Afgelopen voorjaar besloten om een nieuwe keuken te gaan kopen. Via vrienden bij Iemms keukens & interieur terecht gekomen. Mooie zaak en erg klantvriendelijk. Meerdere keren langs geweest om tot een besluit te komen wat de keuken betreft. Op eigen verzoek de keuken eind oktober te laten plaatsen. Aardige monteur die zijn werk prima heeft gedaan. Het is echt een schitterende keuken geworden waar ik nog iedere dag heel blij van wordt. Met vriendelijke groet, Marjolijn Loendersloot

Super geholpen met onze keuken

Na heel veel keukenzaken te hebben afgelopen was Iemms een verademing. Met een professionele blik en inzicht op wat mogelijk was in onze ruimte en smaak maakte het Iemms team het makkelijker een keuze te maken. We zijn super fijn geholpen en alles is tot in de puntjes geregeld. Van het uitkiezen tot en met het plaatsen. Helder overzicht in kosten geen addertjes onder het gras. Echt een top zaak , dit is wat je wil als je op zoek bent naar een nieuwe keuken!

Van het moment dat je in de winkel komt tot het moment dat de keuken geplaatst is geen woorden voor. Er is telefonisch contact of via de mail, alles controleren of het volgens afspraak gaat en goed professioneel advies er wordt meegedacht echt een bedrijf die wij aanraden top zaak met personeel die weet wat ze doen. Onze dank is groot. Ps Ook nog bedankt voor de mooie bloemen. Ar en Wilma

Meedenkend in oplossingen en indeling van keuken, nette monteurs

Een half puntje minder omdat er een aantal dingen die wel besproken waren tijdens de aankoop uiteindelijk niet terug zijn gekomen in de keuken zelf. De onervarenheid van onszelf om dit te zien op de tekeningen resulteerde in het feit dat wij een aantal dingen (handgreepje aan koelkast, ingebouwde lades) miste bij de montage. Dingen die voor ons wel acceptabel zijn maar toch anders dan besproken bij de aankoop. Nette vriendelijke monteurs. De Boiler van de Quooker bleek bij montage kapot te zijn. Deze zijn ze gelijk gaan ruilen op de zaak. Ook was het keukenblad bij montage nog niet aanwezig. Dit werd netjes opgelost met een noodblad zodat we toch gewoon konden koken en water konden tappen. Over het algemeen een prima ervaring en kwaliteit gekregen!

Mooie spullen goede service

Fijne ontvangst bij eerste bezoek. Vrij om te kijken, maar ook toegankelijk voor alle vragen. Wordt zeker tijd genomen om alle wensen op een rijtje te zetten en te vertellen wat de mogelijkheden zijn (bijna alles is mogelijk). Wij liepen vrij blanco de showroom binnen en liepen met een geweldig idee de showroom uit. Het plaatsen van de keuken ging zeer voorspoedig en zonder problemen. Er is enkel een “foutje” geslopen in de tekening die wij ook niet gezien hebben bij het tekenen. Aanrechtblad cq bar is langer dan we hadden gepland, maar achteraf kwam dit ook mooi uit. Later nog een kast aangeschaft en ook deze naar wens met goede ideeën uitgewerkt. Wij zouden Iemms zeker aanraden!

Goed advies en super uitgevoerd!!

Goed advies voor een vrij klein project. Top geregeld en vakmannen die kwamen plaatsen. Top team! Bedankt

Duidelijke afspraken, goed geadviseerd door Susanne.. zijn super blij met het resultaat.

Denken, ontwerpen met je mee.

Wat een prachtige keukens hebben jullie staan. Wij zijn enorm verrast door de mooie site. Hele fijne medewerkers. Medewerkers die je met mee denken en met alternatieve komen. Prachtig winkel met een mooi assortiment. Wij zijn méér dan tevreden met alles. Service ook in één woord Top! Jullie allemaal bedankt!

Alles is prettig verlopen. Van start tot eind. Fijne en duidelijke communicatie. Goed meegedacht. Er is netjes en professioneel te werk gegaan. Zeer klant vriendelijk. Zo ook de monteur en andere collega’s.

Enorm tevreden!

Afgelopen week in onze keuken geheel opgeleverd en we zijn enorm blij met het resultaat. In de winkel zijn we heel netjes geholpen door Lara. Ze heeft goed geluisterd en erg goed advies gegeven. We zijn nog elke dag blij met de keuzes die we hebben gemaakt. Ook het contact met de service afdeling hebben we als zeer prettig ervaren. Iemms is een bedrijf waar je gewoon rustig kan kijken en waar wij een erg fijn gevoel hadden. We komen zeker nog eens terug!

Goede ervaring van verkoop tot plaatsing van de keuken.

Tijdens het verkoopproces zijn we goed geholpen met advies en alternatieve ideeën. Bij het plaasten ging de monteur snel, vakkundig en opgeruimd te werk. Helaas door de tekorten in apparatuur was niet alles tijdens het plaatsen beschikbaar en hebben we samen gezocht naar een oplossing. De communicatie liep vlot en er werd snel gereageerd op vragen.

Top service !

Voor onze nieuwbouwwoning hebben we bij Iemms een keuken gekocht. We kregen via via de tip om naar iemms te gaan vanwege de goede service. Nou daar was niets van gelogen want wat zijn we goed geholpen.. Ik weet niet hoe vaak we daar wel niet naartoe zijn gegaan..dan wilde we weer zus en dan weer zo om het vervolgens weer compleet om te gooien! Nooit was het teveel om met veel geduld en zorg samen te kijken naar hoe we het helemaal naar ons zin konden krijgen. Nu hij eenmaal geplaatst is, gaat deze service en aandacht onverminderd door. Iedere vraag die we stellen wordt met aandacht en deskundigheid beantwoord en mochten ze het zelf niet weten vragen ze advies in bij de leveranciers. We zijn super blij me de keuken en de geweldige service! Dank je wel en nog bedankt voor de mooie bos bloemen!

