Het kan niet beter.

Tijdens de aankoop bij Susanne zijn wij perfect geholpen. Planning en levering volgens afspraak. Montageteam Stefan en Maarten maakten het plaatje helemaal compleet. Dus als U zonder zorgen een keuken zoekt…..ga dan naar Iemms in Vlaardingen.

Persoonlijk en prettige service

We zijn via-via bij Iemms terecht gekomen en erg goed geholpen door Susanne. Ze is heel enthousiast, denkt met je mee en heeft ons helemaal meegenomen in het gehele proces van het aankopen van een keuken en waar je op moet letten. Van het eerste gesprek tot de plaatsing zijn we erg goed geholpen. Alle vragen werden altijd beantwoord en als we nog twijfelden waren we altijd welkom in de showroom om nog eventjes te kijken en beslissen. En als er wat dingen minder goed liepen werd dit direct netjes opgelost door Iemms, wat ook heel belangrijk is. Ik zou ze zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een persoonlijke zaak die erg veel keuze heeft en met zorg je nieuwe keuken plaatst. Wij zijn er erg blij mee.

Prima!

Goed advies door vriendelijke mensen. Oprecht geinteresseerd! Geen gedoe met afdingen en "gladde" verkopers. Het was best wel een lastige keuken om te ontwerpen, met gekke hoeken erin maar alles is goed verlopen en keurig geïnstalleerd. Eén kleine "vergissing" met de verlichting maar ik heb er het volste vertrouwen in dat dit snel wordt opgelost! Super! Heel blij mee!

Meer dan blij!

Toen wij voor het eerst bij Iemms kwamen wisten we niet wat we konden verwachten. Keukens zijn nou eenmaal duur en je kan het zo gek maken als je zelf wil. Suzanne heeft ons vanaf het begin geholpen en is altijd eerlijk geweest over alle opties en prijzen. Ook heeft ze ons heel goed geadviseerd over de mogelijkheden in ons huis qua ruimte en opstelling van de keuken. Heel fijn, want wij zagen soms door de bomen het bos niet meer. Uiteindelijk is de keuken helemaal geworden zoals wij wilde. Ook het meedenken in de lever/plaatsingsdatum was erg fijn. Ze hebben altijd geprobeerd rekening gehouden met onze situatie. De plaatsing door de monteur was meer dan netjes. Ook het contact met de rest van de medewerkers bij Iemms is altijd prettig verlopen. We gaan met heel veel plezier de nieuwe keuken gebruiken en raden iedereen aan bij Iemms voor de keuken te gaan kijken.

Niet alleen scherp geprijsd maar ook fantastisch geholpen en alles volgens afspraak geleverd!

Zeer gevarieerd aanbod met onderscheidende keukens die ik elders niet snel tegen kwam en met name de prijs/kwaliteitverhouding die prima op orde is. Ben er enorm vriendelijk geholpen, ze nemen de tijd voor je wensen en in alle communicatie zeer duidelijk en ze doen precies wat er afgesproken is. Zowel voor mijn ouders als voor mijzelf nu al 2 keukens daar gekocht en enorm tevreden. Op basis van mijn ervaringen zeker een aanrader deze winkel!!!

Verwachtingen worden waargemaakt.

Op basis van goede reviews bij Iemms terechtgekomen, en dat is niet onterecht. Het gehele proces, van advies tot het plaatsen van onze nieuwe keuken, is prima verlopen. Goede communicatie over de voortgang waarbij ook de aannemer in het gehele proces betrokken is geweest. lk dank Iemms voor de doorverwijzing naar Mentbouw. Zij hebben als hoofdaannemer de gehele verbouwing voor hun rekening genomen met een top eindresultaat!

Was op zoek geweest bij verschillende zaken voor een speciale afvoer, maar ze gaven me weinig kans. Kwam bij Iemms terecht en werd daar super geholpen. Ze gaven me ook weinig kans, maar gingen in de zaak toch op zoek. Meneer kwam met een exemplaar terug die ik kon proberen en als het paste mocht ik deze houden, maar bij niet passen moest ik hem terugbrengen. Super blij mee, ik was heel erg geholpen en alles paste. Dit vind ik nu een geweldige service.

