De Omarming doet zijn naam eer aan!

Warme, volledige, ondersteuning ervaren.

Ongelooflijk super verzorgt in elk woord der zins

heel ervaren op een deskundige manier omgaan met mensen !

Zeer menselijke en respectvolle begeleiding

Na het overlijden van mijn man kwam het verzorgingsteam en gaf ons alle ruimte om mee te helpen met verzorgen en opbaren in de onze woning. Ook kwam Mark regelmatig langs om onze wensen betreffende de rouwkaart en de dienst voor crematie te bespreken. Hij nam dan alle tijd. Al onze ideeen en muziekwensen werden door hem verwerkt in een prachtige presentatie. Wij kregen dan steeds de mogelijkheid om nog een en ander aan te passen. Gedurende die hele periode heeft hij zeer met ons meegeleefd en aangevoeld wie mijn man was.

begeleid met gevoel voor de nabestaanden

Met gevoel en warmte werden we aan de hand meegenomen door de dagen na overlijden, zoveel steun gehad aan jullie, dank je wel!

Liefdevol

Caroline en Mark hebben zich met volle overgave ontfermd over onze zoon Tim na zijn noodlottige ongeval met zijn motor. Met alle liefde is Tim voor ons toonbaar gemaakt, hiervoor zijn wij ze eeuwig dankbaar. Hierna hebben Caroline en Mark ons verder begeleidt in de dagen die volgde, mede dankzij hen is de uitvaart van onze Tim een dag geworden om nooit te vergeten.

Zorgvuldig, afspraken correct nagekomen, goede aandacht, altijd bereikbaar en 'oog'voor de persoonli

Zoals hierboven omschreven

Heel goed

Bram, Anja en Danny hebben na het overlijden van onze tante ons heel goed bij gestaan. De verzorging was heel mooi en waardig. Ook de uitvaart zelf was precies zoals we het in gedachten hadden. Voor Bram was geen enkele moeite te veel. Zijn rustige manier om alles te regelen is zeker een compliment waard.

Alles was prima geregeld

Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland heeft alles rondom de crematie prima geregeld en zeer waardevol verzorgt.

perfect en persoonlijk

Bijzondere en persoonlijke uitvaart van onze moeder en oma., met veel aandacht voor ons als nabestaanden en onze wensen.

Heel behulpzaam en liefdevol.

De begeleiding deed onze moeder goed om dit verlies te dragen.

wij zijn erg goed geho[pen

na het overlijden van mijn moeder zijn wij in alles heel goed geholpen

Liefdevol

Caroline en Mark hebben zich met volle overgave ontfermd over onze zoon Tim na zijn noodlottige ongeval met zijn motor. Met alle liefde is Tim voor ons toonbaar gemaakt, hiervoor zijn wij ze eeuwig dankbaar. Hierna hebben Caroline en Mark ons verder begeleidt in de dagen die volgde, mede dankzij hun is de uitvaart van onze Tim een dag geworden om nooit te vergeten.

Fijne samenwerking, veel zorg goed geregeld door Mark.

Fijne samenwerking, veel zorg ontnomen allemaal goed geregeld door Mark.

Goede service in moeilijke tijden

Een zeer kundig,mee denkend bedrijf, die met veel passie hun beroep uitoefent.

Prima service. Meedenken en vrijheid laten in de manier waarop de uitvaart gewenst wordt door de nabestaanden.

Alles zeer goed geregeld

Alles perfect geregeld

Zie tekst hieronder

Bram heeft ons goed geholpen en er was een goed draaiboek . Ik wacht af hoe de verdere afhandeling zal zijn zoals het met de urn zal gaan die nu in jullie bezit is .

Heel erg goed

Heel goede service

Erg meelevend en de aandachtspunten op de juiste plaats

Erg meelevend en de aandachtspunten op de juiste plaats

Heel goed. Jullie zijn geweldig.

Ben heel blij geweest met de zorg en begeleiding van Caroline. Voor haar ook best heftig twee keer de familie te begeleiden in een week . Maar ook alle zorg van Rien .Onze dank hier voor. ik zal jullie zeker bij andere aanbevelen.. Groet Lena Duinhouwer

Bram Sturm heeft de uitvaart van mijn zus met passie en compassie verzorgt. Gebouw “de omarming” kan ik ook iedereen aanraden om een dierbare in op te baren. Zo fijn om daar naar toe te kunnen wanneer je wilt.

Stijlvol...Klasse!

De uitvaartzorg en de begeleiding waren perfect

Prima verzorgt.

Wij hebben betrokkenheid, steun en toewijding ervaren van Rien en de andere medewerkers. Er werd echt geluisterd naar onze wensen en deze zijn ook zo uitgevoerd. Mede hierdoor hebben we op een hele goede manier afscheid kunnen nemen van onze dierbare.

Over Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland

Als u afscheid van iemand moet nemen is dat een emotionele gebeurtenis. Tijdens onze begeleidingsdagen geven we met liefde en respect vorm aan het afscheid en stimuleren daarbij de eigen inbreng van de nabestaanden, luisteren we naar het unieke verhaal van de dierbare waarvan afscheid genomen moet worden en nemen we alle tijd om nabestaanden alle zorg en aandacht te geven die zij nodig hebben. Register Uitvaartbegeleiders Rien de Bruijne en Mark de Bruijne zijn er voor u.