N rustig persoon, met respect naar betrokkenen

Voor mij was het een positieve ervaring, met de verzorging van mijn moeder haar begrafenis, Carla en haar medewerkers hebben alles netjes respectvol verzorgd, Het was ook heel fijn, dat mijn moeder in het Groethuis in Liempde kon zijn.

• Betrouwbaarheid

Zéér betrokken, meedenkend en zorgvuldig.

Hele fijne, prettige samenwerking met een uitstekende begeleiding in het hele proces van het afscheid. Carla gaat zorgvuldig om met wensen en ideeën en laat iedereen in z’n waarde. Ze zorgt er voor dat het afscheid tot in de puntjes geregeld wordt en ziet kleine details niet over het hoofd. Complimenten. We hadden ons geen betere begrafenis ondernemer kunnen wensen.

• Betrouwbaarheid

Hele fijne begeleiding en samenwerking

Door de fijne begeleiding stapje voor stapje naar een mooi afscheid toewerken. In 1 woord 'Indrukwekkend'. We konden haar liefde loslaten.

Ùitstekend personelijk begeleiding.

Ùitstekend personelijk begeleiding.

Veel respect en betrokkenheid

De zorg na het overlijden van mijn vader zeer goed verlopen door de betrokkenheid van Carla. Open benadering waarin onze eigen inbreng wed gerespecteerd en door Carla werd mee gedacht om onze wensen te realiseren . Daardoor in een mooi samenzijn afscheid kunnen nemen van mijn vader. Carla “ dringt” niets op : vindt het van belang dat het voor de nabestaanden “ goed” voelt. Keurige afhandeling van financiële kant : transparantie is voor Carla van belang voor nabestaanden.

• Betrouwbaarheid

Wat een mooie uitvaart van mijn vader. Alle wensen die we hadden zijn verwezenlijkt door carla. Flexibel, meedenkend en luisterend.

Zeer prettig

Carla Saris heeft ons prettig begeleid. Zeer lief en betrokken

Fijne, warme, deskundige mensen

Duidelijke afspraken gemaakt, die nagekomen worden. Ontzorgd worden, dan wordt het door de uitvaartonderneming opgelost. Netjes. Overal aan denken, niks te wensen over laten. Voor ons 100% goed gedaan.

• Betrouwbaarheid

Goede, professionele en respectvolle uitvaartbegeleiding.

Positief

• Betrouwbaarheid

Een baken in een zee van emoties en beslissingen

Na een bizar kort ziektebed van mijn vrouw en onze moeder en oma was daar opeens het moment dat we een uitvaart moesten regelen. Carla en haar team hebben ons in dit proces uitstekend begeleid. Haar warme persoonlijkheid gaf rust. Haar open en duidelijke aanpak gaf overzicht. Zij heeft ons in deze moeilijke week altijd bijgestaan en hierdoor hebben we op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

Betrokken

Betrokkenheid en professionaliteit

In een verdrietige tijd geeft Carla, ondanks de deadlines, ruimte, overzicht en rust. Het Groethuis heeft ons als familie een plek gegeven om op ieder moment bij onze dierbare te kunnen zijn. In een fijne, warme omgeving waar we ons thuis voelden. Carla ontzettend bedankt voor jouw hulp en steun en ook aan alle mensen van het hulpteam, de gastvrouwen en de partners waarmee jij werkt zodat het als een geoliede machine verliep!

• Betrouwbaarheid

Warm en intens mooi afscheid van mijn vader mede dankzij de inzet van Carla en haar team.

Afscheid nemen is moeilijk en onherroepelijk. Carla heeft vanaf het eerste telefoontje ons perfect begeleid om het afscheid goed voor te bereiden en intens ingeleefd om het passend uit te voeren. Alle mogelijke wensen zijn omarmd en mogelijk gemaakt We kijken terug op een mooi afscheid, intens blij dat we dit met Carla en haar team hebben kunnen realiseren.