Mooie keuken, leuk design en goede service

Leuke (kleinere zaak) met goede service. Ze hebben een mooi design keuken op basis van onze wensen gemaakt. Een aantal malen hebben we onze wensen bijgesteld en dit was geen probleem. Zeer flexibel. Goede kwaliteit keuken en de prijs was aantrekkelijk (En transparant; geen spelletjes met nepkortingen van 50%, geen druk om te tekenen, etc. maar een nette open offerte). Plaatsing is ook goed gegaan en wat kleine restpuntjes worden prima opgelost. Ik kan IEMMS zeker aanbevelen. Wij zijn zeer tevreden.

in het echt is de keuken nog mooier

Vanaf het moment, dat we de winkel binnenstapten zijn wij super leuk geholpen. Heel klantvriendelijk, maar vooral professioneel! Na een aantal gesprekken, zijn we overgaan tot het bestellen van een, hele mooie blauwe, Keuken. Deze beslissing vloeide voort uit de wijze, waarop naar ons geluisterd is en invulling aan gegeven is. Zelfs op het laatste moment iets aanpassen was geen probleem. De keuken is rond de afgesproken datum geleverd en het plaatsen is door een vakkundige monteur tot in puntjes uitgevoerd. Door corona hadden sommige onderdelen een wat langere levertijd maar daar konden ze natuurlijk niets aan doen. inmiddels is de keuken helemaal klaar, naar onze volle tevredenheid. Wij weten al waar we naar toe gaan, indien we weer toe zijn aan een andere keuken.

Kwaliteit en betrokkenheid van begin tot eind

Wat een verademing. Eindelijk een bedrijf die de klant ECHT centraal stelt en met een fris en enthousiast team een oprecht advies geeft. Je hebt tenslotte maar 1 doel: jouw droomkeuken uitzoeken maar vooral geïnstalleerd hebben zoals je het voor ogen hebt. Dat er bij een complex product als een keuken schoonheidsfoutjes ontstaan spreekt bijna voor zich. Heel blij waarop men meedacht en de manier waarop deze oneffenheden werden glad gestreken. Wij hebben een bijzonder goed gevoel en zijn met veel plezier aan het koken geslagen! Het pronkstuk van ons nieuwe huis.

Zoveel mogelijk!

Na eerst bij andere keukenwinkels geweest te zijn maar toch nog niet helemaal tevreden met het voorstel, kwamen we bij Iemms. We werden op een hele prettige manier geholpen door Suzanne, ze dacht goed met ons mee en had leuke ideeën en goed advies. En wat echt heel fijn is, er is zoveel mogelijk bij Iemms. Van kleuren tot maten, alles kan. Voor een normale prijs. De keuken staat inmiddels en we zijn echt ongelooflijk blij met het resultaat! Het is iedere dag een feestje om aan ons kookeiland te zitten.

Super design, goede plaatsing, goede service

Denken goed met je mee, luisteren naar je ideeën. Het resultaat is een super mooie keuken waar we dagelijks blij mee zijn.

Gewoon Goed! fijne samenwerking, alles wordt keurig afgehandeld!

netjes geholpen, hoe wij de keuken wilden hebben, mooie uitgetekend, goed advies, er wordt mee gedacht over de kleine dingen. Zelfs een mooi behangetje of vloer kan je daar uitkiezen! gewoon TOP! Thx allemaal!

Goed geholpen door fijne adviezen en mogelijkheden

Eindelijk onze droomkeuken kunnen realiseren in ons nieuwe huis dankzij iemms keuken & interieur. Bedankt voor alle goede zorgen!

Wat een wereldzaak, service en aandacht voor de klant gaan hier hand in hand! Vanaf de aankoop t/m de oplevering alles was van a t/m z perfect geregeld! Je heb je eigen aanspreekpunt en daarnaast hebben ze een fantastsich team qua monteurs (Bob en Peter, bedankt) die weten waar ze het over hebben met een zeer ruime ervaring. Jongens bedankt voor de mooie keuken en de service! We vertellen het door!

Inspirerend, out of the box, stijlvol en vriendelijk!

Wij hebben onlangs onze droomkeuken gekocht bij Iemms en zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Samen met Iemms ga je net dat stapje verder, word je op leuke ideeën gebracht en met wat maatwerk hier en daar hebben we uiteindelijk een unieke keuken samengesteld waar de komende jaren veel plezier van zullen gaan hebben! Medewerkers zijn allemaal zeer klantvriendelijk en behulpzaam; je voelt je absoluut geen nummertje! Kortom: wij raden Iemms zeker aan!

