Van mijn probleem af

Ik had flink last van mijn voet, er zat een pijnlijke plek tussen mijn derde en vierde teen botje, een zgn. Mortons Neuroom. Ik liep hier al een maand of 6 mee, ik denk dat het door te smalle schoenen is gekomen. Door een hulpstukje is de pijn in drie weken tijd veranderd in een lichte gevoeligheid, die met regelmaat helemaal weg is. Nog even volhouden, ik hoop dat het na 6 weken helemaal over is ;-)

Vriendelijk, meedenken, en goede service

In de corona lockdown periode bij Anna Vita terecht gekomen. En super geholpen, op afstand consult wat goed werkte. Helemaal top

Deskundig en vertrouwd

Ik kom elk jaar en word deskundig geholpen. Ik ben dik tevreden

goed geholpen

alles wordt uitgelegd en er wordt voldoend tijd genomen

Zeer goed geholpen

was mijn eerste bezoek vond het relaxt

kwam een beetje gestrest binnen doorat ik op het oude adres stond, maar eenmaal binnen op de juiste locatie, voelde ik me zeker welkom en heb dit eerst bezoek als super relaxt ervaren

Goed gesprek,tijd voor klant en testen en goed adviseren

Vriendelijk en deskundig

Anna vita heeft de voeten van mijn dochter nagekeken en de nieuwe zooltjes snel geleverd. Ze is er heel tevreden over

Positief, ben goed geholpen!

Ik verging al 1.5 jaar van de pijn aan mijn tenen, telkens opnieuw ingroeiende teennagels. Annavita bood dé oplossing: nagelsbeugels. Ik kan eindelijk weer normale schoenen aan :)

goed geholpen

Erg gped

Ik kom voor de pedicure. Die mevrouw behandelt mijn voeten gewoon erg goed. Bovendien is ze nog gezellig ook!

Positief

Ik werd snel geholpen en toen bleek dat mijn zooltjes aangepast moeten worden was ik ook snel aan de beurt voor een afspraak

Prima diagnose en prima behandeling.

Prima goed advies en duidelijke uitleg.

Paar keer geweest neemt alle tijd voor je. Zeer tevreden.

Ik voelde mij vertrouwd

Warm contact

Eerst wachten op eindresultaat

De intake en het aanmeten ging prima, maar u vraagt nu al een oordeel terwijl ik nog niet op de steunzolen heb gelopen (het moet niet veel gekker worden).

Hele goeie service!

Word goed geholpen.

Is excellent

Alles is goed nu met mijn voeten dankje wel!!!!

Netjes geholpen, nu afwachten tot mijn zooltjes er zijn

lekker snel en goed geholpen.

Nadat ik al jaren met dezelfde zooltjes liep en het elke keer uitstelde heeft Anna Vita mij een herinnering gestuurd over nieuwe zooltjes. IK was daar heel blij mee want daardoor ging ik wel een afspraak maken voor nieuwe.

Ik raad Anna Vita aan!

Ik ben er heel tevreden over. Zeer goede behandelingen en heel vriendelijk.

Prima product en Prima geholpen.

Goede deskundigheid

Al jarenlang goede ervaring

Er wordt bij 'n uitgebreide afspraak ruim voldoende tijd en aandacht aan je besteed. Duidelijke informatie wordt er gegeven. Bij het bestellen van nieuwe inlegzolen wordt ook alles snel en goed geregeld.

Prima geholpen. Was wel beetje puzzelen met de tijd maar uiteindelijk er toch uitgekomen.