Prima diagnose en prima behandeling.

Prima goed advies en duidelijke uitleg.

Paar keer geweest neemt alle tijd voor je. Zeer tevreden.

Ik voelde mij vertrouwd

Warm contact

Eerst wachten op eindresultaat

De intake en het aanmeten ging prima, maar u vraagt nu al een oordeel terwijl ik nog niet op de steunzolen heb gelopen (het moet niet veel gekker worden).

Hele goeie service!

Word goed geholpen.

Is excellent

Alles is goed nu met mijn voeten dankje wel!!!!

Netjes geholpen, nu afwachten tot mijn zooltjes er zijn

lekker snel en goed geholpen.

Nadat ik al jaren met dezelfde zooltjes liep en het elke keer uitstelde heeft Anna Vita mij een herinnering gestuurd over nieuwe zooltjes. IK was daar heel blij mee want daardoor ging ik wel een afspraak maken voor nieuwe.

Ik raad Anna Vita aan!

Ik ben er heel tevreden over. Zeer goede behandelingen en heel vriendelijk.

Prima product en Prima geholpen.

Goede deskundigheid

Al jarenlang goede ervaring

Er wordt bij 'n uitgebreide afspraak ruim voldoende tijd en aandacht aan je besteed. Duidelijke informatie wordt er gegeven. Bij het bestellen van nieuwe inlegzolen wordt ook alles snel en goed geregeld.

Prima geholpen. Was wel beetje puzzelen met de tijd maar uiteindelijk er toch uitgekomen.

Ze neemt de tijd voor je

Klacht wordt serieus genomen, hopelijk zijn zolen een goede keuze

Prima!

Altijd gezellig en professioneel.

alles conform verwachting

zeer klantgericht

Deskundig geholpen

Ik ben bij Anna Vita terecht gekomen door een goede ervaring van mijn zus. Ik heb een staand beroep, loop ook veel en had na een dag werk erg last van mijn voeten en benen en ook het idee dat ik niet genoeg steun uit mijn schoenen kreeg. Dat is bij Anna Vita duidelijker geworden en na een gesprek en dekundige meting ben ik begonnen met t dragen van steunzolen op de dagen dat ik werk. Hoewel ik erg heb moeten wennen, heb ik minder pijn mijn voeten.

Neemt de tijd en zeer kundig

Omdat ikzelf zeer tevreden was met mijn eigenbehandeling, ben ik met mijn zoon ook voor consult geweest, dit wederom methode gevoel en uitstekende zorg!

Deskundig en vriendelijk

Er werd alle tijd genomen en goed geluisterd waardoor er een helder behandelplan samengesteld kon worden.

Ik heb een zeer goede ervaring

Een prettige behandeling

Altijd vriendelijk

Annemarie is altijd vriendelijk en neemt alle tijd voor je. Ze luistert goed naar je klachten en legt goed uit wat er is en wat de mogelijkheden zijn.

Behandeling prettig en goed, introductie slecht

Geen reactie op informerende mail, verkeerde naam, routebeschrijving naar verkeerde, oude lokatie. Dat gaf een slecht eerste gevoel. Echter het eerste consult zelf was prettig, klantgericht en deskundig.

Heel vriendelijke en goede ervaren begeleiding

Ik vond het een goede keus om naar Ana Vita te gaan. De behandeling was prima en ik hoop zo van mijn klacht af te komen.

Ben blij dat ik hier beland ben!

Goede aandacht voor mijn voeten op alle fronten; goede adviezen!

Fijne praktijk heel gezellig geholpen

Wordt altijd goed geholpen ze neemt de tijd voor je klachten

Tijd en aandacht.

Er wordt goed gekeken en er is aandacht voor de persoon.