Zeer goede en fijne begeleiding

• Betrouwbaarheid

In een verdrietige periode heeft Carla ons met warmte, betrokkenheid en deskundigheid geholpen.

Bij het afscheid van onze ouders heeft Carla op een hartverwarmende wijze geholpen. Ze slaagt erin om, meteen vanaf het begin, de nodige zaken te regelen en toch tijd te nemen voor het persoonlijke gesprek. Ze denkt in mogelijkheden en geeft advies vanuit ervaring. Voor iedereen neemt ze tijd om te informeren hoe het gaat. We kijken terug op een mooi afscheid en zijn dankbaar dat ze ons door deze verdrietige periode heeft geloodst

• Betrouwbaarheid

We zijn erg tevreden over de begeleiding door Carla

Carla heeft ons zeer goed begeleid na het overlijden van mijn vrouw en onze moeder. Door het maken van een duidelijke planning wisten we wat er van ons werd verwacht en wat wij konden verwachten. Daardoor was er voor ons voldoende ruimte voor het daadwerkelijk afscheid nemen. Bijzonder fijn vonden we dat we voor de opbaring gebruik konden maken van een kamer in Hét Groethuis, een rustige en prettige ruimte waar we op ieder tijdstip van de dag naartoe konden en waar we in een bijna huiselijke sfeer afscheid konden nemen. We zouden het zeker aanraden om Carla in te schakelen bij het regelen van een afscheid. Hoe moeilijk en verdrietig de situatie ook is, door haar betrokken houding helpt ze je hier op een goede manier doorheen.

Heel liefdevol

Wij zijn enorm tevreden over Carla en haar team. Zij stuurde waar nodig maar gaf ons de ruimte om onze creativiteit kwijt te kunnen. Het voelde ook meteen heel goed. Ze was duidelijk maar niet overheersend. Ze heeft alles heel goed en liefdevol geregeld. Achteraf is er niets wat we anders hadden willen doen dus dat zegt genoeg. Als ik 1 tipje mag geven: Op het condoleanceregister op de site waar je een bericht kunt achterlaten, zou het fijn zijn als dat in volgorde binnen komt. Dus de recentste berichten boven aan.

VAKVROUW

ik kan hier heel veel woorden neer schrijven maar dan zou ik haar nog tekort doen in een woord een VAKVROUW, Carla dank je wel, P.

• Betrouwbaarheid

Veel verdriet maar wel een mooi persoonlijk afscheid. afscheid

Carla was geintresseerd in de situatie en in ons, neemt op een rustige duidelijke manier alle regel zaken door . We hebben wensen rondom verzorging van ons mam en thuisopbaring in vervulling zien gaan, iedereen mocht betrokken zijn. Carla kwam dagelijks langs en veel ging via mail zodat alles duidelijk was. Hierdoor hebben we een mooi afscheid gehad met kinderen en kleinkinderen.

• Betrouwbaarheid

Zoekt u een secure, lieve, niet op de voorgrond tredende onderneemster. Dan bent aan het goede adres.

• Betrouwbaarheid

Betrokken, deskundig en respectvol.

Carla neemt je mee in het gehele proces en is zeer betrokken. Ze heeft een team van deskundigen om haar heen. Ze laat iedereen in zijn/haar waarde. Ze is erg goed in luisteren en kijken naar de nabestaanden, en oprecht geïnteresseerd in ieders wens.

• Betrouwbaarheid

Dankzij Carla heeft mijn vader een warm en bijzonder afscheid gehad.

Carla verstaat haar vak maar is daarnaast ook zeer lief en betrokken.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over het persoonlijk afscheid

Mijn kinderen en ik hadden vanaf het eerste moment een klik met Carla. Zonder haar begeleiding hadden wij dit afscheid niet zo mooi voor elkaar gekregen. Zij was er voor ons en gaf ons alle ruimte voor onze persoonlijke inbreng. We zijn blij met alle keuzes die we rond het afscheid van mijn man Kees genomen hebben.

warm en betrokken begeleiding

de ervaring met Carla voor en na het overlijden van mijn man heb ik als warm en betrokken ervaren.

