Totale ontzorging

Professioneel, empatisch, bescheiden, heft in handen nemen, betrouwbaar, regeltante, lief, discreet, zaken op orde, nauwkeurig… Kortom: wat een lichtpunt is Carla geweest in donkere dagen. Zo ontzettend blij en dankbaar dat we haar hebben leren kennen en dat ze ons met raad en daad heeft bijgestaan. Een vakvrouw puur sang!

• Betrouwbaarheid

Fijne professionele begeleiding, warm en menselijk.

De uitvaart van mijn vrouw was geweldig geregeld. Veel werd ons uit handen genomen. Ik heb Carla Saris leren kennen als een fijn mens, deskundig maar wel op een warme manier.

• Betrouwbaarheid

Oprechte betrokkenheid en goede communicatie.

Carla toonde oprechte betrokkenheid en door haar persoonlijke benadering voelde het meteen goed om haar erbij te hebben. Haar deskundigheid gaf haar van meet af aan een betrouwbare indruk. Ze hield goed overzicht en dat was precies wat we nodig hadden in deze tijd dat er veel geregeld moest worden. Ook verliep de communicatie heel soepel.

• Toegankelijkheid
  • Transparante werkwijze N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Uitstekend en met warmte.

Gedegen en constructieve voorbereiding. Snel oproepbaar. Goed overzicht over de ceremonie. Levert sfeervolle bijdrage aan de afscheidsdienst. Vult aan wat de familie heeft open gelaten.

• Betrouwbaarheid

Carla was heel meedenkend,ze wist ook precies wat wij wilden. Een fijn mens om erbij te hebben om alles netjes te regelen. Bedankt Carla dat je er voor ons was!!

• Betrouwbaarheid

Heel veel warmte en betrokkenheid ervaren

Van begin tot einde: alles klopte. De manier waarop we werden betrokken bij het proces rondom de uitvaart is als zeer plezierig ervaren. In deze moeilijke tijd werden we aan de hand genomen en liefdevol en met respect door alle te nemen stappen heen begeleid. Voor al onze wensen was ruimte en de gang van zaken werd zeer transparant gecommuniceerd. De begrafenis zelf is een heel mooie dag geworden waarbij we waardig afscheid hebben kunnen nemen van onze echtgenoot, vader en opa. Wij bevelen de diensten van Carla Saris daarom ook van harte aan.

Warm!

Toen wij contact opnamen vertelde Carla dat alles mogelijk was. dat is ook gebleken. Wij hebben een geweldige begeleiding gehad bij het afscheid van mijn vrouw en moeder.

Alles perfect geregeld!

Carla is een betrokken deskundig meedenkend fijn persoon. Alles heeft ze perfect geregeld met oog voor de allerkleinste details. Ze is zeer persoonlijk . Komt afspraken na...etc Kortom ..gewoon een 10!

• Betrouwbaarheid

Bij binnenkomst van carla was er al meteen een goed gevoel en een klik en dat is gehele tijd zo gebleven. Alles werd meteen via app en mail doorgestuurd ,super hoe alles te werk ging.Echt een topper... Carla is zeer gedreven en professioneel bezig,hart voor der werk en zou der zeker bij vrienden ook aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Deskundig, flexibel en doortastend.

Volledig ontzorgt met oog voor detail. Veel ruimte voor persoonlijke wensen en invulling in combinatie met de perfecte verzorging en toegankelijkheid van het Groethuis.

Prima gedaan!

Op dit soort moeilijke dagen is het fijn als een uitvaartbegeleiding er voor zorgdraagt dat alle wensen worden vervult en deze periode vlekkeloos verloopt. En dat heeft Carla Saris heel goed en fijn voor ons gedaan. Nogmaals dank daarvoor!

• Betrouwbaarheid

Carla is persoonlijk, empatisch en voelt de sfeer van de familie, nabestaande goed aan.

Het was een hele mooie uitvaart precies zoals we het voor ogen hadden en hoe onze vader het had gewild. Carla is heel duidelijk, komt alle afspraken na en kijkt naar mogelijkheden zodat de uitvaart wordt zoals de familie dat voor ogen heeft.

• Betrouwbaarheid

Helemaal niks op aan te merken

• Betrouwbaarheid

Ze raakt precies de juiste snaar!

Het afscheid is mede door Carla zeer mooi geweest. Persoonlijk contact daar waar nodig. Ze heeft er echt alles aan gedaan om dat wat mogelijk is door te zetten. Carla vanuit ons nog steeds alle respect voor wat jij voor elkaar hebt gekregen. Onze dank is groot!

Een super begeleiding

Carla en haar team weten hoe het moet !! Profesioneel maar hart voor het geen wat ze aan het doen zijn. Een super team die hart heeft voor mensen dank je wel voor alles ☺️

• Betrouwbaarheid

Carla heeft samen met ons voor een mooie afscheid gezorgd!