• Betrouwbaarheid

De begeleiding van de uitvaart is door Carla perfect afgestemd op de wensen van de familie

Carla weet op een respectvolle manier heel goed aan te sluiten bij de ander. Ze checkt met regelmaat of dat wat wordt afgesproken ook bedoeld wordt en zorgt ervoor dat alles gestroomlijnd verloopt. Carla coördineert, maar houdt zich daarbij wel op de achtergrond. Ook al dienen de voorbereidingen en uitvoering binnen een bepaald tijdsbestek te verlopen, Carla is daarbinnen in staat mee te bewegen en tijd en tempo van de ander te respecteren. Haar inspanningen hebben ertoe bijgedragen dat we met elkaar een mooi afscheid hebben verzorgd.

• Betrouwbaarheid

Carla is professioneel en zeer betrokken!

Na het grote verlies van een dierbare is het belangrijk dat je mooi en waardig afscheid kunt nemen. Dat kun je niet alleen. Er komt veel bij kijken en er is weinig tijd. En natuurlijk mag er niets fout gaan. Carla heeft dat goed in de gaten. Haar benadering is heel prettig en ze regelt de uitvaart goed en snel, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Ze is een grote steun in een moeilijke tijd! Ze laat niets aan het toeval over en is transparant in haar werkwijze. Ik kan haar zeker aanbevelen! Carla, bedankt voor de goede zorgen!

• Betrouwbaarheid

Inlevend, steunend, uitermate accuraat.

Uitermate erop gericht om de wensen van de eigen persoonlijke situatie te laten uitkomen. Adviserend en mogelijkheden biedend.

• Betrouwbaarheid

Wij hebben de uitvaart als zeer positief ervaren !

Wij hebben de uitvaart als zeer positief ervaren ! Niets op aan te merken.

• Betrouwbaarheid

Zeer professioneel en een hele prettige samenwerking.

Alles tot in de puntjes geregeld. Respectvolle behandeling en zeer toegankelijk, echt een aanrader !

Vol vertrouwen

Carla was er altijd en heeft veel zorg uit handen genomen.

Hartverwarmend

Hartverwarmend, professioneel, tot in de puntjes verzorgd.

Hele fijne samenwerking

Carla heeft alles heel goed geregeld vanaf het eerste contact. Ze is professioneel, respectvol, heeft aandacht voor detail en niets is haar teveel. Wij danken haar en haar team voor alles wat bijgedragen heeft aan een waardig afscheid. Fam. Saris

Bevlogen, betrokken.

Zij is alle hectiek de baas. Zorgvuldig. Helicopter view maar master on and in details. Zorgzaam. Benen onder haar lichaam uit lopend. Zeer groot verantwoordelijkheidsgevoel.

• Betrouwbaarheid

Heel betrokken, geduldig, zeer deskundig

Hele fijne bijzondere samenwerking

• Betrouwbaarheid

Het was een in alle opzichten mooie en waardevolle afscheidsdienst !

Positieve ervaring !

Een hele fijne samenwerking

We zijn als familie heel goed begeleid en op gevangen. Neemt overal rustig de tijd voor. We hebben er samen een persoonlijke dienst van gemaakt. Was ook altijd bereikbaar, bedankt voor alle goede zorgen!

Smaldersestraat 2 5298NP Liempde

Over Carla Saris Uitvaartbegeleiding

Verzorging en begeleiding van uitvaarten in het werk- en zorggebied, omgeving 's-Hertogenbosch en Eindhoven, het Groene Hart van De Meierij. Ook buiten deze regio mag u ons altijd bellen. Wij hanteren een transparante werkwijze en hebben geen vaste afspraken met leveranciers en/of producten, betrekking hebbende op de uitvaart. Een afscheid met persoonlijke aandacht voor u en uw naasten, uniek en bijzonder, dat is waar wij als Carla Saris Uitvaartbegeleiding voor staan.