Uitstekende service en een prachtig eindresultaat.

We hebben goed advies gekregen, er werd goed naar onze wensen geluisterd. De aanbieding was helder en zonder commerciële trucs of lokkertjes, precies wat we wilden. Ook na de offerte werd er nog meegedacht en konden we zonder gedoe nog aanpassingen doen. De keuken is vakkundig geplaatst en we genieten er dagelijks van. We kunnen Iemms van harte aanbevelen (en dat hebben we ook al gedaan bij vrienden die er net zo tevreden over zijn tot zover)

Top eindresultaat

Er is goed geluisterd naar onze wensen en mogelijkheden bij het ontwerpen, en ondanks leveringsproblemen is (dankzij inspanning van Imrichs!) de keuken geplaatst in de geplande week! Wij zijn heel blij met het eindresultaat en staan met veel plezier elke dag te kokkerellen in onze nieuwe keuken :-)

Fijne ervaring met een goed resultaat

Advies en communicatie was prettig. Geen gepush en een eerlijke prijs. Alles helemaal naar wens verlopen en tevreden met een hele mooie keuken. Bij de plaatsing van de keuken een minpunt, het kitwerk was helaas niet naar behoren. Dit opnieuw laten doen door een professionele kitter.

Naar tevredenheid keuken van Iemms aangeschaft

Wij zijn enige maanden geleden op afspraak bij Iemms geweest om te orienteren voor een nieuwe keuken. Wij werden geholpen door een zeer vriendelijke medewerkster, die ons goed adviseerde, alles grondig uitlegde, meedacht en ruim de tijd voor ons nam. We konden stalen van keukendeuren, aanrechtbladen en vloerdelen meenemen om dit thuis te bekijken. Alles verliep zeer rustig, vriendelijk, niet opdringerig. Wij zijn zeer tevreden met onze keuken nu. Alles is goed verlopen, planning verliep goed, keuken is netjes geinstalleerd, zeer vriendelijke monteurs en ook na afloop nog contact gehad met Iemms of alles naar wens was. We zijn zeer tevreden over de service en bevelen het een ieder aan om bij Iemms langs te gaan.

Goed advies en betrouwbaar

In elke afspraak kregen we de juiste aandacht en advies zodat we onze keus konden maken. Ook ondersteuning met het plaatsen van de keuken door een gerenomeerd montagebedrijf. Kan niet anders zeggen dat ik enorm tevreden ben.

Top service met een persoonlijke touch!

Zowel in de winkel als bij de montage voelde de service en persoonlijke benadering als een warm bad, echt geweldig. Goede en creatieve ideeën om de keuken mooi en efficient te maken, opgevolgd door een vakkundige montage, precies wat ik zocht, een top keuken en interieur bedrijf. Daarnaast ook qua interieuradvies heel fijn geholpen en een mooie garderobekast, eettafel en tv-meubel op maat laten maken. Krijg veel complimenten over de prachtige keuken en custommade meubels in mijn nieuwe appartement. Nogmaals veel dank voor alles!

Positief verrast

In korte tijd kochten wij twee keukens bij Iemms. Slim omgaan met ruimte, oog voor detail en absoluut vakkundige kwaliteit in zowel producten als service, kenmerken de medewerkers van Iemms. De plaatsingen verliepen in 1x goed, supersnel en de vakkundige monteurs waren goed op elkaar ingespeeld. En, heel fijn, toen er toch nog een laatje ietsjepietsje scheef hing, kwam de monteur het meteen de volgende dag oplossen. Wij koken handig en met plezier in ons gezellige keuken!

Anders dan andere zaken; meedenken en meedoen!

In een fijne, rustige omgeving uitstekend geholpen met een nieuwe keuken. Mooie prijs. Daarna meegedacht over een aangepaste keuken en ook hier kwam Jan met een prachtig concept en een mooie prijs. In één seizoen dus twee keukens gekocht en zeer tevreden.

Alles ging mis..... Maar met de keuken zeker niet!

Met de bouw van ons huis is echt heel veel mis gegaan. Nu heeft de keukenbranche helaas een naam dat er van alles mis gaat maar dat was nu zeker niet het geval. Alles is zoals voorgesteld door de keukenadviseur. Er was volgens de keukenmonteur een kastdeur niet goed dus deze liet hij nog opnieuw bestellen. Wij zagen het pas nadat hij ons er op wees. Deze is inmiddels gemonteerd. Al met al dus echt een goede ervaring.

Goede service, komt afstpraken na

Wij zijn erg tevreden met onze keuken. Er waren wat kleine probleempjes, maar dit is uiteindelijk allemaal netjes opgelost.

Vakwerk en service geweldig!

Van het ontvangst in de zaak, het helpen en adviseren welke mogelijkheden en keuze die er zijn, maar bovenal de kwaliteit die geleverd wordt maken Iemms keukens meer dan compleet.

Buitengewoon tevreden

Voor ons was de keuze van een keuken bijzonder moeilijk. Iemms bij monde van Jan van Dijk hebben wij zeer plezierig ervaren.Altijd correct en vriendelijk.Meedenkend,creatief,servicegericht. De kinderziektes van onze keuken zijn adequaat opgelost volledig naar tevredenheid.

