Zeer slecht

Komen afspraken niet na. Levering incompleet. Denken niet mee. Zal een zegen zijn als dit soort groothandels definitief verdwijnen.

Top service!

Snelle en goede service. Zeer deskundig personeel, vaste contactpersonen.

Al jarenlang een betrouwbare partner !

Alius is voor ons al jarenlang een betrouwbare partner, eerlijk, duidelijk en no nonsens. Net zoals bij Petec Solar : afspraak is afspraak !

Slechte service

6 weken moeten wachten voordat een SolarEdge optimizer werd vervangen. Wachten nu al 2 weken om de nieuwe optimizer op afstand geactiveerd te krijgen. Al 3x gebeld om dit op te lossen!

Fijne en vlotte samenwerking

Fijne en vlotte samenwerking

Na bestelling geen kredietlimiet vlg. verzekeringsmij. Voorstel proforma zonder gedoe geaccepteerd en super snel afgehandeld. Complimenten.

• Kennis N.v.t.
  • Service & advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Zeer klantvriendelijk bedrijf. En bij elk bedrijf kan wel eens iets verkeerd gaan. Maar dat word altijd zo snel mogelijk en netjes opgelost!!

• Betrouwbaarheid

Goede klantenservice, goede Technische service. Relatief klein assortiment. Transportkosten zijn een ding in vergelijking met de grote distributeurs zoals Solar Nederland of Rexel. Let op beschikbaarheid van materiaal!

• Totaal oordeel N.v.t.

• Betrouwbaarheid

Wij zijn al een paar jaar klant bij jullie, maar we zijn nog nooit slecht of slechter geholpen. Leuke sfeer, en problemen worden zo spoedig mogelijk opgelost. Positief bedrijf. Ga zo door!

Over Alius

Bij Alius leveren en ontwikkelen we duurzame energie-oplossingen en zijn we experts in klimaatbeheersing. We focussen ons op producten die ervoor zorgen dat we onze energiebehoefte in kunnen richten op een manier die onze planeet niet slechter maakt, maar beter. Een planeet die we gezond door kunnen geven aan de volgende generaties.