Goede service en begeleiding in gehele proces vanaf eerste kennismakinggesprek t.e.m. plaatsing

Prettig contact, zeer bereikbaar, duidelijke uitleg, snelle plaatsing met een prima installatiebedrijf.

Vakkundige installatie van, op het oog, kwalitatief hoogwaardige zonnepanelen.

Helaas bracht het Coronavirus wat vertraging, maar uiteindelijk zijn de 14 zonnepanelen vakkundig geïnstalleerd. De bevestiging en afwerken zijn zeer naar wens. Ter compensatie van de uitgestelde montage zijn er panelen met een hoger rendement geleverd, een mooi en passend gebaar in deze grillige tijden.

Altijd vriendelijk geholpen

Door de corona crisis in het voorjaar heeft de plaatsing van de zonnepanelen behoorlijk vertraging opgelopen. Uiteindelijk alles goed geregeld (Solar Oost heeft de helft van de kosten van de vertraging vergoed) en is alles keurig geplaatst. Uiteindelijk een prachtige bos bloemen gekregen als dank voor het vertrouwen.

Fantastisch werk

Solar Oost heeft ons enorm veel vertrouwen gegeven en heeft ons niet teleurgesteld hierin. De communicatie zou iets beter kunnen, even een telefoontje de dag voor alles geïnstalleerd zou worden was fijn geweest, maar verder vinden wij het een fantastisch betrouwbaar bedrijf.

Duidelijk en no nonsence

Ondanks tegenslagen waar zowel wij als Solar Oost geen aandeel in hadden en waardoor de zonnepanelen bij driekwart jaar later dan verwacht konden worden geplaatst, zijn we zeer tevreden. Telkens telefonisch contact en een oplossing. En toen het eindelijk zover was, lagen de panelen in een halve dag op het dak door vakkindige installateurs waar Solar Oost mee samenwerkt.

Het contact was altijd plezierig. De uitleg duidelijk en de montage ging probleemloos en snel.

We hebben altijd op een prettige manier contact gehad en ik voelde me vrij om vragen te stellen. Ik ben altijd respectvol te woord gestaan en de uitleg was altijd duidelijk. Ook vond ik het sympathiek dat ik betere zonnepanelen kreeg voor het zelfde geld. Gewoon omdat Solar Oost vond dat ik ook van mocht profiteren van meer opbrengst per zonnepaneel.

Goed en betrouwbaar

Goed bedrijf die doet wat ze zeggen. De manier van betalen sprak mij erg aan. Dit is uiteindelijk berekend op onze situatie en klopt ook. Wij hebben nu een aantal weken gewacht om goed te kunnen beoordelen als alles werkt en ook klopt qua opbrengst. De berekening die van te voren is gemaakt klopt ook exact. Dit was voor ons een fijne bevestiging. Installatie is ook goed gedaan. Dus een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Zeker een aanrader

Voor mensen die van ouderwetse service houden. Dit is de partij die je zoekt. Ik sta in mijn omgeving erom bekend dat ik dingen goed uitzoek en soms teveel. Bij solaroost sprak mij aan dat je de panelen kon krijgen zonder van te voren te hoeven investeren. Nadat ze het bij ons thuis hebben uitgelegd was het ons duidelijk en kwam het ook uit. Vaak wordt aan de telefoon mooie dingen beloofd die uiteindelijk niet uitkomen. Dit is hier niet het geval. Alles kwam exact uit. En ook de producten die worden gebruikt zijn van top kwaliteit. Installatie ook vakkundig gedaan. Zeer tevreden! En mijn schoondochter ook die heeft inmiddels ook panelen van solaroost.

Heel tevreden.

Wij zijn via een actie bij ons in de buurt in contact gekomen met Solar Oost. Zij konden zonnepanelen leveren zonder investering. Dit klonk ons goed in de oren en hiervoor zijn we met solar oost in gesprek gegaan. Dit is helder en duidelijk bij ons thuis uitgelegd. Ze zitten er nu een week erop en zijn ontzettend tevreden over hoe alles is gegaan. Zeker een aanrader als mensen een goede betrouwbare partij willen hebben.

Zeer prettig en professioneel.

Ik heb de plaatsing van de zonnepanelen als erg prettig ervaren. Geen last van de installateur gehad. Mijn kinderen konden gewoon op bed zonder dat ze wakker werden. Alles is super snel geregeld. Voordat wij er erg in hadden, hadden we een afspraak staan om de zonnepanelen te plaatsen. Ik beveel iedereen dit aan.

Snel en professioneel geregeld

Geen gezeur en touwtrekkerij Naar mijn idee goed voorbereidt Goed werkende machine Moeten eerst natuurlijk een jaar draaien Ik heb er wel vertrouwen in

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden dat ik met deze partij in zee ben gegaan. Goed advies. Zowel aan de telefoon als bij ons thuis. Wij zijn zeer tevreden en bevelen solaroost dan ook iedereen aan.

