Carla was onze steun en toeverlaat tot na de uitvaart.

Wat hebben wij het super fijn ervaren dat Carla ons ondersteunt heeft tijdens deze hectische dagen. Dit beroep past haar perfect. Ze is een hele warme persoonlijkheid en dat voelt heel fijn. Duidelijke uitleg, en bij vragen kun je haar altijd bellen. Heel persoonlijk en hulpvaardig. Het Groethuis is ook een perfecte locatie, waar we op elk moment naar toe konden om te gaan kijken bij onze moeder. De “huiskamer” is heel huiselijk en mooi ingericht en een hele fijne ruimte om te verblijven. Alle lof voor Carla, maar ook voor de mensen die onze moeder hebben gebalsemd en verzorgd alsmede de helpers tijdens de uitvaart. Heel respectvol. Dank aan jullie allemaal.

• Betrouwbaarheid

Geweldig, en een hele fijne samenwerking ondanks onze droefheid

Carla , Het was heel prettig om met je samen te werken want dank zij jouw hadden we een heel mooi afscheid voor Jan. Mijn hartelijke dank nog daarvoor. Groet fam, de leijer l

• Betrouwbaarheid

Geweldig, wat een vakvrouw!

Carla is warm, liefdevol en empathisch, zonder haar rol als vakvrouw te vergeten. In éen woord geweldig! Ook mijn kinderen hebben dit zo beleefd!

• Betrouwbaarheid

Warmte, begrip en ondersteuning in een droevige tijd

Het gehele team heeft zich met alle betrokkenheid volledig voor ons ingezet. Als onze wensen zijn gehoord en er werd perfect meegedacht en we werden volledig ontlast. Altijd heel open en eerlijk maar op een hele respectvolle manier. Heel blij met de keuze van Carla en haar team!

• Betrouwbaarheid

Was een mooie uitvaart van mijn man. Alle wensen die we hadden zijn verwezenlijk door Carla. Bedankt. Antoinetta Slijters Gemonde

• Betrouwbaarheid

Super goed en fijn geregeld

Ze heeft het allemaal super goed en fijn geregeld. Kwam met goede ideeën en dacht overal aan mee. Erg fijne ervaring.

Warm menselijk en meelevend

Carla ontzorgt, kijkt naar de situatie en reageert direct betrouwbaar met de juiste communicatie.

Rustige professionele vakvrouw

Carla staat naast je in het organiseren van de uitvaart. Neemt veel uithanden en denkt creatief mee in wensen. Prettig en vakkundig. Het Groethuis is een sfeervolle en prettige locatie.

• Betrouwbaarheid

Inlevend en flexibel en meedenkend!

Carla wij waren heel blij dat jij ons met het afscheid van ons hebt geholpen! Had niet beter gekunnen!! Bedankt daarvoor!

Aandacht met zorg

Een groot deel van de zorg rondom een overlijden regelt Carla. Met echte aandacht voor onze wensen. Carla denkt ook goed mee over mogelijkheden en komt met evt oplossingen. Het was heel fijn om dit aan haar over te mogen laten.

• Betrouwbaarheid

Super fijn, echt een aanrader!!

Heel transparant en helder in de communicatie. Een topper! Wij waren er heel blij mee.

Professioneel,respectvol en zeer persoonlijk

Carla weet op een natuurlijke wijze, haar professionele,zakelijke ,praktische manier van werken te verweven met haar persoonlijke ,liefdevolle betrokkenheid naar de overledene en alle betrokkenen. . Dankjewel!

Persoonlijk, warm en vakkundig

Onze keuze om jou te benaderen was de beste Carla. En dat jij ‘s-avonds om 23.00u de telefoon nog beantwoordde en bereid was om naar ons toe te komen is typerend voor je inzet. We hadden geen betere persoon en persoonlijkheid kunnen treffen dan jij. Door jouw deskundigheid, warmte en persoonlijke zorg is het afscheid van mama zo bijzonder geworden. Jij hielp ons op de juiste momenten de juiste keuzes te maken. Ook haar rustplaats in het Groethuijs was heel waardevol, zodat we in alle rust bij haar konden zijn om in een warme ambiance op elk moment van de dag afscheid te nemen. We kijken terug op een waardig afscheid. Dank voor alles Carla. Familie de Vroom

• Betrouwbaarheid

Fijne ervaring in een moeilijke tijd.