Goede service en perfecte levering

Onze ervaring met IEMMS is heel positief. Er wordt goed geluisterd en meegedacht. De keuken is binnen 2.5 dag perfect geplaatst en het is een hele grote keuken, dus supersnel! Ook na de oplevering komen ze langs om te kijken en beoordelen of alles goed is geplaatst en afgewerkt. Kortom topservice en zeker een aanrader!

Gewoon super

Ben super geholpen prima professioneel advies geen opdringerige verkopers. Ze laten je rustig nadenken wat je wilt en als er vragen zijn kan je altijd bellen of mailen antwoord komt direct. Ze houden je goed op de hoogte kwa levering. Montage wordt zeer zekur gedaan mensen weten waar ze over praten. Gewoon een dikke 10

Vriendelijke en persoonlijke sfeer

De medewerkers nemen alle tijd voor je om je persoonlijke wensen uit te werken in een totaalconcept. De kwaliteit en afwerking is uitstekend en resulteerde in een prachtige keuken.

uitstekend werk geleverd

keuken was optijd volgens afspraak en de na service ook hardstikke goed

Goedenavond, Wij willen onze blijk van waardering op schrift zetten zo tevreden zijn wij over Iems keukens. Wij zeer prettig geholpen door Jan van Dijk die onze droomkeuken heeft getekend en verkocht heeft. Zijn/jullie professionele aanpak van de tekening tot aan de uitlevering en service alles volgens afspraak. En zelfs toen onze wijnklimaatkast koelkast er nog niet was vlak voor de kerst, hebben jullie gezorgd dat er een nog mooiere kwam te staan als die wij aanvankelijk besteld hadden onze hartelijke dank daar voor. Zo ging dit ook met de vaatwasser voor jullie geen probleem direct een vervangend model die nieuw was en mochten gebruiken tot de door ons bestelde vaatwasser er wel was. Zelfs de puntjes op de I zetten is voor jullie geen probleem Chapeau voor Iems keukens. Wij hebben een Beauty van een keuken en zijn er meer dan blij mee zo mooi. En als iemand van jullie nieuwe klanten willen komen kijken geen probleem. Wij hebben de keuken vanaf een front uitgezocht die jullie als staal in de winkel hebben, maar kan me voorstellen dat daar niet iedereen doorheen kan kijken dus .... bij deze Nogmaals hartelijk dank voor alles 2 zeer tevreden klanten Frans en Vera Bravenboer

Vakkundig en meedenkend

Wij moesten in een korte tijd een keuken uitzoeken. Bij binnenkomst voelden het gelijk goed om met Jan aan de slag te komen om onze droomkeuken (binnen budget) te realiseren. Er werd goed en oplossingsgericht meegedacht in opties en zelfs buiten werktijd kon Jan het niet loslaten om met ons mee te denken. Het leveren van de keuken zorgde voor een uitdaging, maar met goede hulp van de heren van Iemms zelf is het goed gekomen. Het monteren gebeurde vakkundig en was letterlijk een feestje met de heerlijke muziek uit de box :-) Het hele proces was een prettige ervaring!

prima zeer tevreden over het resultaat!

Denken goed mee... maar voordat er beslissingen genomen worden gaat er een tijd overheen omdat vanwege de drukte in het bedrijf een reactie soms wat langer duurt dan afgesproken

Persoonlijk en vakkundig

Persoonlijke begeleiding, met vragen kan je altijd terecht. Uitstekende service. Vakkundige installatie. En we hebben een keuken die helemaal naar onze wens is

Prettige ervaring, er wordt goed kritisch meegedacht.

Iemms Keukens en Interieur is een fijne zaak waar je goed gedaviseerd wordt. Men denkt kritisch mee en men geeft ook aan als ideeen wellicht niet goed uit kunnen komen. De klant staat hier centraal, fijne sfeer en geen standaard "verkooppraatjes". Men wil echt een tevreden klant. De prijs-kwaliteit verhouding is tot op heden erg goed (voor zover we het al kunnen beoordelen, want de keuken is pas 5 maanden oud). Wij zijn erg tevreden!

Gerard Burgerslaan 1 3131KZ Vlaardingen