Persoonlijk,

Vooraf had ik telefonisch contact gehad dat we een uitvaartbegeleiding zochten die informeel, persoonlijk en flexibel wilde zijn.En dat we de ruimte wilden om veel zelf te regelen/doen. En passend bij een overlijden en de wensen van een jonge vrouw. Dit hebben ze zeer passend allemaal waargemaakt in de week na het overlijden van mijn dochter.

Afscheid was geheel naar de wens van mijn moeder.

Ik heb de zorg en de aandacht voor mijn moeder en nabestaande als respectvol ,waardig en troostend ervaren.

Heel goed

Heel persoonlijk en het voelde als een warme deken

Een mooi afscheid zoals mijn moeder het wilde

We hebben alle medewerking gekregen van de uitvaart begeleider als het personeel van Borrendamme. Mijn broer en ik, en verdere familie vonden het allemaal super goed verzorgt.

Alles is uitstekend en plezierig verlopen

goed opgevangen en erg fijne begeleidster

Steunt en Ontzorgt in een moeilijke periode.

Het spreekwoord “ een aardje naar zijn vaartje“ is hier van toepassing. Met dezelfde empathie is Mark er voor je. Niets lijkt te veel, en het is althans onze ervaring allemaal naar tevredenheid geregeld. Het is juist in een periode van verdriet en waar je het overzicht kunt kwijtraken fijn als er met je meegedacht wordt. Complimenten dat je er echt voor ons was, dat kun je niet faken zo ben je en die oprechtheid voel je als nabestaanden. Dankjewel

uitstekende, respectvolle uitvoering van de laatste wens van de overledenen.

Mark heeft op een mooie en respectvolle persoonlijke wijze de uitvaart voorbereid en uitgevoerd.

Zorg met hoofd,hart en handen, zijn 100% waargemaakt door Mark. Waarvoor dank. En de woorden gesproken op het graf, lees ik vaak terug vandaag begraaf ik jou in mij, zo MOOI en WAAR.

Heel fijne en persoonlijke ondersteuning

Van het begin tot het einde een fijn contact en goede begeleiding en laagdrempelig met beantwoorden van wensen en vragen

Op de moeilijkste dagen in je leven , je zo warm opgevangen voelen.

Alles werd precies gedaan en geregeld zoals wij dit als familie wilde hebben. De kinderen werden op een fijne manier bij de uitvaart betrokken.Begreep van het eerste moment onze wensen en deze werden keurig uitgevoerd . Niks was te veel voor Mark.Mark was altijd goed bereikbaar en hielp ons op een eerbiedige manier van het begin tot het einde van het afscheid . Een aantal weken na de uitvaart was Mark er nog steeds voor een goed en fijn gesprek met moeder . Kortom een fijne beleving in een treurige periode.

Perfecte ondersteuning en begeleiding tijdens een van de moeilijkste momenten in het leven.

Het was zo fijn om op dit onbekende en tevens pijnlijke pad gesteund en begeleid te worden door Mark en Janine. Zij hebben ervoor gezorgd dat we op een relatief makkelijke manier beslissingen hebben kunnen nemen over een prachtige en bij mijn vader passende uitvaart. Ondanks de pijnlijke reden kijken we daar met een goed gevoel op terug. Dank jullie wel daarvoor!

Mijn ervaring was heel goed.

Van begin tot het eind was alles goed en heel vertrouwelijk. De samenwerking was uitstekend.

Zeer net bijgestaan door het personeel in mooie rustige ruimtes in de Omarming.

Door goed te luisteren, fijne gesprekken en het denken in mogelijkheden is er een uitvaart ontstaan die perfect klopte.

Betrokken, duidelijk, meedenkend, laagdrempelig, behulpzaam.

Wij hebben de uitvaartverzorging ervaren als zeer prettig. We hebben het meest te maken gehad met Mark, die op elk moment met ons meedacht en ons kon voorzien van informatie. Hij was een luisterend oor en heeft ons goed ondersteund. Met Caroline hadden we iets minder te maken, maar ook haar begeleiding was fijn. Kortom, wij zijn, ondanks ons verdriet, erg fijn begeleid.

Dik, dik , dik tevreden!!!

Fijn persoonlijk contact, gelijk eigen! Rekening houdend met persoonlijke wensen!

Onvergetelijk

Alle zorgen zijn mij uit handen genomen, het was een ontzettend mooi afscheid! Het had niet beter gekund

zeer goed

onze ervaring is dat alles heel netjes is verzorgd en heel correct. we voelden ons gelijk op ons gemak bij Mark.

Ondanks het verdriet een hele fijne ervaring

We hadden al veel geregeld met Mark voor het overlijden van mijn man Dit gaf voor ons heel veel rust er werd goed geluisterd en geadviseerd We konden altijd bellen als iets niet duidelijk was Het opbaren in de omarming was echt heel mooi en fijn dat je er altijd naar toe kon als je dat wilde Ondanks de moeilijke tijd gaf het toch een goed gevoel

gewoon netjes en goed verzorgd

alles goed overlegd en mij vertrouwen gegeven.

Voldeed aan onze wensen

Klantvriendelijk, soepel, makkelijk contact, geduldig

Zeer zorgzaam en meedenkend

We werden erg goed begeleid en goed voorzien in onze persoonlijke behoeften.

Caroline kwam binnen en we hadden gelijk een klik.

Wij hebben een uitstekende ervaring met jullie. Het was allemaal perfect verzorgd.

uitstekend

Ik ben onder de indruk van de vakkundige, maar toch warm menselijke begeleiding.

Meer dan prima verzorgd

Het contact met Mark was geweldig. Naast onze eigen inbreng, weet hij het heel mooi aan te vullen. Hij heeft de toespraak voor ons gedaan en dit op een hele mooie wijze.

Over Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland

Als u afscheid van iemand moet nemen is dat een emotionele gebeurtenis. Tijdens onze begeleidingsdagen geven we met liefde en respect vorm aan het afscheid en stimuleren daarbij de eigen inbreng van de nabestaanden, luisteren we naar het unieke verhaal van de dierbare waarvan afscheid genomen moet worden en nemen we alle tijd om nabestaanden alle zorg en aandacht te geven die zij nodig hebben. Register Uitvaartbegeleiders Rien de Bruijne en Mark de Bruijne zijn er voor u.