Goede ervaringen: goede voorlichting, snelle en duidelijke offerte, afspraken worden nagekomen, meedenkende monteurs die keurig werk afleveren
  • Verbeterpunten/tips: Misschien extra check bij aanpassing offertes

Beste Bart, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de ervaring met Jumbo positief is! Uw tip nemen wij zeker mee in toekomstige projecten. Wij wensen u veel plezier van uw zonwering en zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Keurige dienstverlening op de vestiging. Na aankoop moesten we achter de beloofde afspraken aan; het duurt lang voordat afspraken voor bij ons aan huis gemaakt waren. Het monteren van de overkapping is uitstekend gegaan, op alle momenten waren de mensen van Jumbo vriendelijk en behulpzaam.
  • Verbeterpunten/tips: Kom afspraken na

Goedendag, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u onze dienstverlening op de vestiging en de montage als positief hebt ervaren! Wat u benoemt over de snelheid van het maken van afspraken is inderdaad een verbeterpunt. Dit zullen we zeker meenemen in toekomstige projecten. Wij wensen u veel plezier van uw doekoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Prettige en professionele sfeer en begeleiding. Verstand van zaken. Netjes.
  • Verbeterpunten/tips: Geen

Beste Corine en Ed, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het is een prachtig plaatje geworden! Wij wensen u veel plezier van uw tuinkamer. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Ben superblij met ons scherm. We krijgen veel complimenten. Staat mooi en houdt de zon buiten. Heerlijk om onder te zitten. Keurige medewerkers die het scherm hebben aangebracht.
  • Montage

Beste Liesbeth, Hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Wij wensen u nogmaals veel plezier van uw prachtige doekoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Na een goed gesprek in de showroom hebben er gekozen voor een mooie zonwering van Weinor. We zijn er heel erg blij mee, zeker met het warme weer van de afgelopen tijd.
  • Verbeterpunten/tips: -

Beste Sabrina, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo blij bent met het zonnescherm. Wij wensen u veel plezier met de zonwering bij uw nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Jumbo heeft voor ons een pergola van 12 meter lang en 4 meter diep ontworpen, geheel passend in de stijl van het huis en met een overdaad aan apart schakelbare verlichting op ons verzoek. Daarover heen loopt in drie delen het zonnescherm. Onze ervaring met Jumbo: Geweldig goed. Het was constructief een zeer lastige opdracht die perfect is uitgevoerd, door vakkundige en prettige mensen. Het ziet er prachtig uit, het werkt zonder haperen en we hebben er de hele mooie zomer probleemloos van genoten. Vakmanschap is geweldig en meedenken met de klant staat op de eerste plaats. We zijn zeer tevreden. Dank jullie wel. Fam Lieuwens-Almere.
  • Montage

Beste familie Lieuwens, Allereerst hartelijk bedankt voor de mooie complimenten en uw review! Het was een prachtige, uitdagende opdracht met een plaatje als eindresultaat. Wij wensen u namens heel team Jumbo veel plezier met uw pergola en zonwering! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Op een prettige manier te woord gestaan in de showroom door André. Er werd meegedacht, en kwam met een goede oplossing. Ook de montage is goed verlopen. Vakwerk!
  • Montage

Goedendag, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat het advies en de montage als zo positief is ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw zonwering! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Wat een geweldig bedrijf! Alles klopte, van de eerste ontvangst totaal de oplevering. Iedere belofte meer dan waargemaakt. Complimenten aan iedereen die ons te woord heeft gestaan, diegene die heeft ingemeten en de montage ploeg. Kortom: het kon niet beter!!!
  • Montage
  • Verbeterpunten/tips: Absoluut geen verbeterpunten dus.