Aanrader!

Onze zoektocht naar de juiste leverancier heeft eventjes geduurd maar is geëindigd bij Solar Oost. De keuze is gevallen bij deze partij is omdat de kwaliteit en de service die door deze partij word geleverd van dusdanige hoogte is dat wij hier een goed gevoel van hebben gekregen.

Goede service, goed behandeld

Alles is goed uitgelegd, afspraken zijn na gekomen. Wij hebben goeie kwaliteit panelen gekregen en alles ziet er super uit. Vanaf het advies bij ons thuis tot de montage is alles gegaan zoals van te voren is beloofd. Wij zouden Solar Oost zeker aanbevelen.

Goeie ervaring.

Goeie ervaring.

Helder, bereikbaar en duidelijk.

Duidelijke bespreking, goede bereikbaarheid voor vragen, zaken professioneel afgehandeld, mooi boeketje als dank voor het vertrouwen na plaatsing panelen.

betrouwebare organisatie die alles duidelijk uitlegd en echt de tijd voor de klant neemt.

Ik heb met meerdere zonnen paneel bedrijven om de tafel gezetten wat mij met namen aanspreekt is dat je op de omvormer 25 jaar garantie krijgt dit is zeer uniek! Daarnaast is er de mogelijkheid om de zonnen panelen te bekostigen vanuit de besparing die je gaat doen op je stroom rekening, zeer mooi concept met goede producten en de mensen erachter doen wat zij zeggen en zeggen wat zij doen.

Vandaag de zonnepanelen geplaatst, zeer vriendelijke nette vakkundige jongens! Erg tevreden over het resultaat goede uitleg gehad alleen maar lof kan het iedereen aanbevelen. Netjes gewerkt alles opgeruimd.

• Zou u Solar Oost bij anderen aanbevelen?

De grootste kracht van de Solar Oost is dat ze doen wat ze zeggen. Elk telefoontje of mailtje beantwoorden ze op de afgesproken datum. Hier kunnen veel bedrijven nog van opsteken!

• Zou u Solar Oost bij anderen aanbevelen?

Wij hebben nu een week de panelen erop liggen en zijn ontzettend te spreken over solaroost! Alles is goed uitgelegd ook heel mooi dat het zonder de investering kan. Alles is goed uitgerekend en uitgelegd. Ook nog een ontzettend grote bos bloemen ontvangen als een mooie afsluiting. Wij zijn echt heel blij dat we voor jullie hebben gekozen bedankt!!

• Zou u Solar Oost bij anderen aanbevelen?

Echt een super bedrijf! Afgelopen vrijdag is er gemonteerd bij ons. Dit is ook super netjes gedaan! Uitleg van de producten en de uitleg zodat het mijn geen geld kost was ook heel duidelijk uitgelegd. Ik had een goed gevoel bij solaroost en dit is bevestigd!

• Zou u Solar Oost bij anderen aanbevelen?

Gisteren gemonteerd en alles is soepel en vlot verlopen. Netjes gemonteerd. Zeer tevreden.

• Zou u Solar Oost bij anderen aanbevelen?

Wij hebben nu een maand zonnepanelen van Solaroost. Wij hadden weinig verstand van zonnepanelen maar we waren opzoek naar een partij die betrouwbaar was en ook de tijd nam om ons alles uit te leggen. Naar aanleiding van een persoonlijk gesprek bij ons thuis hebben we besloten om de panelen te nemen. Daarna werd alles voor ons geregeld! Ook de installatie werd heel netjes gedaan en vriendelijke mannen. Uiteindelijk werden we ook nog verrast met een grote bos bloemen! Wij zijn heel tevreden! Bedankt voor alles!

• Zou u Solar Oost bij anderen aanbevelen?

Wij hebben kort geleden zonnepanelen aangeschaft via solaroost. Wij zijn vanaf het begin goed en netjes geholpen. Hebben het juiste advies gekregen. Persoon die bij ons thuis kwam was ook ontzettend netjes en nam goed de tijd onze vragen te beantwoorden. Gisteren is het gemonteerd en dit werd ook door vaklui gedaan. Wij zijn super tevreden en bevelen mensen ook solaroost aan als je een goed en betrouwbaar en voor goede kwaliteit wilt gaan.

• Zou u Solar Oost bij anderen aanbevelen?

Wij zijn super tevreden over solaroost. Het is een bedrijf die klaarstaat voor de klant! Wij hadden in het begin veel vragen die allemaal door solaroost zijn beantwoord. Wij zochten een betrouwbaar partij met goede producten en goede garanties. Dat hebben we gevonden! Bedankt voor de mooie bos bloemen! Bedankt voor alles!

Marssteden 70

7547TD Enschede