Helemaal perfect

Ik had geen problemen en het ?it perfect

Het past perfect

Het past perfect

Het zit heel lekker

Het zit heel lekker

altijd even goed

kom er al vele jaren met tevredenheid

patiënt veriendelijk

Ik en mijn moeder werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen door Anna.

Heel tevreden.

Heel deskundig en cliéntgericht. Neem benodigte tijd om juiste oplossing te vinden voor de cliént.

Prettig en snel geholpen geen klachten

Komen hier al een poosje en elke keer vlot geholpen, geen problemen dus een aanbeveling waard.

Tevreden

Bereikbaarheid moeilijk

Zeer kundig

Al jaren kom ik hier voor mijn zooltjes

Hele vriendelijke benadering

Voelde me op mijn gemak bij de pedicure , ze was heel vriendelijk en heeft me prima geholpen .

Ik werd op een prettige manier behandeld .

Ik werd door de pedicure zeer goed behandeld . Vervolgens ben ik bij de podoloog op een professionele manier behandeld . Geweldig .

Positief

Duidelijke en rustige uitleg, ik hoop dat de nog te maken zooltjes en de oefeningen die ik opgekregen heb, mn probleem oplossen

De medewerkster heeft onderzocht welke steunzolen ik nodig heb.

Er werd serieus naar mijn voeten gekeken, waarna er steunzolen gemaakt worden. Ik hoop dat de pijn in mijn achillespees daarmee overgaat. Maar ik heb er vertrouwen in.

Uitstekende behandeling

Last van voeten na eczeem, kon snel een afspraak inplannen. Zeer goede behandeling. Vriendelijke en vakbekwaam.

Perfecte zorg

Voor de 2 keren dat ik ben geweest heb ik goede zorg en advies gekregen hopelijk gaat dit zo door.

Professionele aanpak en Hartelijk contact

Prettige sfeer en professionele aanpak , rustige omgeving, makkelijk parkeren en in de buurt van thuisplek

Neemt de tijd en denkt mee

Neemt de tijd denkt mee probeert alles goed te doen en op tijd.

't niets als lof

Gewoon uitstekend

Zeer vriendelijke dame, kwam professioneel over Nu afwachten op het resultaat van hee product

Erg vriendelijk ontvangen, krijg het gevoel alsof je thuis bent

Erg vriendelijk

Wij zijn erg vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ze neemt altijd veel tijd voor ons

Je wordt er goed geholpen

Ze zijn vriendelijk en ze leggen goed uit wat ze gaan doen

Het was geweldig!

Bijzonder goed geholpen. De pijn is weg. Dankjewel Annemarie.