Beste Cor, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wat fijn om te horen dat u zo'n goede Jumbo-ervaring heeft gehad! Ook wij zijn trots op het prachtige eindresultaat in de gave, nieuwe tuin. Veel buitenleven-plezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Het zonnescherm hadden we niet beter kunnen laten aanleggen dan door Jumbo Barneveld. De monteurs waren zeer deskundig en vlot. Het werkt en staat mooi. Als bonus kregen we daarna 'n prachtige zomer!
  • Montage

Beste Bertheke, Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Fijn dat u zo tevreden bent over het zonnescherm! Wij wensen u nog veel plezier van de zonwering. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Wij hebben een heel lang traject achter de rug, vooral veroorzaakt door onze lastige zoekvraag. Heel knap hoe Gerard steeds zijn geduld wist te bewaren en ons zelfs tot ná de montage nog de beste service en aandacht heeft gegeven. Toen er een vertraging in de levering leek te ontstaan, is alles op alles gezet om alsnog snel te kunnen monteren.
  • Montage
  • Verbeterpunten/tips: Wij kwamen er niet uit met de geboden oplossingen voor onze situatie en leek er geen samenwerking mogelijk te zijn. Uiteindelijk moesten we zelf het idee van Panovista (hoekscreen) aandragen. Misschien had het ook een idee van Jumbo kunnen zijn?

Beste Margreet, Hartelijk dank voor de mooie recensie! Erg fijn om te horen dat jullie blij zijn met het advies in de showroom en het eindresultaat. Wat u benoemt over de andere oplossing is inderdaad een puntje waar we van kunnen leren. Voor nu wensen wij u veel plezier met de nieuwe zonwering! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

leveren en monteren van terrasoverkapping
  • Montage
  • Verbeterpunten/tips: offerte niet geheel vlekkeloos - daarna wel goede afspraken gemaakt re prijs / levering. installatie verliep uitstekend - kundige monteurs. Het eindprodukt heeft wat verbeterpuntjes: stang om te openen beschadigt de dwarsliggende balk bij het openen/sluiten, afschot is iets te weinig ->regen blijft staan -> strepen in de plooien van de stof. Eindresultaat is mooie overkapping en krijgen veel complimenten.

Beste heer Kool, Hartelijk dank voor uw recensie. Allereerst fijn om te horen dat u blij bent met de mooie overkapping en de goede montage! De verbeterpunten zullen we gaan oppakken in overleg met de leverancier. Wanneer u daar meer informatie over wilt dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooi product. Excellente maatvoering. Professionele installatie.
  • Montage
  • Verbeterpunten/tips: Website: voorbeelden soms lastig te vinden.

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het eindresultaat. Wat betreft de website: dat is inderdaad een goed punt. Dit gaan we oppakken om in de toekomst te verbeteren. Voor nu wensen wij u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Prachtig materiaal, goede service, deskundige plaatsing, nagekomen afspraken, schitterend eindresultaat!
  • Verbeterpunten/tips: Geen

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Wij wensen u veel plezier van de overkapping aan uw nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

• Montage

Beste Pim, Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Wij wensen u veel plezier met uw Jumbo Buitenkamer! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Snel en goed geplaatst door monteurs welke goed meedenken
  • Montage

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw review. Namens heel team Jumbo Barneveld wensen wij u veel plezier met de overkapping op het prachtige plekje! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Zeer goede ervaring. Netjes ontvangen bij het bedrijf, de heren bij installeren waren kundig en netjes.
  • Verbeterpunten/tips: Geen, echt knap werk geleverd

Beste Danny, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met de overkapping en natuurlijk met uw prachtige, nieuwe tuin! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Over Jumbo Barneveld

Houdt u van het buitenleven? Geniet u ook binnen graag van zonlicht en uitzicht? Wilt u op uw terras, in uw serre of in huis kunnen relaxen in de schaduw? Ontdek dan de stijlvolle oplossingen van Jumbo. Veelzijdige oplossingen: van overkappingen, zonwering, kozijnen, rolluiken en glaswanden. Stijlvol én praktisch. Altijd afgewerkt tot in detail en vervaardigd van hoogwaardige materialen. Kom naar onze showroom en laat u inspireren!