Ontroerend, meelevend, prachtig

Eigenlijk zegt de titel al genoeg. De zorg en toewijding waarmee werd meegedacht én vooruitgedacht was geweldig. Daardoor is de opbaring van mijn moeder zowel waardig als mooi verlopen.

Superfijn en mooi

Wij hebben het als familie superfijn ervaren en het ziet er allemaal prachtig en warm uit

• Verzorging N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

De invulling was vanaf start heel vertrouwd en open en dat is zo tot het einde gebleven

Zoals ik al mondeling heb aangegeven is de ontvangst vriendelijk en zeer open geweest en hebben de dames precies dat gedaan wat er ook verwacht werd. Beter kon niet !!!

• Betrouwbaarheid

Warm met een luisterend oor !

Warm en liefdevol ontvangen! Iedereen kan op zijn eigen manier en op het tijdsstip dat hen uitkomt afscheid nemen van hun dierbare. Verder heeft Carla een luisterend oor en geeft je goede raad, de andere medewerksters zijn ook warm en liefdevol. Dank jullie voor de goede zorg, wij hebben dit als zeer prettig ervaren !

• Betrouwbaarheid

Heel erg bedankt voor alle goede zorgen en de begeleiding bij het afscheid van onze pap,, schoonvader, en opa

• Betrouwbaarheid

Als zeer positief ervaren dat een ieder op elk gewenst moment van de dag afscheid kan nemen.

Mooie warme, nette kamer. Is al mooi ingericht maar je kunt hem nog naar eigen smaak verder inrichten. Bezoektijden kun je zelf invullen, in kleinere groepjes en niet het massale, en vaak als kil ervaren, zoals bij een mortuarium.

• Betrouwbaarheid

Er wordt met ontzettend veel respect met de overledene en de familie omgegaan.

Ondanks de vervelende tijd waarin we afscheid moesten nemen van onze moeder, en ondanks alle beperkingen, hebben jullie met jullie locatie er voor gezorgd dat wij op een zeer prettige en waardige manier dit afscheid hebben kunnen doen met onze gezinnen en de genodigden. Jullie toonden zeer veel respect en wisten de regels op een zeer prettige manier te hanteren. Met het mooie zaaltje achter waar we met sommige familieleden toch nog koffie konden drinken en gesprekken hebben kunnen voeren was ook zeer prettig.

Comfort in alle rust

Met expertise gastvrij ontvangen. Gastvrouw(en) staan voor u klaar om met u mee te, blijven, denken. 24 uurs service ervaren als erg prettig voor ons en mede nabestaanden.

Warm

Positieve ervaring

Liefdevol

Carla is een liefdevol, warm persoon. En dit voel en zie je terug in het Groethuis. Fijn ingericht en alle tijd en ruimte om afscheid te nemen. Je krijgt een sleutel zodat je er naar toe kan gaan wanneer je wil. Dankjewel Carla voor alle goede zorgen ♡

• Betrouwbaarheid

verdriet liefde kalmte rust en warmte

wij hebben het als zeer fijn en prettig ervaren, mooie kleuren en materialen gebruikt. het was fijn om er bij onze dierbare te zijn. het is niet alleen verdriet en dood maar door de inrichting ook kalmte rust en liefde ook wetende dat er elke morgen bij onze moeder is gekeken of alles nog goed was zodat wij niet ineens voor verrassingen zouden komen te staan. bedankt dat onze moeder haar laatste dagen in deze prachtige kamer heeft mogen doorbrengen, het heeft ons ook een stukje geholpen.

• Betrouwbaarheid

Zorgt voor veel troost, rust, respect, mooi afscheid met alle tijd voor iedereen.

Je kunt in alle rust, in tijd die je zelf wilt en kiest, afscheid nemen van je dierbare. Alles kan, alles mag. Hulp is er als je dat wilt. Heb je wensen, dan worden die gehonoreerd. Het kon niet beter, zorgvuldiger en alles met diepe respect.

In 1 woord geweldig

Wij hebben het als heel fijn ervaren en zijn heel blij dat ons mam in het groethuis opgebaard heeft gelegen. Zo persoonlijk en je kunt er naar toe als je wilt wat wij ook veel gedaan hebben. Familie en kennissen vonden het ook geweldig . Carla ook bedankt voor je goede zorgen en je kunt trots op jezelf zijn dat je het groethuis zo mooi en warm hebt ingericht, . Het is toch fijn voor de verwerking dat we het goed hebben gedaan om gebruik te maken van het groethuis, heel anders dan in een rouwcentrum. Wij vonden het allemaal geweldig. Heel hartelijk bedankt voor alles.

• Betrouwbaarheid

Respectvol warm en hoe gek het ook klinkt sfeervol. Wanneer we ook wilde we konden altijd bij onze dierbare overledene terecht. Carla was continue bereikbaar als we iets wilde vragen of weten. Na de avondwake een super ontvangst gehad in de huiskamer alwaar we tijd en ruimte kregen om gezamenlijk een laatste groet te brengen. We raden "Het Groethuis" zeer zeker aan het was geweldig om in een moeilijke tijd zoveel warmte en steun te mogen ontvangen van Carla.

Rustige inrichting.

• Betrouwbaarheid

Onze ervaring was erg goed. het was er sfeervol en liefdevol opgevangen door de medewerkers, en raad het iedereen aan. Vooral dat je kon gaan wanneer je wilde. Ook was hij netjes verzorgd

• Betrouwbaarheid

Het Groethuis was 7 volle dagen ons 2e "thuis" Een prachtige plek om in alle rust afscheid te nemen, in een sfeervolle kamer, 24 uur per dag. Het heeft ons erg geholpen, mede door de warmte en liefdevolle begeleiding van Carla. We hebben het als iets heel fijns en persoonlijks ervaren en het heeft ons zeker goed gedaan in die moeilijke periode van loslaten.

• Betrouwbaarheid

Wat een fijne locatie om gepast afscheid te nemen.

• Bereikbaarheid (locatie) N.v.t.
  • Toegankelijkheid (24-uur) N.v.t.
  • Verzorging N.v.t.