Blij met de uitkomst van de gemaakte keuze

Bij Iemms terechtgekomen via de vriend van mijn dochter. Ik woon in een voormalige boeren karn schuur welke is verbouwd tot woon huis. De gehele ruimte was nog leeg en er moest natuurlijk een keuken inkomen. Ik heb aangegeven wat mijn wensen waren en waar alles aan moest voldoen en voor de rest heb ik Iemms het laten invullen met in mijn gedachte deze mensen hebben er verstand van en weten hoe de routing en dergelijke in een keuken er uit moet zien. En het uiteindelijke resultaat is dan ook zo geworden dat iedereen die bij mij binnen komt lopen het geweldig mooi vindt geworden en daarnaast is het koken in de keuken dan ook een geweldige ervaring. Met andere woorden in ben geweldig blij met de keuze voor Iemms.

Zeer goed en eerlijk advies , super tevreden , prachtige keuken.

Na heel veel keukenzaken te hebben bezocht voor een nieuwe keuken uiteindelijk terecht gekomen bij Iemms , prachtige winkel , goed en eerlijk advies en het voelde meteen heel vertrouwd. Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt werden we uitstekend te woord gestaan en geadviseerd door Imrichs Mooij. Toen eenmaal de 3D tekening van onze keuken klaar was klopte het complete plaatje zoals wij dit ons hadden voorgesteld , een geweldige mooie keuken. Ondanks dat het coronavirus zijn intrede deed en zowel de levering als de montage grote vertraging op liep werden we netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de levering en montage datum. Tijdens de bezorging had een laden kast schade opgelopen en bleek bij montage het front van de vaatwasser niet helemaal goed te zijn , dit overigens geheel buiten de schuld van Iemms. Gelukkig kon de montage wel door gaan en heeft de Stephan , de keukenmonteur prachtig werk afgeleverd. Het probleem met de laden kast en het front van de vaatwasser zijn in zeer korte tijd perfect opgelost en zijn beide geheel nieuw vervangen waardoor onze keuken er eigenlijk nog mooier uit ziet dan op de 3D tekening , we zijn er super blij mee. Iemms is een absolute aanrader , ze verkopen kwaliteit , zijn eerlijk en de prijzen zijn gewoon zoals op de offerte staat dus zonder verder bijkomende kosten.

Persoonlijk van begin tot eind.

Vanaf eerste gesprek persoonlijke benadering met oog voor detail en onze wensen. Duidelijke prijsafspraken. Makkelijk bij maken van wijzigingen. Plaatsing van de keuken verliep rustig en plezierig. Waarbij Imrichs zelf nog een bezoekje bracht. En dan twee weken later nog een prachtig boeket om ons plezier met de keuken te wensen. Top nazorg. Echt een aanrader in alle opzichten.

Alles naar wens en volgens afspraak

De installateur had alles keurig geplaatst en was er op tijd. Aanrader

Erg tevreden met de mooie keuken

- professioneel - goede kwaliteit - behulpzaam

Super goed geholpen

Hoi Imrich is een topper super vriendelijk en neemt goed de tijd! Alles is mogelijk en niets is te gek! Goed advies wij zijn dik tevreden met onze keuken bij Iemms.. echt een aanrader om daar een kijkje te nemen!

Iedere dag blij met m’n keuken

Iemms heeft mijn droomkeuken geleverd met een perfecte prijs kwaliteit verhouding. De keuken is ook nog eens super snel geleverd waardoor wij onverwacht de kerst thuis hadden kunnen vieren.

Iemms denkt met je mee en heeft overal een oplossing voor.

Voor de 2de keer een keuken bij Iemms gekocht (binnen 2 jaar). In ons oude huis een keuken laten plaatsen door Iemms in 2018. Na de verkoop van ons huis ook in het nieuwe huis een keuken door Iemms laten plaatsen (2020). Niet eens meer bij andere keukenwinkels gaan kijken. Dat doe je dus alleen maar als je zeer tevreden bent.

Fantastisch vriendelijk en professioneel

Samen met het team van Iemms onze droomkeuken ontworpen. Alles tot in detail helemaal naar onze wens. Eerlijk en open personeel wat je geen oor aan probeert te naaien. We hadden per ongeluk wat onderdelen weggegooid en zonder enkele moeite hebben ze deze voor ons nabesteld.

Goed geholpen in de showroom. Ondanks de corona perikelen is er constant contact geweest over de levering. Ook de monteur verdient een pluim over het meedenken. Al met al een dikke 10

Helemaal blij met onze keuken!

Wij kwam er achter tijdens het oriënteren in de showroom, dat er ontzettend veel mogelijkheden zijn m.b.t. keukens. Iemms heeft ons geholpen aan een prachtige keuken met een creatieve afwerking. Deze gave combinatie van materialen en kleuren hadden wij zelf nooit kunnen bedenken! De plaatsing en nazorg is ook erg fijn gelopen. Iemms is zeker aan te bevelen. Nu genieten van onze mooie keuken!

Sfeervolle keukens en goede afterservice

Tevreden over het ruime aanbod en de assistentie in de sfeervolle showroom. Prima montage en nazorg! Een aanbeveling...

Fijne monteurs

We hebben alleen koelkast besteld dus over de keukens kunnen we geen oordeel vellen.

Gerard Burgerslaan 1

3131KZ Vlaardingen