Ik heb Carla ervaren als iemand die alles perfect regelt en gaat voor meer dan 100%. Wij hebben een mooie afscheid gehad van mijn moeder, alles was goed geregeld. Carla nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

• Betrouwbaarheid

Een prachtig, warm en liefdevol afscheid

Carla was een enorme steun en toeverlaat bij het organiseren van de uitvaart van onze moeder. Het was bijzonder prettig samenwerken, omdat Carla heel snel onze unieke situatie begreep en uitstekend aanvoelde wat nodig was. Zo konden we samen alles tot in de puntjes voorbereiden en hebben we een prachtig, warm en liefdevol afscheid gerealiseerd.

• Betrouwbaarheid

Begeleiding van begin tot het eind

We hebben de begeleiding van Carla van het begin tot einde als zeer prettig ervaren. En zij heeft er alles aangedaan dat alles in de puntjes was geregeld. Met als resultaat dat we met een goed gevoel op de uitvaart terug kunnen kijken.

Mooi afscheid van onze moeder dankzij Carla Saris uitvaartbegeleiding

Carla helpt en adviseert, is open en transparant over haar werkzaamheden en de financiële afwikkeling en heeft een prima netwerk van toeleveranciers die hetzelfde hoge kwaliteitspeil nastreven als Carla zelf. Dankzij haar inzet hebben we een heel mooi afscheid kunnen verzorgen voor onze moeder.

• Betrouwbaarheid

Zeer persoonlijk en bijzonder!

Carla is geweldig! Leef zich in, luistert goed naar de wensen om zo een persoonlijk afscheid te regelen. Regelt alles duidelijk en ontzorgt. Hele warme persoonlijkheid!

• Betrouwbaarheid

Een hele empathische vrouw, betrokken en doortastend wanneer het nodig is. Ik ben ontzettend blij met de keuze voor jou als onze uitvaartonderneemster. Jij hebt ons door dit moeilijke proces heen geloodst en zorgde ervoor dat we een prachtig afscheid hebben kunnen neerzetten. Bovendien was er heel veel persoonlijke aandacht en ook begeleiding waar ik je nog steeds heel dankbaar voor ben.

Fijne verzorging uitvaart moeder

Erg fijne begeleiding en verzorging van het afscheid van mijn moeder. Carla is erg betrokken en respecteerde onze wensen. Haar open communicatie en transparante werkwijze spreken ons erg aan.

• Betrouwbaarheid

Met begeleiding van Carla hebben we precies de uitvaart kunnen realiseren die wij voor ogen hadden.

Carla heeft alles wat we bij de voorbereiding en op de dag van de uitvaart nodig hadden. Carla is warm, maar ook doortastend, duidelijk en punctueel. Ze denkt goed mee en zorgt ervoor dat alle puntjes op de i worden gezet. Mooi hoe Carla alle gezinsleden betrekt en oog heeft voor de wensen van iedereen. Ook de samenwerkingspartners van Carla leveren goed werk. Van drukker tot (audiovisuele) ondersteuning tijdens de uitvaart, alles was top geregeld.

Persoonlijk empatisch en accuraat

Denkt realistisch mee, is op de hoogte van de ontwikkelingen en geeft gevraagd en ongevraagd advies.

• Betrouwbaarheid

Carla was onze steun en toeverlaat tot na de uitvaart.

Wat hebben wij het super fijn ervaren dat Carla ons ondersteunt heeft tijdens deze hectische dagen. Dit beroep past haar perfect. Ze is een hele warme persoonlijkheid en dat voelt heel fijn. Duidelijke uitleg, en bij vragen kun je haar altijd bellen. Heel persoonlijk en hulpvaardig. Het Groethuis is ook een perfecte locatie, waar we op elk moment naar toe konden om te gaan kijken bij onze moeder. De “huiskamer” is heel huiselijk en mooi ingericht en een hele fijne ruimte om te verblijven. Alle lof voor Carla, maar ook voor de mensen die onze moeder hebben gebalsemd en verzorgd alsmede de helpers tijdens de uitvaart. Heel respectvol. Dank aan jullie allemaal.

Over Carla Saris Uitvaartbegeleiding

Verzorging en begeleiding van uitvaarten in het werk- en zorggebied, omgeving 's-Hertogenbosch en Eindhoven, het Groene Hart van De Meierij. Ook buiten deze regio mag u ons altijd bellen. Wij hanteren een transparante werkwijze en hebben geen vaste afspraken met leveranciers en/of producten, betrekking hebbende op de uitvaart. Een afscheid met persoonlijke aandacht voor u en uw naasten, uniek en bijzonder, dat is waar wij als Carla Saris Uitvaartbegeleiding voor staan.