• Betrouwbaarheid

Lieve vrouw,meedenkend,alles was netjes geregeld,en een mooi groethuis

Mooie uitvaart gehad.

Een liefdesvolle uitvaart

Ondanks regels met het Coronavires heeft mijn vrouw een mooie uitvaart gehad en dat verdiende ze ook. Ben Carla Saris uitvaartbegeleiding en haar team heel dankbaar dat de voorbereiding en deze dag zo goed en mooi verlopen is.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende begeleiding van de uitvaart van mijn vader!

Uitstekende begeleiding van de uitvaart van mijn vader!

Heel betrokken en fijn

Wij zijn heel goed en fijn begeleid tijdens het regelen van de uitvaart van ons pap. Carla is erg betrokken en luistert goed naar alle wensen wen maakte deze samen met ons Tot een mooi afscheid.

Betrokken en empatisch

Onze ervaring met Carla is zeer positief. Van A tot Z begeleid zij het hele traject en neemt veel zorgen uit handen. Regelt alles tot in de puntjes.

Was in één woord; TOP

De begeleiding die ik heb mogen ervaren voor en bij de uitvaart van mijn man, was in een woord, Top.

Fantastische begeleiding

Carla heeft ons op een fantastische manier begeleid in deze bizarre tijd. Met veel respect en vakkundigheid.

Fijne samenwerking

Alles was keurig netjes verzorgt. fijne samenwerking met Carla en ondanks de corona tijd heeft het ons een fijn gevoel gegeven om een mooi afscheid te geven.

Super goed

Alles was perfect geregeld.

Warme lieve vrouw

Carla is een super lieve vrouw. Die alles met haar hart doet. Ook is ze super eerlijk. Wat zij allemaal voor ons heeft gedaan is in 1 woord geweldig nogmaals bedankt Carla. Xxx

• Betrouwbaarheid

Carla heeft ons super geholpen door deze moeilijke tijd.

Helaas is onze man/vader in het ziekenhuis in Duitsland overleden. Carla heeft er alles aan gedaan om hem zo snel mogelijk naar huis te halen. Vanwege de Corona maatregelen is de crematie anders verlopen als je van te voren ooit kunt bedeken maar dankzij Carla hebben we een prachtig afscheid gehad.

fantastische persoonlijke benadering

ruimte voor zelf invulling, meedenkend en erg persoonlijk. Rustig en de tijd nemend. Accuraat en snel. Ongedwongen en met respect. Een stabiele factor in een roerige tijd. Zeker aan te bevelen. Erg persoonlijk en intiem Groethuis.

Warm en geruststellend

Carla heeft ons goed gesteund in een proces, wat ik denk, dat moeilijk is voor iedereen. Er is zoveel dat geregeld moet worden en Carla begeleidt je in dat proces in een warme en open manier. Alles wat je moet organiseren voelt bij haar als een stap in je verwerking. Verder heeft ze alle zorg ontnomen tijdens de dienst zodat wij ons volledig konden richten op de uitvaart zelf, alles verliep volgens planning.

• Betrouwbaarheid

Persoonlijke, hartelijke en liefdevolle service

Carla heeft ons bijgestaan in enorme verdrietige tijden. Ze is above & beyond gegaan voor onze familie, waarbij ze een zachte en vriendelijke benadering heeft naar ons toe, maar op de achter grond het een en ander straks en tot in de puntjes heeft geregeld. Ik had geen betere begeleiding kunnen wensen voor het laatste eerbetoon aan m’n moeder.

Smaldersestraat 2

5298NP Liempde

Over Carla Saris Uitvaartbegeleiding

Verzorging en begeleiding van uitvaarten in het werk- en zorggebied, omgeving 's-Hertogenbosch en Eindhoven, het Groene Hart van De Meierij. Ook buiten deze regio mag u ons altijd bellen. Wij hanteren een transparante werkwijze en hebben geen vaste afspraken met leveranciers en/of producten, betrekking hebbende op de uitvaart. Een afscheid met persoonlijke aandacht voor u en uw naasten, uniek en bijzonder, dat is waar wij als Carla Saris Uitvaartbegeleiding voor staan.