Van het ontwerp tot aan plaatsing van de keuken perfect geholpen!

Wij zijn met onze nieuwe keuken super goed geholpen bij Iemms. Bij het ontwerp van de keuken werd goed meegedacht en ook werden onze ideeën goed gevisualiseerd. We zijn snel geholpen en altijd goede en duidelijke communicatie. Alle afspraken zijn nagekomen en op de afgesproken tijd is een volledige keuken geplaatst, zonder na leveringen. Kortom, super tevreden!

Uitermate tevreden

Vanaf de eerste kennismaking in de showroom tot de aftersales na het plaatsen van de keuken, zeer tevreden. Wat ons betreft het schoolvoorbeeld van hoe service verleend dient te worden. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Maar het allerbelangrijkste is onze prachtige keuken die precies zo is geworden zoals we samen hebben bedacht. Ga zo door zou ik zeggen......

Vorig jaar hebben wij een keuken gekocht bij Iemms. Ondanks de Corona zijn wij super geholpen en begeleidt bij het aanschaffen van onze keuken. Helaas lieten sommige apparaten lang op zich wachten. Iemms heeft ons goed op te hoogte gehouden van de leveringen. De monteurs zijn echte vakmensen. Nadat de keuken geplaatst was waren wij opzoek naar een kast voor in de woonkamer. Omdat we deze met dezelfde deurtjes wilden hebben gingen wij langs voor een staal, toen kregen we te horen dat zij ook kasten kunnen laten maken op wens van de klant. Dit ook weer in samenspraak zijn wij tot een mooi ontwerp gekomen waarbij ze goed luisteren naar de wensen van de klant. Kortom wij zijn super tevreden en als we ooit een andere keuken nodig hebben gaan we weer hier naar toe. Onze speciale dank gaat uit naar Suzan voor haar engelen geduld en goede adviezen

Fijne zaak met goede service

Goed geholpen door Susanne. We vonden t fijn dat er meteen in de showroom een beeld was bij keuzes die je kon maken aan keukens, lades,indeling enz. Jammer was dat de apparatuur niet voorradig is/was.

Echt vakmensen die maatwerk leveren!

Je merkt het verschil al tijdens de afspraak in de winkel. Jullie hebben verstand van zaken en hebben echt maatwerk geleverd. Heel blij met onze mooie keuken!

Iemms een verademing binnen keukenland.

Wat fijn dat er naast die grote keukenboeren nog echte vakkundige keukendealers bestaan. Wij hebben ons zeer breed georiënteerd en na het volledige offerte gesprek met zo`n 5 dealers te zijn aangegaan uiteindelijk met Iemms de finale deal gesloten. Dit kwam mede door de laagdrempeligheid en de enorme kennis waar Imrichs en zijn collega`s over beschikken. het team van Iemms begrijpt dat je met zo`n aanschaf niet over 1 nacht ijs wilt gaan, en handelt daar ook naar. Daarnaast was het prijstechnisch ook nog interessant. En het eindresultaat mag er zijn. Wat een prachtige keuken hebben we geleverd en geïnstalleerd gekregen, ontzettend fijne monteur die uitgebreid de tijd nam om alles toe te lichten. Dus mocht je nog twijfelen, maak sowieso een vrijblijvende afspraak bij Iemms, en laat je overtuigen.

Heel blij ben ik met mijn nieuwe keuken geplaatst door Iemms. Er was wel een dingetje wat anders liep als van tevoren gepland,maar dat is door Iemms heel goed opgelost en geregeld. Het fijne is ook dat het contact verloopt via korte lijntjes, meteen antwoord op je vraag. Kortom super!

Mooi ontwerp, vakkundig geplaatst en prettige communicatie

Wij zijn zeer tevreden met onze keuken van IEMMS. Het is een prachtige keuken, goede kwaliteit en de communicatie verliep zeer prettig en soepel. Plaatsing vakkundig en klantvriendelijk gedaan. Super prijs-/kwaliteitverhouding Niks dan lof!

Gewoon geweldig

Onze ervaring is van advies tot levering geweldig. Door iedereen worden wij op de hoogte gehouden en op al onze vragen krijgen wij direct antwoord. De materiaal keuze is ruim, van zeer goede kwaliteit. Ben je op zoek naar iets unieks dan raden wij u Iemms keukens aan voor een eerlijk advies en zeer goede kwaliteit/prijsverhouding.

Positief

Wij zijn via mondeling advies bij Iemms terecht gekomen. Werden vriendelijk geholpen en een duidelijke offerte volgde. De keuken gekocht. Levering en montage waren perfect geregeld. Service zijn wij zeer positief over. Blij met onze maatwerk keuken. Groeten, Familie Goedknegt

We zijn zeer blij met onze keuken. We zijn erg goed geholpen en goed geadviseerd. Goede communicatie over het leidingwerk en ook de montage is erg goed verlopen.

Het kan niet beter.

Tijdens de aankoop bij Susanne zijn wij perfect geholpen. Planning en levering volgens afspraak. Montageteam Stefan en Maarten maakten het plaatje helemaal compleet. Dus als U zonder zorgen een keuken zoekt…..ga dan naar Iemms in Vlaardingen.