als familie zijn zeer tevreden over het verzorgen van het afscheid van mijn man, onze vader en opa. Wij zijn begeleid door Mark. De kennismaking hebben wij als zeer prettig ervaren. Mark is rustig en integer en zeer professioneel. Het is een mooi en waardig afscheid geworden. Mark heeft ons goed begeleid en ons 'aan de hand' meegenomen, ontzorgd en geadviseerd. Er komt in de 1e week zoveel op je af, naast de emotionele rollercoaster waarin je als familie zit, moet er ook gelijk veel geregeld worden omtrent de uitvaart. Samenwerking met Mark voelde van het eerste moment als zeer vertrouwd. Alsof hij bij de familie hoorde. Mark hartelijk dank voor al je goede zorgen.

Voldeed aan verwachting

Bijzonder was dat Janine de mogelijkheid heeft onderzocht voor de herbegrafenis van de partner van Mevr. van Harten. Nu zijn ze weer bij elkaar in hetzelfde graf. Alle lof voor Janine!

Goede begeleiding ontvangen tijdens een verdrietige periode.

Duidelijke uitleg wat er allemaal moest/ging gebeuren. Nam er ruim de tijd voor. Luisterde goed en hoe belangrijk is dat wanneer je plots met een overlijden van een familielid te maken krijgt. Heeft ons bijna dagelijks op de hoogte gehouden. De begrafenis is goed geregeld en uitgevoerd.

Uitstekend.

Zeer vriendelijke en deskundige contacten.

Goede begeleiding en waardevolle uitvaart

Onze ervaring met Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland kan ik niet anders benoemen dan dat we de manier hoe zij met ons zijn omgegaan bijzonder waarderen. ze namen de tijd om met ons te spreken, de begeleiding was goed - afspraken werden nagekomen - het was voor ons een waardevolle uitvaart

Meegaand en meedenkend

Ik heb het als zeer prettig ervaren dat met een klein beetje informatie geven, ze er iets moois van wisten te maken.

Een warme hand in droevige tijden

Fijne begeleiding vanaf het moment dat onze moeder tot euthanasie besloot, is toch net wat anders als iemand die spontaan overlijd, Goede adviezen en gevolgd in onze wensen. Me gezocht naar oplossingen (grote groep mensen bij elkaar) en duidelijk tijdig laten weten dat niet Mark maar Carolien de uitvaart ging leiden.

Bijzonder vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen in deze voor ons trieste periode

Met veel geduld en heel vriendelijk op een persoonlijke manier zijn wij de week “doorgeloodst”. Maar ook tijdens de uitvaart was alles perfect geregeld. Wij zijn ontzettend tevreden.

snel en volgens afspraak ondersteund in met name de administratieve zaken

Mark heeft zeer snel en punctueel ons geholpen in met name alle zaken rondom de begrafenis. denk aan ziekenhuis, gemeenten, kerkgebouw, beeld en geluid, kaarten, advertentie. Wij konden ons concentreren op de te maken keuzen, de inhoud van de dienst, teksten van advertenties enz.

Prettige begeleiding.

In verband met de afstand is bijna alles via telefoon/app/mail geregeld. Mark reageerde vriendelijk, snel en adequaat.

Warme en persoonlijke begeleiding

Goede bereikbaarheid altijd toegang tot het mortuarium. Fijn dat er wordt meegedacht en toch het gevoel krijgen dat je het allemaal zelf mag bepalen.

Ontzorgend. Respectvol. Liefdevol.

Van begin tot eind is er vol liefde en respect door Mark gehandeld. Zonder dat je het merkt neemt hij alles in zich op en weet tot in detail de uitvaart te laten zijn zoals je het hebt gewenst. Chapeau.

Alles is super goed geregeld.

Uitvaart schouwen Duiveland is een warm bedrijf er is niks teveel voor ze .

Een passende uitvaart met prettige begeleiding

We zijn goed begeleid door Mark de Bruijne en hij dacht goed mee over van alles. Alles was bespreekbaar ook en mogelijk. En op korte termijn natuurlijk, ook in het weekend. En tijdens de plechtigheid was Mark er met mooie en passende woorden. Op het laatste moment gevraagd en toch goed gekomen. Niet te droef, niet te afstandelijk, maar met gevoel en stijl. Mijn vader zou tevreden zijn geweest, wij zijn het in ieder geval.

fijn contact en alles prima geregeld

Waren zeer tevreden met het contact en de begeleiding van de uitvaart van onze moeder.

Een betrokken uitvaartverzorger met oog en oor voor de klantwensen

Er is ruim de tijd genomen om onze wensen te bespreken met meedenkende en adviserende uitvaarverzorger. Ook is alles goed uitgelegd en vastgelegd inclusief de kosten e.d.

alle zorgen uit handen genomen, ultieme service en persoonlijke aandacht

Ervaring met de persoonlijke service van Rien en Mark, zoals de uitvaart van mijn moeder 4 jaar geleden en nu wederom alle zorgen uit handen genomen bij het overlijden van mijn vader is in woorden niet samen te vatten. Zo geweldige steun, zo ontzettend gewaardeerd, service tot in de kleinste details. Uitmuntend. Mensen met een warm hart die je door de zware tijden heen helpen.

Heel prettig

De begrafenis is in alle opzichten goed verzorgd

In de aanloop naar de begrafenis, op de dag zelf en daarna zijn we voorzien van de nodige ondersteuning.

Mooi, persoonlijk en betekenisvol.

De wijze waarop Mark en zijn mensen de uitvaart van mijn moeder begeleid hebben was erg goed. Ze namen veel regelwerk uit handen en maakten het voor ons mogelijk om aandacht voor elkaar en het verlies te hebben.

betrokken en goed bereikbaar.

Goede ervaring, eerlijk en duidelijk. zeer attent en prima gecommuniceerd

Uitstekende begeleiding!

We zijn zeer tevreden met alles wat jullie ons hebben geboden en in het bijzonder de prettige accurate ondersteuning van Caroline. Ook in omarming was alles netjes en verzorgd. Dank hiervoor! Hartelijke groet, Namens de familie Frans en Jolanda Kloet

Over Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland

Als u afscheid van iemand moet nemen is dat een emotionele gebeurtenis. Tijdens onze begeleidingsdagen geven we met liefde en respect vorm aan het afscheid en stimuleren daarbij de eigen inbreng van de nabestaanden, luisteren we naar het unieke verhaal van de dierbare waarvan afscheid genomen moet worden en nemen we alle tijd om nabestaanden alle zorg en aandacht te geven die zij nodig hebben. Register Uitvaartbegeleiders Rien de Bruijne en Mark de Bruijne zijn er voor u.