Ze neemt de tijd voor je

Klacht wordt serieus genomen, hopelijk zijn zolen een goede keuze

Prima!

Altijd gezellig en professioneel.

alles conform verwachting

zeer klantgericht

Deskundig geholpen

Ik ben bij Anna Vita terecht gekomen door een goede ervaring van mijn zus. Ik heb een staand beroep, loop ook veel en had na een dag werk erg last van mijn voeten en benen en ook het idee dat ik niet genoeg steun uit mijn schoenen kreeg. Dat is bij Anna Vita duidelijker geworden en na een gesprek en dekundige meting ben ik begonnen met t dragen van steunzolen op de dagen dat ik werk. Hoewel ik erg heb moeten wennen, heb ik minder pijn mijn voeten.

Neemt de tijd en zeer kundig

Omdat ikzelf zeer tevreden was met mijn eigenbehandeling, ben ik met mijn zoon ook voor consult geweest, dit wederom methode gevoel en uitstekende zorg!

Deskundig en vriendelijk

Er werd alle tijd genomen en goed geluisterd waardoor er een helder behandelplan samengesteld kon worden.

Ik heb een zeer goede ervaring

Een prettige behandeling

Altijd vriendelijk

Annemarie is altijd vriendelijk en neemt alle tijd voor je. Ze luistert goed naar je klachten en legt goed uit wat er is en wat de mogelijkheden zijn.

Behandeling prettig en goed, introductie slecht

Geen reactie op informerende mail, verkeerde naam, routebeschrijving naar verkeerde, oude lokatie. Dat gaf een slecht eerste gevoel. Echter het eerste consult zelf was prettig, klantgericht en deskundig.

Heel vriendelijke en goede ervaren begeleiding

Ik vond het een goede keus om naar Ana Vita te gaan. De behandeling was prima en ik hoop zo van mijn klacht af te komen.

Ben blij dat ik hier beland ben!

Goede aandacht voor mijn voeten op alle fronten; goede adviezen!

Fijne praktijk heel gezellig geholpen

Wordt altijd goed geholpen ze neemt de tijd voor je klachten

Tijd en aandacht.

Er wordt goed gekeken en er is aandacht voor de persoon.

fijn controle consult

het consult was prima niets op aan te merken.

Gewelidg

Een zeer vriendelijke omgeving en een hele goede behandeling.

Krijgt goede uitleg en heeft een positieve ervaring

Krijgt goede uitleg en heeft een positieve ervaring

Mijn ervaring, goede praktijk waar tijd en aandacht voor de klant goed worden ingevuld

Als klant worden wij altijd vriendelijk geholpen, er wordt de tijd voor je genomen en dat ervaren wij als zeer prettig

Ausgezeichnet

Vriendelijk ontvangst, oprechte interesse in de 'voetsituatie', ontwikkelde meetsystemen, zooltjes die goed lopen.

word klantvriendelijk geholpen

netjes behandeld zoals elke bezoek

Betrouwbaar, duidelijk, vriendelijk

Een prettige ervaring. Er werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten. Ze neemt de tijd om dingen uit te leggen. Vraagt of dingen duidelijk zijn. Is vriendelijk in contact.

goede ervaring en een goede podotherapeut.

Duidelijke uitleg

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg van de diagnose

Goede uitleg

Duidelijk verhaal en uitleg over het probleem. Snel geholpen.

veel aandacht voor de controles

veel aandacht bij de jaarlijkse controles.

je wordt persoonlijk en serieus behandeld

Er wordt rustig de tijd genomen en serieus omgegaan met voetproblemen.