Respectvolle, warme, en liefdevolle begeleiding in een voor ons moeilijke tijd. Carla luisterde goed naar onze wensen en opmerkingen en gaf goede adviezen. Dit gaf ons veel steun maar vooral ook rust omdat we continu voelde dat Carla samen met ons, er een mooi, respectvol en warm afscheid van gingen maken. Ook hebben we zeer fijn gebruik kunnen maken van de voorzieningen in Het Groethuis, die Carla tot haar beschikking heeft, dit op ieder gewenst moment!

Zeer positief ervaren.

Vriendelijk, heel begripvol en professioneel begeleid.

• Betrouwbaarheid

Veel rust en vertrouwen in het hele proces.

Al meteen vanaf het eerste moment straalde er rust uit wat ik heel prettig heb gevonden. Er zat natuurlijk wel druk achter een aantal zaken die meteen beslist moesten worden en geregeld moesten worden, maar toch geen opgejaagd gevoel. Alle vrijheid om alle eigen wensen te vervullen en alles mogelijk te maken zover kan. Maar niet alleen regeldingetjes, ook een luisterend oor en even die schouder maakt het helemaal compleet. Bedankt voor jullie harde werk en het warme gevoel.

Persoonlijk

Zeer toegankelijk, persoonlijke begeleiding, geeft steun in een lastige tijd, doen hun uiterste best om een zo mooi mogelijk afscheid te maken.

• Betrouwbaarheid

professioneel, betrokken, meedenkend, passie in haar vak om mensen de laatste eer te bewijzen.

Carla is een lief en betrokken persoon. die alles geeft om een uitvaart zo persoonlijk mogelijke te laten verlopen echt maatwerk. Ze luistert goed daarvoor naar de familie. ze denkt goed mee om die wensen realiteit te maken. Omgang is fijn laag drempelig, maar ze is wel een prof in haar vak. Het rust huis is ook een huiselijke kamer waar mensen de laatste groet kunnen brengen op een hele waardige en fijne sociale manier.

Alles was perfect

Compleet perfect

Wat een fijn, warm, lief persoon die Carla. Het afscheid was ontzettend mooi mede door de bijdrage van Carla. We kijken terug op een fijne tijd ondanks ons verdriet. Je had het niet beter kunnen verzorgen wat ons allen betreft. In een woord geweldig, voor iedereen aan te bevelen. Nogmaals bedankt voor alles.

• Betrouwbaarheid

Super professioneel met een persoonlijke aanvulling

Uitvaart is op nette wijze volgens persoonlijke wensen uitgevoerd

Zeer betrokken, meedenkend

Zeer goede begeleiding en prettige samenwerking. Is zeer betrokken, meedenkend, zorgvuldig en respectvol naar overledene en familie.

• Betrouwbaarheid

Carla heeft het geweldig gedaan

Carla is een heel goede steun voor ons geweest.Mee dankzij haar en Maaike Landman kunnen we terugkijken op een goed afscheid van mijn man,ons vader en opa.

Ongelooflijk warme steun

Welgemeend medeleven, professioneel, stimulerend en vakkundig. Zó wordt een afscheid een blijvende en dierbare herinnering!

• Betrouwbaarheid

N rustig persoon, met respect naar betrokkenen

Voor mij was het een positieve ervaring, met de verzorging van mijn moeder haar begrafenis, Carla en haar medewerkers hebben alles netjes respectvol verzorgd, Het was ook heel fijn, dat mijn moeder in het Groethuis in Liempde kon zijn.

Over Carla Saris Uitvaartbegeleiding

Verzorging en begeleiding van uitvaarten in het werk- en zorggebied, omgeving 's-Hertogenbosch en Eindhoven, het Groene Hart van De Meierij. Ook buiten deze regio mag u ons altijd bellen. Wij hanteren een transparante werkwijze en hebben geen vaste afspraken met leveranciers en/of producten, betrekking hebbende op de uitvaart. Een afscheid met persoonlijke aandacht voor u en uw naasten, uniek en bijzonder, dat is waar wij als Carla Saris Uitvaartbegeleiding voor staan.