• Eindresultaat

Beste Marc, Hartelijk bedankt voor uw positieve bericht, dat horen we graag. Fijn om te horen dat u zo blij bent onze dienstverlening en het eindresultaat. Het is een prachtige tuinkamer geworden en we wensen u veel buitenleven-plezier! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

zeer positief

kontakten met verkoopadviseur zijn prettig en goed verlopen. lof over de monteurs.

• Eindresultaat

Goedendag, Goed om te horen dat alles zo positief is verlopen! We wensen u veel plezier van uw zonwering. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Super goede service

Alle afspraken zijn nagekomen en er is klassewerk geleverd

• Eindresultaat

Goedendag, Bedankt voor uw recensie, leuk om te horen dat u zo blij bent met onze dienstverlening en het eindresultaat. We wensen u veel plezier van uw screen! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Meedenken, kwaliteit en uitvoering van de plaatsing van tookwaliteit

Vanaf het eerste moment tot aan de afronding van de opleving van dese prachtige serre heb ik een zeer goede service ervaren. Kwaliteit en klantgerichtheid tot in de puntjes.

• Eindresultaat

Beste Jan Willem, Bedankt voor uw mooie bericht! Fijn om te horen dat u zo blij bent met onze service, daar doen we het voor. Namens heel team Jumbo wensen we u veel plezier van uw prachtige serre. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Zeer tevreden plaatsing kunststof kozijnen.

Wij zijn zeer tevreden over de plaatsing van alle kunststof kozijnen door Jumbo. Dat hadden we jaren eerder moeten doen. Fischer uit Amersfoort

• Eindresultaat

Beste heer en mevrouw Fischer, Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie. Erg fijn om te horen dat de kunststof kozijnen zo goed bevallen! We wensen u namens heel team Jumbo veel plezier van uw kozijnen. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Leveren vakwerk

+Zorgvuldige en degelijke uitvoering op locatie +Uitstekende kwaliteit van de materialen +Kunnen als een van de weinige glasleveranciers maatwerk leveren -Offertedetails en werkopname op locatie kunnen beter

• Eindresultaat

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de geleverde oplossing en de gebruikte materialen! Uw kritische noot wat betreft de verkoop en werkopname nemen wij mee voor de toekomst. Namens heel Team Jumbo veel plezier gewenst van uw balkonbeglazing! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Een fijn bedrijf om mee te werken

Zeer vakkundige en vriendelijke mensen Werken met zeer degelijke materialen Ik zou iedereen deze serre bouwer aan kunnen raden

• Eindresultaat

Beste John, Bedankt voor de mooie recensie, daar zijn we trots op. Net als op het gave eindresultaat van uw tuinkamer! Namens heel team Jumbo veel plezier gewenst van uw tuinkamer. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Een heerlijke tuinkamer

Onze tuinkamer staat nu intussen al enkele jaren en we zeggen nog wekelijks en soms dagelijks tegen elkaar hoe fijn en fantastisch we dit "extra" stukje huis vinden. Het voegt zoveel toe.

• Montage N.v.t.
  • Eindresultaat

Beste mevrouw La Gasse, Hartelijk bedankt voor uw mooie review! Heel erg leuk om te horen dat na zoveel jaren uw Jumbo tuinkamer nog steeds zo goed bevalt. Namens heel team Jumbo wensen wij u nog veel plezier van uw tuinkamer! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Mooie showroom, kundig geholpen, goede service en hele nette afwerking bij plaatsing

Na een kundig advies in de showroom is onze overkapping in de afgesproken week geplaatst. Deze is erg mooi gezet en heel netjes afgewerkt. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat!

• Eindresultaat

Beste Sonja, Hartelijk bedankt voor de recensie en natuurlijk het mooie project! Het is prachtig geworden en wij wensen u veel plezier van u overkapping. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Prettige en goede service. Vriendelijke en accurate medewerkers en monteurs

Prettige en goede service. Vriendelijke en accurate medewerkers en monteurs

• Eindresultaat

Beste Paul, Fijn om te horen dat u blij bent met ons en met het eindresultaat. Bedankt voor de review en wij wensen u veel plezier van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

goede kwalitijd

vakmensen weten waar ze mee bezig zijn

• Eindresultaat

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw prachtige recensie. Wij wensen u namens heel team Jumbo veel plezier van uw Jumbo tuinkamer. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

kennis van zaken en kwaliteit

goed geholpen en het is precies geworden zoals we wilden

Beste heer Kleter, Hartelijk bedankt voor uw mooie review! Fijn dat het resultaat is geworden zoals gewenst. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Goede voorbereiding en planning, rustige maar gedegen uitvoering en prettige communicatie.

