Perfecte service van begin tot eind!

Vanaf het moment dat we de showroom binnenstapten tot aan het moment waarop de installateurs ons huis verlieten en we de laatste dingen via de mail afrondden heeft Iemms perfecte service geleverd. Het resultaat is een prachtige keuken van goede kwaliteit.

Perfect!

Zeer professionele vakmensen, van binnenkomst tot aan oplevering!

super keukenzaak.

fijn geholpen mooie prijs en kwaliteit en keurig geplaatst.

Een aanrader!

We hebben onze keuken aangeschaft bij Iemms Keukens & Interieur. We zijn hierbij goed geholpen door Suzanne. Het hele proces van advies tot plaatsing zijn goed verlopen. Bij oplevering bleken er een aantal dingen niet goed te zijn, zoals een beschadigde boven keukenkastje en een productiefout van de Quooker. Iets waar Iemms niks aan kan doen, maar dit is wel erg snel en netjes opgelost door de service van Iemms. We zijn ook tevreden over de communicatie. Door onze goede ervaring raden wij Iemms Keuken & Interieur aan.

Prima geholpen en goede adviezen!

De eerste x dat we binnen kwamen voelde gelijk goed en vertrouwd. Geheel ook zonder verplichtingen. We hebben een afspraak gemaakt en er werd alle tijd voor ons genomen. Goede adviezen gekregen. Zijn ook wel zeker 4x terug geweest omdat we weer gingen twijfelen. Ieder contact verliep vertrouwd en we voelde ons nooit teveel. Uiteindelijk ook maar onze nieuwe vloer daar uitgezocht. Lekker makkelijk, alles onder 1 dak!!! Wij zijn geholpen door Suzanne, leuke/ fijne meid!

Ontzorgen… ze doen wat ze beloven

Voor ons - als 65plussers - best ingrijpend: keuken verbouwen en nieuwe keuken plaatsen, terwijl we in het appartement bleven wonen. Iemms beloofde te ontzorgen. Aannemer en plaatsing keuken sloten prima op elkaar aan. Alles netjes opgeruimd en afgeleverd. Alle lof voor de communicatie en de klantvriendelijkheid, van alle medewerkers waar we contact mee hadden. We genieten elke dag van de keuken! Dank Susanne, Mike, Maarten en Gert Jan.

Aanrader

Advies is prima, denkt mee en niet alleen verkoop maar geeft ruimte om te overwegingen te maken. Plaatsing is uitstekend verlopen, en voor extra onderdelen is door service monteur prima en correct afgehandeld. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Aan te bevelen.

Fijne samenwerking met als resultaat een mooie keuken!

Iemms heeft me erg prettig geholpen met de uitdaging een geschikte keuken te ontwerpen voor mijn nieuwbouw. Zaken waar je zelf niet bij stilstaat worden niet vergeten. De service na oplevering, om de laatste restpuntjes af te maken, was proactief en snel. Het resultaat is een heerlijke keuken!

Prima geholpen

Een prachtige droom keuken en uitstekend geholpen door Susanne.

Wat zijn wij goed geholpen door Iemms keukens. Alles is perfect verlopen. Probleempjes die tijdens de verbouwing voordeden werd keurig verholpen en opgelost. Wij zijn uiterst tevreden met het eindresultaat.

Goede service en kwaliteit

We zijn op professionele en laagdrempelige wijze geadviseerd bij het creeren van onze droomkeuken. We zijn super tevreden met het resultaat!

Een echte keukenspecialist

Een uiteindelijk fantastisch eindresultaat! Ondanks de issues, zijn deze naar tevredenheid professioneel opgelost. Ook de topper Maarten als echte vakspecialist heeft hier het verschil gemaakt!

Top goede service

In 1 woord geweldig!!!

Uiterst professioneel, vriendelijk, meedenkend, geduldig en met een gezonde dosis humor!

Super winkel

Wij zijn zo blij met onze keuken. Heel vriendelijk personeel. Wij zijn geholpen door Raymon Smithuis. Hij neemt alle tijd voor je, geen vraag is te veel en heel transparant wat de kosten betreft. Iedereen geeft je een goed gevoel, niet opdringerig, niet van die "gladde" verkopers. Ook de mensen achter de schermen zijn ontzettend vriendelijk.

Professioneel en service met aandacht

Voor het eerst een keuken gekocht en gekozen voor een andere leverancier dan wellicht de meest voor de hand liggende leveranciers. Ik hoopte hiermee betere service en een stukje aandacht te krijgen. Iemms heeft dit zeker waar gemaakt. Naast een snelle levering was er veel aandacht voor mijn wensen en dachten ze mee om alle binnen budget te krijgen. Daarnaast zijn ze ook eerlijk en is de prijs ook de prijs.

Wat een top service!

Wij zijn vorig jaar al met Susanne begonnen met het proces voor onze keuken voor een nieuwbouw woning. Wij hadden direct een goed gevoel bij zowel Iemms als bij Susanne. We zijn heel goed geholpen bij alle keuzes die we hebben moeten maken. Niks was teveel. Voor elke twijfel konden we contact opnemen met Susan. Mochten we over een x aantal jaar weer een keuken nodig hebben, komen we hier zeker terug. Nu eerst genieten van onze prachtige keuken. Wij raden dan ook in onze omgeving iedereen Iemms aan.

Super!!!

Lara heeft ons erg goed geholpen bij de keuzes die we moesten maken. Ze dacht met ons mee en kwam met leuke ideeën!! Ook de plaatsing verliep heel fijn!! Bedankt Iemms!!!

Een droomkeuken!!!

Wat een prachtige droomkeuken is er geleverd! Wat een mooi praktisch en solide keuken is er door een vakman geplaatst! Het ontwerp en meedenken van Raymond heeft tot de kers op de taart geleidt !! Hele team van Iemms keuken wordt ontzettend gewaardeerd en bedankt!!

Super netjes geplaatst

Fijne begeleiding en keurig gewerkt . En de dingen die niet gelijk oké zijn gelijk netjes opgelost!

Zeer deskundig advies en ditto levering

Viavia bij Iemms terecht gekomen en erg fijn en professioneel geholpen in het samenstellen van een echte droomkeuken. Ook kleine aanpassingen konden snel gemaakt worden en de levering en installatie is super gedaan.

Super goed geholpen en prachtige keuken

Als je het over een goed keuken bedrijf heb is Iemms het juiste adres. Leuke winkel duidelijk advies en nog beter de aanloop naar montage en montage. Voor ons een dikke 10 en aanrader om hier een keuken te kopen. Spontane monteurs en denken met je mee. Het eind resultaat is dan ook prachtig geworden door het totaal plaatje van advies tot montage!

Vriendelijk en behulpzaam

Medewerkers beleefd en vriendelijk. Keuken is prachtig geplaatst. Bedankt voor de mooie bos bloemen.

Super tevreden

Meerdere personen raden ons aan om bij Iemms een keuken te kopen. Dit hebben wij gedaan en alle verwachtingen zijn ook uitgekomen. Leuk personeel, meedenkend, goede adviezen ,eerlijke prijzen maar vooral een top service.

Geweldige service, fijn contact en een prachtige keuken!

Vorige week is de keuken geplaatst in onze nieuwbouwwoning. Het eindresultaat is prachtig! We hebben de plaatsing 2x moeten uitstellen omdat de oplevering van onze woning 2x was vertraagd. Gelukkig was Iemms heel flexibel en konden ze hierop anticiperen. Ook hebben we 2x het keukenblad veranderd en ook dit ging probleemloos. Het persoonlijke contact en servicegerichtheid van het team hebben wij zeer gewaardeerd.