GEWELDIG

Zeer vakkundige en prettige nette en beleefde mensen om mee te werken. TOP...

Komen afspraken na

Op wat schoonheidsfoutjes na prima installatie afgeleverd. De nazorg prima opgelost. Vriendelijke en behulpzame klantenservice. En vooral belangrijk gemaakte afspraken worden nagekomen zonder veel gedoe.

Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen

Vanaf het eerste moment goed geadviseerd en geholpen Jongens die kwamen installeren en aansluitend wisten wat ze deden Niets overhaast en heel informatief Alleen het doorsturen van de app en inlog heeft wat langer geduurd

Geolied team

Vanaf het gesprek met de accountmanager tot aan het telefonisch evaluatie gesprek nemen ze al het werk voor je uit handen. Communicatie zowel telefonisch als via de mail wordt snel beantwoord. Echt een aanrader dit team!

Ontzettend goed

Altijd netjes geholpen met fijne en goede uitleg. Ook het plaatsen ging vlot en alles netjes achtergelaten.

Geweldig bedrijf

Goed en duidelijk advies gehad , op de aangegeven datum alles geïnstalleerd en ook weer alles duidelijk uitgelegd , en jongens die verstand hebben van hun werk.

Zorgenvrij

Wij hebben voor dit bedrijf gekozen omdat alles wordt voor je geregeld. Er worden goede producten gebruikt en nergens wordt op bespaard. Het montagebedrijf waar ze mee werken zijn erg gespecialiseerd in hun vak. Ook hierin onderscheid solaroost zich van veel andere partijen. Ze doen wat ze zeggen.

Zeer bekwaam

Goed en degelijk bedrijf wat hun afspraken nakomen. Panelen liggen er keurig op en alles werkt naar behoren.

netjes en vasthoudend

goede reclame via social media heeft mij doen overhalen contact op te nemen met Solaroost Binnen no time de contactpersoon op bezoek geweest. praktisch alles snel te regelen. alleen jammer dat financiele aspecten eigenlijk via hun geregeld moet worden. Laat mensen daar gewoon vrij in.

Top bedrijf

Goede uitleg gehad van de adviseur. Alles wordt je uit handen genomen en snelle oplevering. Panelen liggen er strak op.

Afspraak is afspraak!

Netjes afgewerkt en bij twijfel eerst overleg.

Professioneel en helder

Eerlijke en duidelijke uitleg. Ook het plaatsen ging als een speer!

Prima en deskundig

Het contact verliep van begin tot eind prima.

Persoonlijk en zeer netjes

De uitleg was erg duidelijk en bij vragen kon ik bellen en kreeg zeer helder en persoonlijk advies. De installatie ging zeer netjes en de vriendelijke monteurs dachten goed mee. Verder een goede kwaliteit en 25 jaar garantie op alles.

Fijne service!!

Solaroost is in verhouding tot andere aanbieders wel wat prijziger bij aanschaf maar dat word ruimschoots goed gemaakt in service, materiaal, monitoren van de installatie en de garanties. Ik ben erg tevreden!!

Prima bedrijf om zonnepanelen te laten plaatsen.

Goede ervaring met het plaatsen van onze zonnepanelen. Goed geadviseerd en geholpen. Keurige levering en plaatsing. Ook mogelijk om te betalen dmv je energie rekening, dus geen spaargeld nodig voor deze goede investering.

prima afgehandeld

alles ging prima zeer tevreden

Goed en duidelijk.

Ze communiceren goed en duidelijk je weet waar je aan toe bent en zijn erg klant gericht. Fouten worden kunnen gemaakt worden als het hier gebeurt word het snel hersteld en opgelost. Raad het bedrijf zeker aan voor andere.

Zeer tevreden van begin tot eind en verder

Nadat thuis een adviseur is geweest en duidelijk alles had uitgelegd, hebben we de zonnepanelen aangeschaft. Op 28 februari 2021 zouden de panelen geplaatst worden. Een dag daarvoor worden we gebeld of we betere panelen wilden zonder bij betaling, maar het werd dan wel een maand later. Hier zijn we mee akkoord gegaan. Uiteindelijk zijn ze op 1 april 2021 langs geweest. Om 8 uur werden de panelen geleverd en de monteurs stonden ook mooi op tijd voor de deur. Na even een beetje puzzelen was er de mooiste oplossing gevonden en toen lagen de panelen ook vrij vlot op hun plek. Nadat alles geïnstalleerd was kregen we uitleg en is alles netjes achter gelaten. Er moesten nog 2 afdekplaten gemonteerd worden, maar die waren op. Binnen een week kwam de monteur weer langs en zijn deze alsnog gemonteerd. De panelen werken prima. Wij zijn dan ook zeer tevreden over het gehele traject en de aardige mensen bij Solar Oost.

Komen afspraken na en nette montage met goed personeel

Goed georganiseerd

Vriendelijk , klantgericht , betrokken.

Alles geregeld!

Fijne manier om aan zonnepanelen te beginnen. Duidelijke uitleg, gehele pakket in 1

Goede, eerlijke en snelle service.

Het adviesgesprek was een prettige en duidelijke ervaring, alle voors en tegens werden netjes uitgelegd. Vlak voor het plaatsen van de zonnepanelen kregen we bericht dat er net een nieuw/beter type zonnepaneel beschikbaar was. We zouden deze tegen dezelfde prijs ook mogen laten plaatsen, al duurde dat een maandje langer. Was een fijne verrassing! Verder was de plaatsing in een halve dag klaar, alles was netjes achtergelaten en het werkt als een zonnetje.

We zijn goed geholpen, goed advies

We zijn goed geholpen, goed advies

Netjes behandeld en kunt altijd ff bellen met een vraag

Netjes en correct ook prima monteurs die geen rommel achterlaten.

Marssteden 70 7547TD Enschede