Het vervangen van 7 houten pergola's door aluminium op de 5e woonlaag van ons flatgebouw was geen sinecure. Jumbo was snel met een goed doordacht plan van aanpak en offerte, die zowel creatief denken en gedegen kennis uitstraalde. De voorbereiding verliep rustig en de planning werd gehaald. de uitvoering van het werk verliep geheel volgens plan, en het personeel was deskundig, discreet, en communiceerde goed met de opdrachtgever en de individuele bewoners. Dus alles geheel naar wens: Uitstekende klus!

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw mooie bericht! Fijn om te horen dat alles zo goed is gelopen en het eindresultaat naar wens is, daar doen we het voor! Namens heel team Jumbo wensen wij u en de andere bewoners veel plezier van de aluminium pergola's. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Stevig product, en kordate afhandeling van klacht bij montage

De kwaliteit van hun product staat buiten kijf, met name in de windbestendigheid. Na een aantal maanden bevalt dit boven verwachting. Tijdens de montage was er door een interne fout vertraging opgelopen wat uiteindelijk kordaat is opgelost. In ieder proces treden tegenvallers op en is het prettig wanneer deze worden opgelost.

• Montage N.v.t.
  • Eindresultaat N.v.t.

Goedendag, Bedankt voor uw review! Erg fijn om te horen dat het geleverde systeem zo goed bevalt en ook onze service u positief is bevallen. Namens heel team Jumbo Barneveld wensen wij u veel plezier van uw balkonbeglazing. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

prachtig eindresultaat van hoge kwaliteit

Zorgvuldig en prettig personeel. Mooie kwaliteit materialen.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve review, erg leuk om te horen! Wij wensen u veel plezier van uw Jumbo-oplossing en een hele fijne zomer. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

goed en vriendelijke en behulpzaam geholpen

• Montage

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw windscherm. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Uitstekend produkt, prima installatie team

• Verbeterpunten/tips: Geen

Beste Joost, Hartelijk dank voor uw positie recensie. Wij wensen u veel plezier van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Voor zover ik kan beoordelen prima bedrijf. Ze doen wat ze hebben beloofd, maar zo hoort het eigenlijk ook.

• Montage

Beste Monica, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat wij uw verwachtingen hebben waar kunnen maken. Wij wensen u veel plezier met uw overkapping! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

aankoop traject : helder en duidelijk montage: helder en duidelijk

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: vergissen is menselijk, maar enkele fout in offerte kon groot verschil uitmaken. garantie bewijs gegevens: pas gekregen nadat ik er om gevraagd had

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat alles duidelijk en helder verlopen is! Uw tips gaan wij meenemen om in de toekomst beter te doen. Namens heel team Jumbo veel plezier met uw lamellen overkapping! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Zonwering laten plaatsen op een bestaande pergola. Prima geregeld allemaal.

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: Bij het plaatsen bleken de linker- en rechterdwarsligger van de bestaande pergola niet evenwijdig te lopen. Dit had bij het opmeten gezien kunnen worden.

Goedendag, Dank voor uw recensie! Fijn om te horen dat alles prima is verlopen. Uw verbeterpunt speel ik intern door zodat we dat de volgende keer anders kunnen doen. Veel plezier met uw zonwering! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

alles goed op tijd volgens af spraken

• Verbeterpunten/tips: geen

Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie! Wij wensen u veel plezier met uw glaswand. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Wat een rust en toewijding !! Alles op de centimeter nauwkeurig . Vakmanschap hoog in het vaandel!!

• Verbeterpunten/tips: Geen, ga zo soor

Beste Jan & Nieke, Bedankt voor uw positieve recensie! Wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier van de zonwering. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Prima werk geleverd

• Montage
  • Verbeterpunten/tips: In offerte 3 dagen werk. Het werk is in 2 dagen uitgevoerd. 30% teveel in rekening gebracht.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling en overwegend positieve recensie. Uw verbeterpunt nemen we mee voor de toekomst. We kunnen beter communiceren wat wij allemaal onder deze montagekosten vatten - als voorbereidingen etc. Wij wensen u veel plezier van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Zeer kundig personeel en zeer klantgericht. Fantastische service.

• Verbeterpunten/tips: Geen

Beste Annelies, Hartelijk bedankt voor uw complimenten en review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van de zonwering. Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Goed advies

• Montage

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Wij wensen u veel plezier van uw windschermen! Met vriendelijke groet, Team Jumbo Barneveld

Over Jumbo Barneveld

Houdt u van het buitenleven? Geniet u ook binnen graag van zonlicht en uitzicht? Wilt u op uw terras, in uw serre of in huis kunnen relaxen in de schaduw? Ontdek dan de stijlvolle oplossingen van Jumbo. Veelzijdige oplossingen: van overkappingen, zonwering, kozijnen, rolluiken en glaswanden. Stijlvol én praktisch. Altijd afgewerkt tot in detail en vervaardigd van hoogwaardige materialen. Kom naar onze showroom en laat u inspireren!